• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2020 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2020 10:28
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2020 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2020 11:20

Detail zákazky Z202019972

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2020 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2020 10:28
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2020 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2020 11:20

Základné údaje

Z202019972

OF-219738

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4923886

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46459782

hukoflek group, s. r. o.

Okružná 9, Handlová, 97251, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontrola hasiacich prístrojov

Technická kontrola hasiacich prístrojov

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontroly prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov
Funkcia
Kontroly prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
6P KTk KOVSLUŽBA ks 437
P6 Te KODRETA ks 269
PR2 e KODRETA ks 4
S 2x30 KODRETA ks 5
S5 KTe KODRETA ks 96
V9 Ti KODRETA ks 1
S5 CO2 KODRETA ks 3
P 50 Te KODRETA ks 2
P1 Če ČERVINKA - CZ ks 1
P2 Če ČERVINKA - CZ ks 1
P6 G1 BAVARIA ks 5
CA 2 LE TEPO STOP ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne vykonania služby kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy najmenej 3 pracovné dni pred jej uskutočnením.
Objednávateľ požaduje predložiť ponuku podľa požadovanej špecifikácie. Ponuková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (vypracovanie protokolov o kontrole, štítkov o kontrole, dopravné náklady).
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti na vykonanie kontroly hasiacich prístrojov: Kodreta, Kovoslužba,Pyrokontrol,HTB Vítkovice ,Pyrovova,Tepo Stop,Červinka -CZ, Bavaria do 7 dní uzavretia zmluvy.
Požaduje sa vykonanie kontrol a tlakových skúšok hasiacich prístrojov v pracovných dňoch v čase od. 07:00 do 14:00 hod.Vzhľadom k tomu,že hasiace prístroje sa nachádza v objektoch. MARTIN,TRENČÍN,NOVÁKY,RAŠOV,POPRAD,SKLENÉ.ŽILINA,LEŠŤ.
719/2002 V Y H L Á Š K A  Ministerstva vnútra Slovenskej republiky z 12. decembra 2002,ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly prenosných hasiacich prístrojov a pojazdných prístrojov    § 21 Zabezpečenia kontroly  (1) Kontrola  a) prenosného hasiaceho prístroja sa vykonáva na inštalovanom prenosnom hasiacom prístroji najmenej raz za 24 mesiacov, ak bol uvedený na trh podľa osobitných predpisovo) a v technickej dokumentácii vzhľadom na vplyv prostredia nebola určená kratšia lehota.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry budú protokoly o kontrole, respektíve o vyradení , dodacie listy z každého kontrolovaného objektu.Objednávateľ neposkytuje preddavok.
Cena je vrátane dopravy a ďalších nákladov potrebných k poskytnutiu predmetu zákazky.
Interval ,dátumov a časov kontrol Hasiacich prístrojov sa upresní telefonicky alebo e-mailom .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zásobovacia základňa II, ul. Československej armády 3, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

02.11.2020 09:33 — 20.11.2020 09:34

825,00 ks

1 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.08.2020 09:39

21.08.2020 10:28

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.08.2020 10:43

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.08.2020 11:28 - Vstupná ponuka 1 499,99 € Cena s DPH
20.08.2020 10:33 - Najvýhodnejšia ponuka 1 194,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS