30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
17315786
2U spol. s r.o.
Trnavská cesta 84, Bratislava, 82102, SVK
Vlajky a zástavy
Vlajky, zástavy, stojan na vlajky
Tovar, Služba
1. Interiérový trojramenný stojan na vlajky s vlajkou SR, NATO a EU
|
|
---|---|
Funkcia |
Používa sa pri slávnostných aktoch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Interiérový trojramenný stojan na vlajky s vlajkou SR, NATO a EU | spr | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Luxusný interiérový stojan na vlajky trojramenný s podstavou, so žrďami ukončenými ozdobným prvok na upevnenie troch vlajok. Vrcholový ozdobný– guľa alebo špic. Vlajka Slovenskej republiky, EU a NATO v štandardnom pomere 3:2 rozmeru 150 cm (šírka) x 100 cm (výška), pre použitie v interiéry, s uchytením typu odpovedajúcom dodávanému stojanu. | Popis |
Stojan: Výška od 200 cm do 230 cm Vlajky: Rozmer 150x100 cm. | Rozmer |
Stojan: kovový alebo kovový v kombinácii kov a drevo. Kategória spracovania – luxusný. Vlajky: Polyester, spracovanie vhodné pre interiér. | Materiál |
Stojan: zlatá alebo strieborná farba, drevo v odtieni mahagón alebo podobný. Vlajky: Štandard | Farba |
Luxusný interiérový stojan drevený trojramenný, Vlajka zo základného materiálu Easyflag 150x100 SR, Vlajka zo základného materiálu Easyflag 150x100 EU, Vlajka zo základného materiálu Easyflag 150x100 NATO | Súprava obsahuje |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 2 pracovné dni pred jeho dodaním |
Požaduje sa, aby faktúra bola doručené objednávateľovi na adresu plnenia. |
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy. |
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi |
Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení. |
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 13:00. |
Na faktúre uviesť aj miesto dodania, faktúru doručiť iba na miesto plnenia. |
Požaduje sa dodať tovar jednorazovo do miesta plnenia. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie. |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
25.08.2020 06:00 — 30.09.2020 13:00
1,00 ks
596,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.08.2020 12:11
21.08.2020 10:00
21.08.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.08.2020 10:58 - Vstupná ponuka | 594,00 | € | Cena s DPH |
18.08.2020 10:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 594,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: