• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2020 14:45
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2020 11:20

Detail zákazky Z202020014

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2020 14:45
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2020 11:20

Základné údaje

Z202020014

OF-218583

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4925682

Objednávateľ

42382530

Spojená škola internátna

Palárikova 1602/1, Snina, 06901, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, stravné lístky, gastro lístky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152  zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 3,83
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 1000 2500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Forma stravnej poukážky papierová forma
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od podania objednávky.
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, telefonicky alebo elektronicky.
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve.
Objednávateľ vyžaduje platnosť poukážok v širokej sieti stravovacích zariadení, obchodoch s potravinami, ktoré sa nachádzajú na Slovensku.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výšky poplatku za poskytnuté služby v € vrátane DPH, zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Odmena dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, najmä náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, províziu a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky a bude zohľadnená v celkovej cene za jednu stravnú poukážku.
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zákonom č. 283/2002 Z.z. o cenných náhradách v znení neskorších predpisov.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do odmeny, resp. provízie dodávateľa.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky a provízie, ako tie s ktorými ráta zadanie tejto zákazky.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok, po dodaní stravných poukážok, faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platnej legislatívy.
Lehota splatnosti faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, po dodaní stravných lístkov. Úhrada faktúry bude realizovaná výhradne prevodným príkazom, resp. bankovým prevodom. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Vrátenie finančných prostriedkov za nepoužité stravné poukážky na účet objednávateľa, resp. dodanie stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote uskutoční dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní od prevzatia nepoužitých stravných poukážok.
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa nominálnej hodnote vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote bez ďalšieho poplatku.
Maximálne množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a závisí od potrieb objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať maximálne množstvo stravných poukážok.
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
Túto zmluvu je možné ukončiť písomnou dohodu zmluvných strán alebo výpoveďou bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je jeden mesiac a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok min. do konca roka, v ktorom boli vydané. Poukážky pre 11. a 12. mesiac s platnosťou aj v ďalšom roku.
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných poukážok podľa prevádzkových potrieb objednávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Palárikova 1602/1, Snina, Snina, Prešovský, Slovenská republika

01.09.2020 14:25 — 31.08.2021 14:25

1,00 celok

9 600,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.08.2020 14:45

24.08.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.08.2020 14:58 - Vstupná ponuka 9 600,00 € Cena s DPH
24.08.2020 06:50 - Najvýhodnejšia ponuka 9 599,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS