30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Gačovaný papier
obalový materiál, gačovaný papier
Tovar, Služba
|
1. Gačovaný papier - baliaci
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Gačovaný papier na obaľovanie/ochranu kovových súčiastok a častí |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo | kg | 77 | ||
| šírka | cm | 100 | ||
| návin na rolke (minimálny) | m | 50 | ||
| plošná hmotnosť | g/m2 | 100 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| balenie | v rolkách |
| farba | hnedá |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Spolu s dodávkou tovaru požadujeme predložiť návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
| V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
| Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť. Ak dodávateľ vady neodstráni do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
| Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie. |
| Doručenia objednávky je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto. |
| Spolu s tovarom dodá dodávateľ potvrdený dodací list. Faktúru aj dodací list dodať v minimálne 3 výtlačkoch pre potreby objednávateľa |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy, recyklačného poplatku s DPH. |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy, recyklačného poplatku s DPH. |
Továrnická 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
27.08.2020 08:39 — 07.09.2020 08:40
1,00 súbor podľa špecifikácie
399,63
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.08.2020 08:41
24.08.2020 10:00
24.08.2020 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.08.2020 07:52 - Vstupná ponuka | 398,01 | € | Cena s DPH |
| 23.08.2020 23:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 393,60 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: