• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2020 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2020 08:50

Detail zákazky Z202020227

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2020 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2020 08:50

Základné údaje

Z202020227

OF-219962

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4927736

Objednávateľ

00165476

Špecializovaný liečebný ústav Marína, štátny podnik

Sládkovičova 311/3, Kováčová, 96237, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39525800-6 - Handry na čistenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Odkladacia mapa A4 bez chlopní, žltá, prešpán gramáž min.350 g. Bez potlače, bez gumičky. Bal. 100ks. balenie 10
2. Kancelársky papier do všetkých druhov tlačiarní a kopírok, formát A4, biela farba, 80g/m², belosť CIE 166, drsnosť max. 210 ml/min., opacita (nepriehľadnosť) 93%, hrúbka 108 mic., 500 hárkov v bal., kartón/5 bal. kartón 30
3. Zinkové spony na papier. Veľkosť 33 mm. Balenie 100 ks. balenie 20
4. Cenovková etiketa, biela. Rozmery: 25 x 16 mm. Počet etikiet: 1125 na kotúčiku - ks. ks 10
5. Poznámkový blok A5 linajkový, biely papier, 50 listový. ks 10
6. Poznámkový blok A6 linajkový, biely papier, 50 listový. ks 10
7. Priepustka - tlačivo, A7, 100 listov/blok, modrá potlač IGAZ039, biely papier. Viď. príloha. blok 10
8. Žlté samolepiace bločky individuálne balené, 100-lístkové/bal. 76x76mm. balenie 24
9. Zvýrazňovač Centropen 8552 farba ružová - fluorescenčný pigmentový veľkokapacitný zvýrazňovač, šírka stopy 1-4,6m, zrezaný hrot. ks 10
10. Zvýrazňovač Centropen 8552 farba oranžová - fluorescenčný pigmentový veľkokapacitný zvýrazňovač, šírka stopy 1-4,6m, zrezaný hrot. ks 10
11. Zvýrazňovač Centropen 8552 farba žltá - fluorescenčný pigmentový veľkokapacitný zvýrazňovač, šírka stopy 1-4,6m, zrezaný hrot. ks 10
12. Sada zvýrazňovačov edding 345/6S. Mix 6 farieb. Hrot klinový, šírka stopy 2-5 mm. sada 2
13. Centropen 8566, sada 4 ks/čierna, zelená, modrá,červená - permanentných popisovačov. Atrament na alkoholovej báze odolný voči vode a teplote do 100 °C. Hrot okrúhly, šírka stopy 2,5 mm. alebo ekvivalent sada 5
14. Centropen 2811, farba zelená -jednorázový liner s jemným plastovým hrotom na najširšie využitie. Šírka stopy 0,3 mm, dĺžka stopy 1500 m. ks 20
15. Centropen 2811, farba červená -jednorázový liner s jemným plastovým hrotom na najširšie využitie. Šírka stopy 0,3 mm, dĺžka stopy 1500 m. ks 20
16. Centropen 2811, farba čierna -jednorázový liner s jemným plastovým hrotom na najširšie využitie. Šírka stopy 0,3 mm, dĺžka stopy 1500 m. ks 10
17. Centropen 2739, farba čierna - popisovač na textil, nevyprateľný, šírka stopy 1,8 mm ks 10
18. Lepiaca páska transparentná 24mm x 33m. ks 20
19. Náhradná poduška do pečiatky, COLOP Printer 10 - E/10. Farba čierna ks 5
20. Náhradná poduška do pečiatky, COLOP Printer 20 - E/20. Farba modrá. ks 5
21. Náhradná poduška do pečiatky, COLOP Printer 30 - E/30. Farba modrá. ks 5
22. Jednorazové latexové rukavice, nepudrové, veľkosť M, 100 ks v balení (v krabičke), vhodné pre potravinárstvo balenie 50
23. Poťah Rasant MICRO 40 cm. Spadávací plochý mop 100% mikrovlákno (viď. foto) ks 5
24. Doska spisová so šnúrkami mramor sivá, formát A4, materiál kartón. ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dovoz tovaru v pracovné dni v čase od 8.00 hod. do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou 1 prac. deň vopred.
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Faktúru resp. dodací list doručiť na kontaktný e-mail s presným balením a názvom tovaru a to 1 prac. deň vopred pred dodaním tovaru.
Kancelársky papier žiadame dodať aj s technickým listom, ktorý preukazuje kvalitu a vlastnosti papiera.
Dodávateľ dodá nový, doposiaľ nepoužitý tovar, ktorý požaduje objednávateľ podľa technických vlastností uvedených vo formulári v požadovanej kvalite a parametrov.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 311/3, Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

02.09.2020 08:00 — 02.09.2020 10:00

1,00 celok

1 028,41

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.08.2020 10:44

25.08.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.08.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 534
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.08.2020 15:46 - Vstupná ponuka 1 020,00 € Cena s DPH
21.08.2020 15:46 - Najvýhodnejšia ponuka 1 020,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS