• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2020 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2020 14:50

Detail zákazky Z202019918

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2020 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2020 14:50

Základné údaje

Z202019918

OF-219768

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4922351

Objednávateľ

00164721

Slovenské národné múzeum

Vajanského nábrežie 2, Bratislava, 81006, SVK

Dodávateľ

31368646

Ultra Print Digital, s.r.o.

Pluhová 49, Bratislava, 831 03, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiarenské služby - vstupenky

tlač vstupeniek na základe poskytnutého grafického návrhu

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiarenské služby.
Funkcia
Tlačiarenské služby v rozsahu podľa uvedenej technickej špecifikácie. V rozsahu služieb : tlač vstupeniek podľa poskytnutého grafického návrhu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vstupenka : rozmer: 210 x 74 mm, tlač : farebná, jednostranná, text: v slovenskom jazyku, papier : 90g matný, perforácia na trhanie ústrižka. náklad v ks 40 000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť faktúry.
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, náklady na tlač a odsúhlasenie skúšobného výtlačku, balenie, dopravu ) a sú v nej zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služieb, vrátane prevádzkových a mzdových nákladov, odvodových nákladov, nákladov na technické prostriedky nákladov za dopravu na miesto dodania, vrátane ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s poskytnutím služieb.
Objednávateľ oznámi dodávateľovi do jedného pracovného dňa od uzatvorenia zmluvy zodpovednú poverenú osobu za dodanie grafických návrhov v dohodnutom formáte, ktorá bude zároveň poverenou zodpovednou osobou za odsúhlasenie skúšobných výtlačkov a následné prevzatie dodaných propagačných letákov.
Objednávateľ predloží dodávateľovi podklady na realizáciu tlače vo formáte PDF, alebo textové podklady v textovom editore (napr. vo formáte Word, obrázky vo forme výtlačkov, fotografií, alebo v digitálnej forme vo formáte TIF, JPG, RAW alebo porovnateľných formátoch vhodných pre zalomenie a sadzbu). Dodávateľ dodá objednávateľovi skúšobné výtlačky vo všetkých jazykových mutáciách na jeho finálne odsúhlasenie.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za dodanie čiastkového plnenia - určeného množstva konkrétnych, objednávateľom samostatne určených položiek a to po skutočnom dodaní a prevzatí tejto časti zákazky.
Plnenie sa bude realizovať naraz úplnou kompletnou dodávkou.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Majstra Pavla 40, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

25.08.2020 09:00 — 25.08.2020 14:00

1,00 celok

230,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.08.2020 13:57

20.08.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.08.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 215
 11
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.08.2020 10:36 - Vstupná ponuka 230,00 € Cena bez DPH
19.08.2020 12:47 - Najvýhodnejšia ponuka 220,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS