• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2020 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2020 09:50

Detail zákazky Z202019898

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2020 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2020 09:50

Základné údaje

Z202019898

OF-219610

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4923838

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

30999201

AGC Trenčín s.r.o.

Súvoz 12, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sklo ploché tabuľové

sklo tabuľové

  • 14820000-5 - Sklo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. skľo tabuľové
Funkcia
sklo tabuľové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kus 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer (šírka x dĺžka) 45,5 x 23 cm
hrúbka 4mm
priehľadnosť priehladné, číre
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Faktúra a dodací list sú pre odberateľa vyhotovené v dvoch výtlačkoch
Súčasťou faktúry je dodací list podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa (faktúra môže slúžiť zároveň ako dodací list pokiaľ je to v nej uvedené)
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo poškodenia tento tovar neprevziať
Požaduje sa nový materiál a nie používaný
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia
Pred vystaveným faktúry kontaktovať odoberateľa k upresneniu fakturačných údajov
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň ako dodací list
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, 91101, Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

31.08.2020 12:00 — 25.09.2020 12:00

1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára

95,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.08.2020 12:04

21.08.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.08.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 58
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.08.2020 13:35 - Vstupná ponuka 94,80 € Cena s DPH
17.08.2020 13:35 - Najvýhodnejšia ponuka 94,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS