• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2020 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2020 09:50

Detail zákazky Z202019996

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.08.2020 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    31.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.08.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.08.2020 09:50

Základné údaje

Z202019996

OF-218223

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4941301

Objednávateľ

00738361

Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých

Družstevná 1611/2, Sučany, 03852, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Paštéty a rybičky

rybacia konzerva, tuniak vo vlastnej šťave, paštéta, fruco chuťovka, mäsová konzerva

  • 15200000-0 - Spracované a konzervované ryby
  • 15241000-9 - Nakladané ryby alebo ryby v konzerve
  • 15241400-3 - Tuniak v konzerve
  • 15131310-1 - Paštéta
  • 15131000-5 - Konzervovanie a príprava mäsa
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Paštéty, konzervy a konzervy z rýb
Funkcia
Dodávka paštét, nátierok a konzerv pre kuchyňu spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rybacia konzerva min 240g (vlastná šťava, pretlak) ks 3000
Tuniak vo vlastnej šťave kúsky 1kg balenie ks 600
Paštéta AL 48g ks 3000
Paštéta AL 75g ks 18000
Paštéta AL 120g ks 15000
Fruco chuťovka (paprikovo paradajková nátierka) 75g ks 3000
Masová konzerva (lunch meat) 400g ks 1500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
trvanlivosť: min. 3 mesiace od dodania tovaru
P.č. 3,4,5 - paštéty - rôzne chute chute budú špecifikované v objednávke
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien. Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj.
Odberateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluva predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky. Zároveň požaduje uvádzať jednotkové ceny predmetu obstarávania uvedené s DPH na dve desatinné miesta.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ a dodacieho listu.
Požaduje sa dodanie tovaru do 3 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej "Čiastkovej výzvy" /objednávky/.
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný tovar je spôsobilý na uvedenie na trh a spĺňa kvalitatívne požiadavky, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy vyplývajúce zo zákona číslo 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, potravinového kódexu v zmysle ustanovení platného výnosu MP a MZ SR a platnej vyhlášky Ministerstva pôdohospodárstva.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov .Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní (pondelok, streda, štvrtok a piatok) v čase od 7:00 do 14:00 hod..
Výrobky označené podľa § 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
V prípade pôvodu predmetu zákazky z krajín EÚ si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo vyžiadať predloženie dokladov preukazujúcich pôvod predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktoré je definované v bode III. Technická špecifikácia predmetu zákazky. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanom rozsahu veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienky dodržania zazmluvnenej jednotkovej ceny, t.j. prepočítaných na odsúhlasené veľkostné balenie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade porušenia zmluvy podstatným spôsobom bude dodávateľovi udelená neuspokojivá referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ.
Táto Zmluva nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť dňa 01.09.2020 za predpokladu jej zverejnenia v súlade s bodom 4.2 článku IV. Obchodných podmienok elektronického trhoviska uvedených v bode 5.1 tejto zmluvy a platí do 31.08.2021.
Celková maximálna cena je uvedená v bode 4.1 (vrátane DPH), pričom pre objednávateľa nie je záväzné ju vyčerpať.
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny podľa čl. IV..
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevná 1611/2, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 balík

27 256,36

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.08.2020 09:21

31.08.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.08.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 139
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.08.2020 12:49 - Vstupná ponuka 27 256,36 € Cena s DPH
31.08.2020 07:41 - Najvýhodnejšia ponuka 27 256,34 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS