• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2020 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2020 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2020 12:00

Detail zákazky Z202020079

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2020 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2020 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2020 12:00

Základné údaje

Z202020079

OF-219753

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4933006

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

52846547

Breco s. r. o.

Jána Zelenáka 30, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranný štít na tvár

ochranný štít, ochranné pomôcky

  • 18143000-3 - Ochranný výstroj
  • 18444100-4 - Bezpečnostné pokrývky hlavy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ochranný štít s hlavovým nosičom
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka Ochranného štítu s hlavovým nosičom určenému k zabráneniu priameho prenosu kvapalných aerosólov na tvár a sliznice zdravotníckeho personálu  (ďalej aj "tovar") podľa požiadaviek uvedených v Technickej špecifikácií predmetu zákazky. Dodávateľ bude dodávať tovar na základe objednávok Objednávateľa na jednotlivé pracoviská Objednávateľa uvedené v objednávke. Bližšie informácie sa nachádzajú v Osobitných požiadavkách na plnenie Opisného formuláru.
Rozmery štítu cca. 220mm x 290mm
Ochranný štít s hlavovým nosičom
EN166 - Osobná ochrana oči
Priehľadný materiál - celotvárový štít s náhlavným držiakom a polykarbonátovým zorníkom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 100
hrúbka zorníka mm 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál zorníku číry PMMA alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.) Predmet plnenia zahŕňa aj dopravu tovaru do miesta plnenia uvedené v Čiastkovej výzve na plnenie (objednávke).
2.) Predmet plnenia zahŕňa aj vyloženie tovaru v mieste plnenia.
3.) Dodanie tovaru požadujeme oznámiť zo strany Dodávateľa minimálne jeden deň pred dodaním.
4.) Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
5.) Dodávku tovaru je nutné realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod
6.) Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia  rámcovej dohody.
7.) Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia. Vzorka plnenia musí byť doručená Objednávateľovi do 7 dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody.
8.) Dodávateľ je povinný dodať tovar do miesta plnenia do 7 dní odo dňa doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie (objednávky) od Objednávateľa.
9.) Frekvencia Čiastkových výziev na plnenie (objednávok) bude závisieť od aktuálnych potrieb Objednávateľa.
10.) Objednávateľ je povinný prezrieť si tovar pri jeho preberaní v mieste plnenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar so zjavnými vadami. Prípadné skryté vady tovaru alebo zjavné vady tovaru nezistené pri preberaní tovaru Objednávateľ písomne oznámi Dodávateľovi bez zbytočného odkladu ich ich zistení.
pokračovanie 10.) : Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je nový, nepoužívaný a spôsobilý na používanie na určený účel. Dodávateľ je povinný dodať tovar v množstve určenom v Čiastkovej výzve na plnenie (objednávke)  a na určené miesto plnenia.
11.) Každá dodávka Tovaru bude fakturovaná samostatne. Dodávateľ po každej dodávke tovaru vystaví faktúru a doručí ju Objednávateľovi na adresu jeho sídla. Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je 60 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
12.) V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
13.) V prípade, ak sa po uzatvorení tejto  rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto  rámcovej dohode a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto  rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto  rámcovej dohody,
pokračovanie 13.): zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto  rámcovej dohody a nižšou cenou.
14.) Miestom plnenia Rámcovej dohody sú pracoviská Objednávateľa. Objednávateľ upresní Dodávateľovi do 7 dní od uzatvorenia  rámcovej dohody, ešte pred samotnou dodávkou tovaru, miesta (adresy) plnenia tovaru (Zoznam Pracovísk Objednávateľa - miesta plnenia).
15.) Dodávanie tovaru počas trvania rámcovej dohody bude závisieť od priebežných potrieb Objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá uvedené v Technickej špecifikácii tovaru sú predpokladané množstvá, vyhradzuje si Objednávateľ právo považovať tieto množstvá za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb Objednávateľa.
pokračovanie 15.): V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu tovaru tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácie tovaru tejto rámcovej dohody.
16.) Porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa podľa tejto  rámcovej dohody sa považuje za porušenie zmluvných záväzkov zo strany Dodávateľa. V prípade, ak Dodávateľ neodstráni následok porušenia zmluvného záväzku alebo zmluvný záväzok nesplní ani v dodatočnej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa, ktorá nebude kratšia ako 5 dní, Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
17.) Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto  rámcovej dohody na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Písomný súhlas Objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. - Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

miestom plnenia sú pracoviská Objednávateľa podľa Zoznamu pracovísk Objednávateľa (Zoznam určených odberných miest), Slovenská republika

12

1,00 súbor

925,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.08.2020 09:29

26.08.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.08.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 228
 44
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.08.2020 09:33 - Vstupná ponuka 925,00 € Cena bez DPH
24.08.2020 13:42 - Najvýhodnejšia ponuka 811,20 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS