• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2020 14:53
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2020 14:02
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2020 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2020 14:55

Detail zákazky Z202020135

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2020 14:53
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2020 14:02
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2020 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2020 14:55

Základné údaje

Z202020135

OF-219860

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4925772

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31418171

KODRETA Štefanov spoločnosť s ručením obmedzeným skrátene: KODRETA Štefanov s.r.o.

Štefanov 372, Štefanov , 90645, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov

hasiaci prístroj, oprava

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50514000-1 - Opravy a údržba kovových nádob

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov
Funkcia
Opravy prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi.
Výrobcovia: Servis, Červinka, Haspo, Kodreta, Kovoslužba, Neurupin, Pyrokontrol, Titan, Vítkovice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava - Prístroj hasiaci 9 Vti ks 7
Oprava - Prístroj hasiaci CA4LE ks 3
Oprava - Prístroj hasiaci P1Če ks 6
Oprava - Prístroj hasiaci P2Če ks 5
Oprava - Prístroj hasiaci P2Fp/ETS ks 2
Oprava - Prístroj hasiaci P4Če ks 6
Oprava - Prístroj hasiaci P50Te ks 8
Oprava - Prístroj hasiaci P6Če ks 4
Oprava - Prístroj hasiaci P6KTK ks 3
Oprava - Prístroj hasiaci P6Te ks 6
Oprava - Prístroj hasiaci PR-1e ks 7
Oprava - Prístroj hasiaci PR-2e ks 4
Oprava - Prístroj hasiaci PR-2Fx ks 20
Oprava - Prístroj hasiaci PR-4Fx ks 4
Oprava - Prístroj hasiaci PR-6Fx ks 5
Oprava - Prístroj hasiaci S-2x30 ks 7
Oprava - Prístroj hasiaci PG2S ks 2
Oprava - Prístroj hasiaci S-5KTe ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy s uvedením cien jednotlivých HP
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy a všetky ostatné požadované doklady do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenbie o odbornej spôsobilosti (§ 11c zákona č. 314/2001 Z. z.) fyzickej osoby Dodávateľa na vykonávanie kontroly a opravy hasiacich prístrojov (ak má výrobca sídlo v niektorom z členských štátov Európskej únie) alebo jeho splnomocneným zástupcom v uvedených štátoch.
Ak Dodávateľ predloží osobitné oprávnenie vydané splnomocneným zástupcom výrobcu hasiacich prístrojov, k predloženému oprávneniu súčasne predloží aj splnomocnenie výrobcu hasiacich prístrojov na vydávanie osobitného oprávnenia o odbornej spôsobilosti na vykonávanie kontrol a opráv hasiacich prístrojov.
Požaduje sa predložiť platné oprávnenie na činnosť na tlakových a plynových zariadeniach v potrebnom rozsahu (§ 15 zákona č. 124/2006 Z. z.), v prípade ak je Dodávateľ zamestnávateľ, vydané oprávnenou právnickou osobou na výkon odborných prehliadok, odborných skúšok a opráv vyhradeného technického zariadenia a plnenie tlakovej nádoby na dopravu plynu.
Požaduje sa predložiť platné osvedčenie na vykonávanie činnosti alebo platný preukaz na vykonávanie činnosti na tlakových a plynových zariadeniach v potrebnom rozsahu, v prípade ak Dodávateľ je fyzická osoba - podnikateľ, vydané oprávnenou právnickou osobou alebo fyzickou osobou, alebo právnickou osobou (podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z.), ktorá má oprávnenie podľa § 27 ods. 3 zákona č. 124/2006 Z. z.
Výsledkom musí byť potvrdenie o vykonaní opráv, o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá Objednávateľovi.
Požaduje sa  vykonanie opráv hasiacich prístrojov v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Súčasťou faktúry budú potvrdenia o opravách, respektíve o vyradení HP. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH aj s DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenai, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu. V celkovej cene opravy HP musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s poskytnutím služby a dopravou. Objednávateľ neposkytuje preddavok.
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody si Objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobratej služby bude záležať od aktuálnych potrieb Objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu predpokladanej hodnoty zákazky.
Dodávateľ vyrozumie o termíne vykonania opráv najmenej 10 pracovných dní vopred.
Oznámené vady sa Dodávateľ zaväzuje odstrániť na vlastné náklady na základe písomnej reklamácie Objednávateľa najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať likvidáciu vymenených náhradných dielov na vlastné náklady.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, VÚ 8009, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

27.08.2020 14:12 — 30.11.2020 14:12

1,00 zákazka

1 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.08.2020 14:53

24.08.2020 14:02

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2020 14:17

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 572
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.08.2020 08:24 - Vstupná ponuka 1 099,99 € Cena s DPH
24.08.2020 07:53 - Najvýhodnejšia ponuka 1 099,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS