00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
47462752
SLOVAKIA TEX s.r.o.
Priemyselná 1454/4, Bardejov, 08501, SVK
Plastové stoličky
stoličky záhradné, stoličky plastové
Tovar
1. Stolička záhradná
|
|
---|---|
Funkcia |
Stolička štandardná záhradná na vonkajšie použitie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 100 | ||
výška | cm | 80 | ||
šírka | cm | 54 | ||
dĺžka | cm | 56 | ||
nosnosť | kg | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | plast (celoplastová) |
farba | tmavo zelená |
stohovateľná | áno |
odolná voči poveternostným podmienkam, odolná voči chlórovej vode, rýchlo schnúca, ľahko umývateľná |
Názov |
1. Zmluvná cena: |
1.1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Jednotkové ceny sú dohodnuté ako ceny maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu. |
1.2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z.z.“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
1.3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
2.1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy: |
2.1.1. obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu, prípadne vyjadrenie Dodávateľa, že ponúkaný tovar je ekvivalentom požadovaného produktu, |
2.1.2. funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, fotografické vyobrazenie ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku s požadovanou špecifikáciou, kde je možné konkrétne informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností, |
2.1.3. meno, telefonický kontakt a e-mail na osobu, zodpovednú u Dodávateľa za plnenie, |
2.1.4. rozpis jednotkovej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta pre každú položku (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
2.1.5. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkovej ceny, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny. |
2.2. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu 2.1 tejto zmluvy, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie. |
2.3. Kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu 2.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak Dodávateľ v lehote podľa bodu 2.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa |
a súčasne kontaktná osoba Objednávateľa vyzve Dodávateľa (elektronicky alebo poštou) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
2.4. Ak Dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu 2.2 tejto zmluvy na predloženie dokumentov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť. |
2.5. Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa. Ekvivalent však musí mať minimálne porovnateľné, alebo lepšie technické parametre a musí zodpovedať estetickým a vizuálnym požiadavkám Objednávateľa v kontexte priestorov, v ktorých je tovar umiestnený. |
2.6. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže Dodávateľ tento produkt dodať len po odsúhlasení Objednávateľom. |
3. Termín a miesto realizácie dodávky: |
3.1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14: 00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
3.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
3.3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
3.4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
3.5. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v jednej dodávke. |
4. Fakturácia: |
4.1. Fakturácia sa bude realizovať až po dodaní tovaru. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") je splatnosť faktúr 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Objednávateľ neposkytne preddavok. |
5. Reklamácia: |
5.1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
5.2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu. |
6. Odstúpenie od zmluvy: |
6.1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
6.2. Objednávateľ pripúšťa ekvivalentný produkt, ktorý má plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa, a to za podmienok uvedených v bode 2.5 a 2.6 tejto zmluvy. V prípade porušenia uvedených zmluvných podmienok je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy v súlade s bodom 2.4 tejto zmluvy. |
6.3. Nedodanie tovaru v dohodnutom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
6.4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Mánesová 23, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
24.08.2020 08:00 — 28.08.2020 10:00
1,00 súbor
972,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.08.2020 11:40
21.08.2020 11:00
21.08.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.08.2020 12:11 - Vstupná ponuka | 972,00 | € | Cena s DPH |
17.08.2020 12:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 970,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: