31701914
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK
35777087
ORLEN Unipetrol Slovakia s. r. o.
Kalinčiakova 14083/33A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Motorový olej
motorový olej
Tovar, Služba
1. Motorový olej pre CNG motory, SAE 10W-40.
|
|
---|---|
Funkcia |
Motorový olej na použitie extrémne namáhaných CNG motorov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Motorový olej pre CNG motory IVECO Cursor 8 - F2BE0642C, IVECO Currsor 8-F2BE0642D, TEDOM TG 210 AV TA 04, viskóznej triedy SAE 10W-40, musí spĺňať - výkonnostná trieda ACEA E6 s TBN vyšším než 12 | kg | 1748 | ||
Objem balenia (požadované balenie Kontajner 1000 litrový) | Liter | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Všeobecná charakteristika: | Motorový olej pre CNG motory IVECO Cursor 8 - F2BE0642C, IVECO Currsor 8-F2BE0642D, TEDOM TG 210 AV TA 04, viskóznej triedy SAE 10W-40. |
Výkonnostný profil/klasifikácia: | Musí spĺňať - ACEA E6 s TBN vyšším než 12. |
Rok najneskoršej výroby: | Požadovaný termín výroby dodávaného tovaru je maximálne 12 mesiacov pred termínom dodávky do miesta odberu. |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa riadi ustanoveniami v zmysle OPET verzia 3.6 účinná odo dňa 1.7.2019, 2. ČASŤ "VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY", čl. XVI Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode. |
2. Objednávateľ požaduje iba oleje schválené a odporúčané výrobcami príslušných vozidiel. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
3. Dodávateľ dodá predmet zmluvy za dohodnutú kúpnu cenu do miesta plnenia a to na základe čiastkovej objednávky odberateľa v lehote 5 pracovných dní od obdržania objednávky. Miesto plnenia bude Odberateľ uvádzať v každej objednávke - dodanie je možné na 3 rôzne prevádzky v rámci jedného mesta. |
4. Dodávky tovaru požaduje verejný obstarávateľ realizovať do miesta plnenia z dôvodu svojho technického vybavenia a manipulačných potrieb s dodaným tovarom v obaloch certifikovaných pre cestnú, železničnú, leteckú a námornú prepravu. Obsah každej dodávky môže pozostávať maximálne z dvoch výrobných sérií. Súčasťou každej dodávky oleja musí byť atest výrobnej šarže. |
5. Dodávateľ zapožičia bezplatne 1 000 litrové kontajnery po dobu trvania zmluvného vzťahu. Dodávky budú realizované spustením z kontajnera do kontajnera. |
6. V prípade dodania tovaru v obale „kontajner plastový 1000L“ musí byť nedeliteľnou súčasťou zásielky potvrdenie výrobcu o odbornom vyčistení a vysušení obalu pred plnením tovarom, s uvedením identifikačného čísla/kódu dodávaného obalu, alebo Čestné vyhlásenie dodávateľa o nezávadnosti obalu. |
7. Spôsob prebratia tovaru pri dodávke v 1000 l kontajneroch záleží od konkrétneho strediska kde je dodávaný a bude vopred upresnený pri každej čiastkovej objednávke. Bližšie je spôsob prebratia definovaný v bode 7.a) a 7.b) tejto Rámcovej dohody a jej Osobitných požiadaviek na plnenie. |
7. a) Odberateľ si zabezpečí prečerpanie dodávky tovaru od dodávateľa do vlastných statických nádrží vlastnými prostriedkami, čo súvisí s bezplatným zapožičaním kontajnerov od dodávateľa. |
7. b) Dodávateľ pri dodaní tovaru prečerpá dodávku tovaru vlastným čerpadlom na mieste prevzatia do statického kontajnera objednávateľa. Vnútorný priemer hrdla statického kontajnera - nádrže objednávateľa je 14,5cm, prístup s vozidlom je neobmedzený, k prečerpaniu je potrebná hadica s dĺžkou cca 10 metrov. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať na vlastné náklady, na požiadanie odberateľa analýzu z dodávaného nového oleja a analýzu vzoriek oleja z odberateľom vybraných vozidiel v počte 10 ks za rok v certifikovaných skúšobniach. Odobratie vzoriek oleja zabezpečí dodávateľ vlastnou technológiou (vybavením) v spolupráci s pracovníkmi odberateľa. |
9. Výsledky analýzy olejov budú prekonzultované s odberateľom prostredníctvom tribotechnika s praxou min. 5 rokov a vopred určeného dodávateľom na základe jeho čestného prehlásenia. |
10. Kvalita a komplexnosť dodávok predmetu Rámcovej dohody bude zo strany objednávateľa overovaná a potvrdená podpísaním dodacieho listu, resp. preberacieho protokolu pri preberaní predmetu Rámcovej dohody oprávnenými osobami objednávateľa . |
11. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje uvádzať na dodacom liste pri dodaní tovaru okrem iného aj údaj o dodanom množstve v merných jednotkách kilogramoch /kg/ a zároveň aj v litroch /l/ (prepočítané podľa aktuálneho koeficientu k danej šarži). V prípade, že tento prepočet na dodacom liste nebude uvedený má odberateľ právo takúto zásielku neprevziať. |
12. Objednávateľ sa nezaväzuje prebrať od dodávateľa tovar, ktorého množstvo alebo kvalita nebudú zodpovedať údajom vo vystavenej objednávke, príp.nebude v súlade s podmienkami a požiadavkami stanovenými v technickej špecifikácii a v osobitných podmienkach na plnenie. |
13. Dodávky budú realizované na základe písomných objednávok odberateľa s určením termínu dodania, množstva a odberného miesta. Dopravu predmetu zmluvy do skladu odberateľa zabezpečí dodávateľ na svoje náklady. |
14. Nebezpečenstvo poškodenia alebo straty predmetu zmluvy prechádza na odberateľa okamihom vyloženia tovaru na mieste dodania predmetu zmluvy určenom v objednávke. Za týmto účelom určí odberateľ zodpovednú osobu pre prevzatie predmetu zmluvy a jeho následné riadne uloženie. Prevzatie tovaru bude potvrdené na dodacom liste dodávateľa. |
15. Vlastnícke práva k predmetu zmluvy prechádzajú na odberateľa okamihom prevzatia tovaru od dodávateľa, a to na základe potvrdenia na dodacom liste dodávateľa. Potvrdený dodací list je podkladom k vystaveniu faktúry - daňového dokladu dodávateľa. |
16. Odberateľ sa zaväzuje zaplatiť cenu odobratého oleja individuálne vždy po každej dodávke bez predfaktúr a platieb vopred, v lehote splatnosti faktúry dohodnutej na 45 dní odo dňa prevzatia dodávky. Podkladom pre fakturáciu budú dodacie listy potvrdené objednávateľom o prevzatí množstva a druhu predmetu kúpy. Dodávateľ vystaví samostatnú faktúru a zašle ju na adresu dodávateľa. |
17. Odberateľ je povinný tovar skontrolovať pri preberaní od dodávateľa. Ak zistí odberateľ pri tejto prehliadke chyby a to hlavne zjavnú porušenosť pečatenia alebo obalu, nezrovnalosti v množstve alebo druhu dodaného produktu, je povinný uplatniť reklamáciu ihneď pri prevzatí predmetu zmluvy. Neskoršie uplatnené reklamácie budú považované za neoprávnené. |
18. Pri podozrení odberateľa, čo oznámi písomne dodávateľovi, že produkt nevyhovuje podmienkam deklarovaným dodacími dokladmi a atestom, zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady vykonanie potrebných analýz. V prípade potvrdenia podozrenia zabezpečí dodávateľ v lehote 5 dní bezplatnú výmenu produktu. V prípade nepotvrdenia podozrenia má dodávateľ právo prefakturovať náklady na vykonanie analýz odberateľovi v nevyhnutnom rozsahu. |
19. Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia Rámcovej dohody bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa, maximálne finančné plnenie podľa celkovej ceny tejto Rámcovej dohody nie je možné prekročiť. Neodobratie množstiev jednotlivých položiek uvedených v Rámcovej dohode alebo odobratie väčšieho množstva jednotlivých položiek pri neprekročení celkovej ceny Rámcovej dohody, sa nebude považovať za porušenie zmluvných podmienok zo strany objednávateľa. |
20. Dodávateľ zodpovedá za všetky výrobné chyby zjavné a skryté v zmysle ustanovení Obchodného, resp. Občianskeho zákonníka vo vzťahu k objednávateľovi. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar v lehote do troch dní od nahlásenia reklamácie Objednávateľom. Ostatné záručné a pozáručné podmienky sa riadia ustanoveniami § 422 a nasl. zák.č.513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. |
21. Dodávateľ doručí Objednávateľovi na e-mail do 3 dní od uzatvorenia zmluvy: Aktualizovaný štruktúrovaný rozpočet, kde uvedie: 1. názov ním ponúkaného produktu, 3. MJ, 4. jednotkovú cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky určené s presnosťou na 2 desatinné miesta, 5.sadzbu DPH, 6. DPH v EUR príslušnej položky predmetu zákazky, 7. jednotkovú cenu za mernú jednotku v EUR s DPH príslušnej položky predmetu zákazky, 8. celkový súčet zákazky spolu bez DPH a 9. celkový súčet zákazky spolu s DPH. |
22. Dodávateľ doručí Objednávateľovi na e-mail do 3 dní od uzatvorenia zmluvy: Dodávateľom vystavený List s kontaktnými údajmi dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby ohľadom predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, kontaktný e-mail na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky. |
23. Dodávateľ doručí na e-mail Objednávateľovi do 3 dní od uzatvorenia zmluvy: Kópiu certifikátu tribotechnika s praxou minimálne 5 rokov (scan) a jeho kontaktné údaje. |
24. Dodávateľ doručí na e-mail Objednávateľovi do 3 dní od uzatvorenia zmluvy: Technický list výrobku na ponúkaný produkt. K technickému listu požaduje Objednávateľ doložiť aj Kartu bezpečnostných údajov (KBÚ). |
25. Dodávateľ doručí na e-mail Objednávateľovi do 3 dní od uzatvorenia zmluvy: čestné prehlásenie, že uchádzač je výrobcom požadovaného tovaru. V prípade, ak uchádzač nie je výrobcom požadovaného predmetu zákazky, musí preukázať, že má štatút importéra, výhradného zastúpenia, resp. autorizovaného predajcu formou zabezpečeného kontraktu (napr. zmluvou o budúcej zmluve a pod.) na dodávky kompletného objemu predmetu zákazky v trvaní minimálne počas trvania zmluvy s verejným obstarávateľom. |
26. Dodávateľ doručí na e-mail Objednávateľovi do 3 dní od uzatvorenia zmluvy: povolenie na obchodovanie s minerálnym olejom vydané príslušným Colným úradom podľa zákona č.98/2004 Z.z. o spotrebnej dani z minerálneho oleja v platnom znení. |
27. Dodávateľ doručí na e-mail Objednávateľovi do 3 dní od uzatvorenia zmluvy: Čestné vyhlásenie, že nimi ponúkaný olej je možné používať za podmienok daných výrobcom zariadení (spĺňajú požadované špecifikácie a normy ) a že preberá na seba zodpovednosť za kvalitu dodávaného oleja a aj za vzniknuté prípadné škody. |
28. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu , alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
29. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 - 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
29 a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie a dodávateľ môže tovar dodať, |
29 b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie (3 pracovné dni), |
29 c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
30. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a ďalší dôvod na odstúpenie od zmluvy: |
30 a/ nedodržanie kvality dodávaného tovaru, |
30 b/ nedodržanie lehoty dodania, |
30 c/ nedodržanie kúpnej ceny, |
30 d/ nesplnenie a nedodržanie všetkých zmluvných podmienok definovaných v Osobitných požiadavkách na plnenie definovaných v tejto Rámcovej dohode. |
31. Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami týkajúcich sa predmetu zákazky. |
Bardejovská 6, Hornádska 10, Ke - Šaca, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
12
1 748,00 kg
3 934,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.08.2020 10:52
02.09.2020 08:30
02.09.2020 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.08.2020 03:11 - Vstupná ponuka | 3 934,00 | € | Cena bez DPH |
31.08.2020 14:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 933,90 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: