• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2020 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2020 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2020 10:35

Detail zákazky Z202020073

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2020 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    26.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.08.2020 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2020 10:35

Základné údaje

Z202020073

OF-219240

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4933002

Objednávateľ

603295

Mestská časť Bratislava - Vrakuňa

Šíravská 7, Bratislava, 82107, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické prostriedky

Mydlo, vrecia, handra, čistiace prostriedky, hygienické prostriedky, utierky, metla, zmeták, toaletný papier, servítky, dezinfekčný prostriedok, krém na ruky, papierové utierky, rukavice

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33763000-6 - Papierové uteráky na ruky
  • 33764000-3 - Papierové servítky
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39542000-3 - Handry
  • 33711610-6 - Šampóny
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33741100-7 - Čistiace prostriedky na ruky
  • 33741200-8 - Krémy na ruky alebo telové mlieka
  • 39224100-9 - Metly
  • 39224310-4 - WC kefy
  • 39224320-7 - Špongie
  • 39224330-0 - Vedrá
  • 39224340-3 - Koše
  • 39224350-6 - Lopatky na smeti

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a hygienické prostriedky
Funkcia
Čistiace a hygienické prostriedky na umývanie a upratovanie, vybavenie sociálnych zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kôš na odpad, mriežkový, plastový, bez vrchu ks 10
Utierky kuchynské, 2 kotúče v bal. bal. 30
Metla priemyselná na vonkajšie použitie s dlhými odolnými štetinami a kvalitnou kovovou tyčou dĺžky 120 cm ks 7
Zmeták 30 cm s vymeniteľnou tyčou, interiérový ks 8
Náhradná tyč na zmeták ks 8
Lopatka s metličkou ks 5
Mydlo tuhé 100g ks 100
Tekuté mydlo s pumpičkou, 500 ml ks 40
Náplň do tekutého mydla, 5 litrov ks 45
Spray na nábytok proti prachu PRONTO, 400 ml ks 10
Čistič sifónov Sifo 500g ks 25
Umývacia pasta na ruky s vysokým obsahom účinných látok SOLVINA 450 g, Originál ks 10
Utierka "Uniabsorb" 38 x 34 mm, univerzálne utierky, vysokosavé, farebný mix 3ks/bal. bal. 15
Vedro 10 litrové, plastové ks 10
WC set EKO, plast (kefa na wc + držiak), rôzne farby ks 20
Tekutý čistiaci krém na umývadlá CIF, 500 ml ks 90
Prostriedok na umývanie okien a zrkadiel v spreji CLIN, 500 ml ks 20
Náhradná náplň na okná CLIN, 750 ml ks 20
Čistič Fixinela na hrdzu a vodný kameň, 500 ml ks 70
WC čistič DOMESTOS, 750 ml (tekutý čistiaci a dezinfekčný prípravok) ks 150
Závesný tekutý WC blok BREF WC DUO AKTIV 60 ml, rôzne vône ks 100
Náplň BREF WC DUO AKTIV 2x60ml, rôzne vône ks 100
Toaletný papier 2-vrstvový, 250 útržkový ks 500
Toaletný papier 2-vrstvový JUMBO, 6 ks v bal., recyklovaný 100 m bal. 370
Zásobník na toaletný papier JUMBO ks 10
Krém na ruky regeneračný, 100 ml ks 20
Krém na ruky nechtíkový, 100 ml ks 130
Čistiaci prostriedok na riad JAR, 900 ml ks 100
Mop set strapcový, set: vedro s držiakom na žmýkanie, tyč a strapcový mop ks 6
Mop strapcový náhradný ks 30
Mop set kapsový, set: vedro, tyč s držiakom na mop, kapsový mop super ks 8
Mop kapsový náhradný ks 10
Tekutý univerzálny čistič povrchov AJAX, 1 liter ks 115
Rukavice latexové veľkosť L ks 30
Utierka z mikrovlákna Mikrovlákno Destiny 35x30 cm, 205 g (švédska utierka) ks 65
Vrecia na odpad čierne 50x60 cm, rolka 25 ks rolka 200
Vrecia na odpad čierne pevné 100x80 cm ks 10
Vrecia na odpad čierne pevné 120 l, 1 100x700 mm, hrubé ks 10
Handra tkaná, vaflová, 60x80 cm ks 30
Handra viskózna Bodentuch, savá, farebný mix, 60x60 cm ks 50
Servítky 33x33 cm, 100 ks v bal. bal. 290
Špongia na riad profilovaná veľká, 10 ks v bal. bal. 45
Univerzálny dezinfekčný prípravok SAVO originál, 1 liter (koncentrovaný univerzálny dezinfekčný prípravok s umývacími účinkami) ks 50
Dezinfekčný prípravok v rozprašovači SAVO proti plesniam, 500 ml ks 20
Tekutý dezinfekčný univerzálny čistiaci prípravok v spreji SANYTOL 500 ml ks 50
Osviežovač vzduchu do WC v spreji GLADE (BRISE), 300 ml, rôzne vône ks 70
Drôtenka nerezová okrúhla ks 30
Šampón žihľavový 500 ml ks 100
Papierové utierky v kotúčoch XXL, 500 útržkov v kotúči, dvojvrstvové (do zásobníkov) kotúč 500
Zásobníky na utierky kotúčové XXL ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene sú zahrnuté dopravné náklady vrátane balenia, naloženia, dovozu a vyloženia tovaru na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Výsledkom kontraktačného postupu trhoviska je zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody.
Uvedené množstvá sú uvedené ako predpokladané množstvá. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru bude závisieť od skutočných potrieb objednávateľa počas platnosti Rámcovej dohody.
Dodávka a fakturácia tovaru sa budú uskutočňovať priebežne, spravidla 1x za 3 mesiace počas doby plnenia zmluvy na základe čiastkových výziev - objednávok zadaných e-mailom podľa potrieb objednávateľa, pričom množstvá odobratého tovaru si určí objednávateľ.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej výzvy - objednávky. Dovoz tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi min. 2 pracovné dni vopred. Dodávky tovaru budú realizované len počas pracovných dní v čase od 8:00 hod. do 13:00 hod.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru, ktorý musí byť nový, nepoužívaný, v originál neporušenom balení.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar v prípade, ak dodaný tovar nebude v súlade s objednávkovým, reps. opisným formulárom a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
Vlastnícke právo k dodanému tovaru nadobúda objednávateľ momentom jeho prevzatia od dodávateľa.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe čiastkovej výzvy - objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke a ich jednotlivých cien bez DPH a aj s DPH.
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne v sídle objednávateľa vymeniť chybný, nekvalitný alebo dodať chýbajúci tovar do 48 hodín od doručenia reklamácie listom alebo e-mailom objednávateľom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo žiadať certifikáty a technické listy na vybrané položky dodávaného tovaru.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Pokiaľ z objednávkového, resp. opisného formulári vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v objednávkovom, resp. opisnom formulári.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šíravská 7, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

5 059,08

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.08.2020 08:58

26.08.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.08.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 615
 73
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.08.2020 10:48 - Vstupná ponuka 5 059,08 € Cena s DPH
25.08.2020 18:37 - Najvýhodnejšia ponuka 5 058,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS