• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2020 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2020 13:23
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2020 14:01
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2020 14:15

Detail zákazky Z202019911

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2020 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2020 13:23
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2020 14:01
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2020 14:15

Základné údaje

Z202019911

OF-219760

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4925658

Objednávateľ

00165697

Okresný súd

Nám. M. R. Štefánika 2238/55, Topoľčany, 95515, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok alebo kupónov s ochrannými prvkami, formou stravných poukážok
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení jeho neskorších zmien a doplnení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky € 4,50
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 13000
Maximálny limit plnenia v EUR Eur 58500,00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka musí obsahovať názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka musí obsahovať kalendárny rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka musí obsahovať nominálnu hodnotu stravnej poukážky v Eur
Stravná poukážka musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka musí obsahovať číselný a čiarový kód
Stravná poukážka musí obsahovať vyznačenú platnosť stravnej poukážky alebo kupónu do dňa/dátumu
Knižná väzba viazané po 20 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena celkom musí obsahovať aj cenu za dopravu na miesto plnenia.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od doručenia objednávky.
Objednávateľ bude objednávky stravných poukážok realizovať na základe čiastkových objednávok podľa potrieb, zvyčajne 1x za mesiac. Objednávateľ uvedie konkrétny počet objednaných stravných poukážok v odoslanej objednávke. Predmet plnenia bude dodávaný po častiach - mesačne, na základe jednotlivých objednávok v priebehu 12 mesiacov.
Objednávku na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať elektronicky - e-mailom, alebo telefonicky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto určené v objednávke.
Objednané stravné poukážky požaduje objednávateľ dodávať kuriérskou doručovacou službou priamo do svojho sídla.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v Eur, ceny za dopravu, výšky provízie a všetkých ostatných nákladov dodávateľa potrebných na kompletné dodanie predmetu zákazky.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok, t.j. 1x za mesiac. Faktúra bude súčasťou dodávky stravných poukážok.
Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Súčasťou faktúry je dodací list, na ktorom je vyznačení počet a nominálna hodnota dodaných stravných poukážok.
Objednávateľ uhradí fakturovanú sumu výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa doručenia faktúry do sídla objednávateľa. Dodávateľ je povinný vo vystavenej faktúre uviesť číslo objednávky objednávateľa.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: 1.) z ceny minimálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok,  2.) odmeny (províze) vo výške 0,00 %, pričom maximálna výška odmeny a manipulačný poplatok je 0,00 €, 3.) poštovné v maximálnej výške 0,00 €.
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo uvedené v "Technickej špecifikácii" je len predpokladané. Skutočné odobraté množstvo stravných poukážok závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne vyčerpaním finančného limitu alebo uplynutím času, aj v tom prípade ak objednávateľ neodoberie predpokladané maximálne množstvo stravných poukážok.
Výmena nepoužitých stravných poukážok za stravné poukážky pre nový kalendárny rok je možná jednorázovo, najneskôr do 31.1. nasledujúceho kalendárneho roka.
Platnosť stravných poukážok je minimálne 3 mesiace od dátumu dodania.
Nahradenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky na účet objednávateľa.
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady.
Dodávateľ uhradí poštovné a poistné v zmysle aktuálneho cenníka poštovného a poistného, ktorý je v súlade s VOP.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Zmluva bude uzatvorená na obdobie od 1.9.2020 do 31.8.2021.
Celková cena je vrátane dopravy na miesto plnenia (sídla objednávateľa).Vrátane dopravy na miesto plnenia
Počas trvania zmluvy sa dodávateľ zaväzuje mať uzatvorené zmluvy na platbu jeho stravnými poukážkami s minimálne 10 zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby v okrese Topoľčany a s minimálne 3 obchodnými reťazcami v okrese Topoľčany. Ich zoznam predloží objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok pre obdobie, minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané
Doba vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných poukážok 1 x mesačne formou objednávky objednávateľa
Doba platnosti zmluvy od 1.9.2020 do 31.8.2021

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. M. R. Štefánika 2238/55, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

01.09.2020 06:00 — 31.08.2021 23:00

13 000,00 ks

58 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.08.2020 13:25

24.08.2020 13:23

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2020 13:38

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 430
 9
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.08.2020 13:50 - Vstupná ponuka 58 500,00 € Cena s DPH
24.08.2020 08:17 - Najvýhodnejšia ponuka 58 499,95 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS