• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2020 15:33
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2020 09:50

Detail zákazky Z202019935

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2020 15:33
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2020 09:50

Základné údaje

Z202019935

OF-219609

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4925666

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

FN 189903 w

VWR International GmbH

Graumanngasse 7, Viedeň, 1150, AUT

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rôzny laboratórny spotrebný materiál

držiak na filtre, odsávacia banka, sklenené filtre, filtračný lievik, membránové filtre, Petriho misky

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Držiak na filtre
Funkcia
Spotrebný laboratórny  materiál pre vedu a výskum
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo bal 1
obsah jedného balenia ks 12
priemer mm 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
držiak na filtre z polykarbonátu  na filtráciu vodných roztokov,
použiteľný s peristaltickou pumpou alebo striekačkou
 2. Membránový filtračný lievik
Funkcia
Spotrebný laboratórny materiál pre vedu a výskum
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
výška mm 76
šírka mm 229
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
lievik magnetický,  z polyfenysulfónu, autoklávovateľný, vhodný pre filtre s priemerom 47 mm
 3. Odsávacia banka
Funkcia
Spotrebný laboratórny materiál pre vedu a výskum
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
vnútorný priemer hrdla mm 28
objem ml 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odsávacia banka vhodná na filtráciu za horúca aj za studena, vysoko odolná voči chemickému poškodeniu, vysoká teplotná tolerancia, s bielou označovacou plochou
 4. Odsávacia banka
Funkcia
Spotrebný laboratórny materiál pre vedu a výskum
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
vnútorný priemer hrdla mm 33
objem ml 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odsávacia banka vhodná na filtráciu za horúca aj za studena, vysoko odolná voči chemickému poškodeniu, vysoká teplotná tolerancia, s bielou označovacou plochou
 5. Odsávacia banka
Funkcia
Spotrebný laboratórny materiál pre vedu a výskum
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
vnútorný priemer hrdla mm 37
objem ml 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odsávacia banka vhodná na filtráciu za horúca aj za studena, vysoko odolná voči chemickému poškodeniu, vysoká teplotná tolerancia, s bielou označovacou plochou
 6. TCLP sklenené filtre
Funkcia
Spotrebný laboratórny materiál pre vedu a výskum
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo bal 1
obsah jedného balenia ks 50
priemer mm 47
hrúbka µm 432
veľkosť pórov µm 0,2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
filtre sklenené, autoklávovateľné. Vhodné pre použitie v súlade s EPA 1311 a na prečistenie HPLC vzoriek
 7. Membránové filtre
Funkcia
Spotrebný laboratórny materiál pre vedu a výskum
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo bal 1
obsah jedného balenia ks 100
veľkosť pórov µm 0,45
priemer mm 47
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
filtre membránové, s mriežkou z hydrofilného nitrátu celulózy, na počítanie kolón, testovanie častíc a mikroskopiu, biely s čiernou mriežkou,
 8. Membránové filtre
Funkcia
Spotrebný laboratórny materiál pre vedu a výskum
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo bal 1
obsah jedného balenia ks 100
veľkosť pórov µm 0,2
priemer mm 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
filtre membránové, s mriežkou z hydrofilného nitrátu celulózy, na počítanie kolón, testovanie častíc a mikroskopiu, biely s čiernou mriežkou,
 9. Petriho misky
Funkcia
Spotrebný laboratórny materiál pre vedu a výskum
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo bal 2
obsah jedného balenia ks 10
výška mm 15
priemer mm 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
misky aseptické, z borosilikátového skla, autoklávovateľné a sterilizovateľné, s vysokou teplotnou aj chemickoou odolnosťou, bez otvorov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností,
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
2. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu 1 tejto zmluvy, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie.
3. Kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu 2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak Dodávateľ v lehote podľa bodu 1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a súčasne kontaktná osoba Objednávateľa vyzve Dodávateľa (elektronicky alebo poštou) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
4. Ak Dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu 2 tejto zmluvy na predloženie dokumentov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť.
5. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty do 5 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14: 00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šrobárova 2, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

31.08.2020 08:00 — 11.09.2020 12:00

1,00 bal

845,53

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.08.2020 15:33

24.08.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 325
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.08.2020 10:16 - Vstupná ponuka 845,53 € Cena bez DPH
19.08.2020 10:16 - Najvýhodnejšia ponuka 845,53 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS