• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2020 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2020 09:20

Detail zákazky Z202019976

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2020 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2020 09:20

Základné údaje

Z202019976

OF-219578

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4943500

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

35777087

ORLEN Unipetrol Slovakia s. r. o.

Kalinčiakova 14083/33A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Motorový olej

motorový olej

  • 09211100-2 - Motorové oleje

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Motorový olej pre CNG motory,  SAE 10W-40.
Funkcia
Motorový olej na použitie extrémne namáhaných  CNG motorov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Motorový olej pre CNG motory IVECO Cursor 8 - F2BE0642C, IVECO Currsor 8-F2BE0642D, TEDOM TG 210 AV TA 04, viskóznej triedy SAE 10W-40, musí spĺňať - výkonnostná trieda ACEA E6 s TBN vyšším než 12 kg 1748
Objem balenia (požadované balenie Kontajner 1000 litrový) Liter 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Všeobecná charakteristika: Motorový olej pre CNG motory IVECO Cursor 8 - F2BE0642C, IVECO Currsor 8-F2BE0642D, TEDOM TG 210 AV TA 04, viskóznej triedy SAE 10W-40.
Výkonnostný profil/klasifikácia: Musí spĺňať - ACEA E6 s TBN vyšším než 12.
Rok najneskoršej výroby: Požadovaný termín výroby dodávaného tovaru je maximálne 12 mesiacov pred termínom dodávky do miesta odberu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa riadi ustanoveniami v zmysle OPET verzia 3.6 účinná odo dňa 1.7.2019, 2. ČASŤ "VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY", čl. XVI Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode.
2. Objednávateľ požaduje iba oleje  schválené a odporúčané výrobcami príslušných vozidiel. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
3. Dodávateľ dodá predmet zmluvy za dohodnutú kúpnu cenu do miesta plnenia a to na základe čiastkovej objednávky odberateľa  v lehote 5 pracovných dní od obdržania objednávky. Miesto plnenia bude Odberateľ uvádzať v každej objednávke - dodanie je možné na 3 rôzne prevádzky v rámci jedného mesta.
4. Dodávky tovaru požaduje verejný obstarávateľ realizovať do miesta plnenia z dôvodu svojho technického vybavenia a manipulačných potrieb s dodaným tovarom  v obaloch certifikovaných pre cestnú, železničnú, leteckú a námornú prepravu. Obsah každej dodávky môže pozostávať maximálne z dvoch výrobných sérií. Súčasťou každej dodávky oleja musí byť atest výrobnej šarže.
5. Dodávateľ zapožičia bezplatne 1 000 litrové kontajnery po dobu trvania zmluvného vzťahu. Dodávky budú realizované spustením z kontajnera do kontajnera.
6. V prípade dodania tovaru v obale „kontajner plastový 1000L“ musí byť nedeliteľnou súčasťou zásielky potvrdenie výrobcu o odbornom vyčistení a vysušení obalu pred plnením tovarom, s uvedením identifikačného čísla/kódu dodávaného obalu, alebo Čestné vyhlásenie dodávateľa o nezávadnosti obalu.
7. Spôsob prebratia tovaru pri dodávke v 1000 l kontajneroch záleží od konkrétneho strediska kde je dodávaný a bude vopred upresnený pri každej čiastkovej objednávke. Bližšie je spôsob prebratia definovaný v bode 7.a)  a 7.b) tejto Rámcovej dohody a jej Osobitných požiadaviek na plnenie.
7. a)  Odberateľ si zabezpečí prečerpanie dodávky tovaru od dodávateľa  do vlastných statických nádrží vlastnými prostriedkami, čo  súvisí s bezplatným zapožičaním kontajnerov od dodávateľa.
7. b) Dodávateľ  pri dodaní tovaru prečerpá dodávku tovaru vlastným čerpadlom na mieste prevzatia do statického kontajnera objednávateľa.  Vnútorný priemer hrdla statického kontajnera - nádrže objednávateľa je 14,5cm, prístup s vozidlom je neobmedzený, k prečerpaniu je potrebná hadica s dĺžkou cca 10 metrov.
8. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať na vlastné náklady, na požiadanie odberateľa analýzu z  dodávaného nového oleja a analýzu vzoriek oleja z odberateľom vybraných vozidiel v počte 10 ks za rok v certifikovaných skúšobniach. Odobratie vzoriek oleja zabezpečí dodávateľ vlastnou technológiou (vybavením) v spolupráci s pracovníkmi odberateľa.
9. Výsledky analýzy olejov budú prekonzultované s odberateľom prostredníctvom  tribotechnika s praxou min. 5 rokov a vopred určeného dodávateľom na základe jeho čestného  prehlásenia.
10. Kvalita a komplexnosť dodávok predmetu Rámcovej dohody bude zo strany objednávateľa overovaná a potvrdená podpísaním dodacieho listu, resp. preberacieho protokolu pri preberaní predmetu Rámcovej dohody oprávnenými osobami objednávateľa .
11. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje uvádzať na dodacom liste pri dodaní tovaru  okrem iného aj údaj o dodanom množstve v merných jednotkách  kilogramoch /kg/ a zároveň aj v litroch /l/ (prepočítané podľa aktuálneho koeficientu k danej šarži). V prípade, že tento prepočet na dodacom liste nebude uvedený má odberateľ právo takúto zásielku neprevziať.
12. Objednávateľ sa nezaväzuje prebrať od dodávateľa tovar, ktorého množstvo alebo kvalita nebudú zodpovedať údajom vo vystavenej objednávke, príp.nebude v súlade s podmienkami a požiadavkami stanovenými v technickej špecifikácii a v osobitných podmienkach na plnenie.
13. Dodávky budú realizované na základe písomných objednávok odberateľa s určením termínu dodania, množstva a odberného miesta. Dopravu predmetu zmluvy do skladu odberateľa zabezpečí dodávateľ na svoje náklady.
14. Nebezpečenstvo poškodenia alebo straty predmetu zmluvy prechádza na odberateľa okamihom vyloženia tovaru na mieste dodania predmetu zmluvy určenom v objednávke. Za týmto účelom určí odberateľ zodpovednú osobu pre prevzatie predmetu zmluvy a jeho následné riadne uloženie. Prevzatie tovaru bude potvrdené na dodacom liste dodávateľa.
15. Vlastnícke práva k predmetu zmluvy prechádzajú na odberateľa okamihom prevzatia tovaru od dodávateľa, a to na základe potvrdenia na dodacom liste dodávateľa. Potvrdený dodací list je podkladom k vystaveniu faktúry - daňového dokladu dodávateľa.
16. Odberateľ sa zaväzuje zaplatiť cenu odobratého oleja  individuálne vždy po každej dodávke bez predfaktúr a platieb vopred,  v lehote splatnosti faktúry dohodnutej na 45 dní odo dňa prevzatia dodávky. Podkladom pre fakturáciu budú dodacie listy potvrdené objednávateľom o prevzatí množstva a druhu predmetu kúpy. Dodávateľ vystaví samostatnú faktúru a zašle ju na adresu dodávateľa.
17. Odberateľ je povinný tovar skontrolovať pri preberaní od dodávateľa. Ak zistí odberateľ pri tejto prehliadke chyby a to hlavne zjavnú porušenosť pečatenia alebo obalu, nezrovnalosti v množstve alebo druhu dodaného produktu, je povinný uplatniť reklamáciu ihneď pri prevzatí predmetu zmluvy. Neskoršie uplatnené reklamácie budú považované za neoprávnené.
18. Pri podozrení odberateľa, čo oznámi písomne dodávateľovi, že produkt nevyhovuje podmienkam deklarovaným dodacími dokladmi a atestom, zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady vykonanie potrebných analýz. V prípade potvrdenia podozrenia zabezpečí dodávateľ v lehote 5 dní bezplatnú výmenu produktu. V prípade nepotvrdenia podozrenia má dodávateľ právo prefakturovať náklady na vykonanie analýz odberateľovi v nevyhnutnom rozsahu.
19. Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia Rámcovej dohody bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa, maximálne finančné plnenie podľa celkovej ceny tejto Rámcovej dohody nie je možné prekročiť. Neodobratie množstiev jednotlivých položiek uvedených v Rámcovej dohode alebo odobratie väčšieho množstva jednotlivých položiek pri neprekročení celkovej ceny Rámcovej dohody, sa nebude považovať za porušenie zmluvných podmienok zo strany objednávateľa.
20. Dodávateľ zodpovedá za všetky výrobné chyby zjavné a skryté v zmysle ustanovení Obchodného, resp. Občianskeho zákonníka vo vzťahu k objednávateľovi. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar v lehote do troch dní od nahlásenia reklamácie Objednávateľom. Ostatné záručné a pozáručné podmienky sa riadia ustanoveniami § 422 a nasl. zák.č.513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
21. Dodávateľ doručí Objednávateľovi na e-mail do 3 dní od uzatvorenia zmluvy:  Aktualizovaný štruktúrovaný rozpočet, kde uvedie: 1. názov ním ponúkaného produktu, 3. MJ, 4. jednotkovú cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky určené s presnosťou na 2 desatinné miesta, 5.sadzbu DPH, 6. DPH v EUR príslušnej položky predmetu zákazky,  7. jednotkovú cenu za mernú jednotku v EUR s DPH príslušnej položky predmetu zákazky, 8. celkový súčet zákazky spolu bez DPH a  9. celkový súčet zákazky spolu s DPH.
22. Dodávateľ doručí Objednávateľovi na e-mail do 3 dní od uzatvorenia zmluvy: Dodávateľom vystavený List s kontaktnými údajmi dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby ohľadom predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, kontaktný e-mail na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky.
23. Dodávateľ doručí na e-mail Objednávateľovi do 3 dní od uzatvorenia zmluvy: Kópiu certifikátu  tribotechnika s praxou minimálne 5 rokov (scan) a  jeho kontaktné údaje.
24. Dodávateľ doručí na e-mail Objednávateľovi do 3 dní  od uzatvorenia zmluvy: Technický list výrobku na ponúkaný produkt. K technickému listu požaduje Objednávateľ doložiť aj Kartu bezpečnostných údajov (KBÚ).
25. Dodávateľ doručí na e-mail Objednávateľovi do 3 dní  od uzatvorenia zmluvy:  čestné prehlásenie, že uchádzač je výrobcom požadovaného tovaru. V prípade, ak uchádzač nie je výrobcom požadovaného predmetu zákazky, musí preukázať, že má štatút importéra, výhradného zastúpenia, resp. autorizovaného predajcu formou zabezpečeného kontraktu (napr. zmluvou o budúcej zmluve a pod.) na dodávky kompletného objemu predmetu zákazky v trvaní minimálne počas trvania zmluvy s verejným obstarávateľom.
26. Dodávateľ doručí na e-mail Objednávateľovi do 3 dní  od uzatvorenia zmluvy:  povolenie na obchodovanie s minerálnym olejom vydané príslušným Colným úradom podľa zákona č.98/2004 Z.z. o spotrebnej dani z minerálneho oleja v platnom znení.
27. Dodávateľ doručí na e-mail Objednávateľovi do 3 dní  od uzatvorenia zmluvy: Čestné vyhlásenie, že nimi  ponúkaný olej je možné používať za podmienok daných výrobcom zariadení   (spĺňajú požadované špecifikácie a normy ) a že preberá na seba zodpovednosť za kvalitu dodávaného oleja a aj za vzniknuté prípadné škody.
28. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu , alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
29. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 - 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
29 a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie a dodávateľ môže tovar dodať,
29 b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle  Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie  (3 pracovné dni),
29 c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
30. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a ďalší dôvod na odstúpenie od zmluvy:
30 a/ nedodržanie kvality dodávaného tovaru,
30 b/ nedodržanie lehoty dodania,
30 c/ nedodržanie kúpnej ceny,
30 d/ nesplnenie a nedodržanie všetkých zmluvných podmienok definovaných v Osobitných požiadavkách na plnenie definovaných v tejto Rámcovej dohode.
31. Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami týkajúcich sa predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bardejovská 6, Hornádska 10, Ke - Šaca, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1 748,00 kg

3 934,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.08.2020 10:52

02.09.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2020 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 116
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.08.2020 03:11 - Vstupná ponuka 3 934,00 € Cena bez DPH
31.08.2020 14:30 - Najvýhodnejšia ponuka 3 933,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS