• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2020 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2020 09:50

Detail zákazky Z202019887

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2020 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2020 09:50

Základné údaje

Z202019887

OF-219660

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4923834

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36321656

EKOPOL PLUS spol. s r.o.

148, Beckov, 91638, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podlahové krytiny

Záťažový koberec, koberce, podlahové krytiny

  • 44112230-9 - Linoleum
  • 39531200-5 - Tkaná kobercovina
  • 39531310-9 - Kobercové dlážkové krytiny
  • 44424200-0 - Priľnavé pásky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Záťažový koberec do kancelárií
Funkcia
Koberec do kancelárskych priestorov a komponenty na položenie vrátane inštalácie na mieste plnenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PVC podlahovina šírka 4m m2 100
Celková výška mm 4 8
Zaťaženie trieda 33
Váha vlasu g/m2 690
Celková váha koberca g/m2 1706 2000
Hustota vlasu vpichov/m2 180 000 200 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odolnosť pre stoličky na kolieskach áno
Odolnosť pre pevnú obuv áno
Materiál 100% polypropylen
Podklad AB
Vysoká odolnosť proti zošliapaniu. áno
Požiarna ochrana triedy Cfl-S1
Farba podľa výberu objednávateľa zo vzorkovníka dodávateľa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Narezanie maximálnej možnej šírky, s minimálnym možným rezaním (spojmi)
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 10 pracovných dní pred jeho dodaním a inštaláciou
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa obhliadka miesta inštalácie podlahovej krytiny pred jej doručením
Požaduje sa zameranie a narezanie podlahovej krytiny presne na požadovanú miestnosť podľa obhliadky
Predloženie vzoriek na výber objednávateľovi počas obhliadky miesta inštalácie

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, 91101, Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

31.08.2020 11:15 — 02.10.2020 11:15

1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára

1 810,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.08.2020 11:16

21.08.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.08.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 516
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.08.2020 12:15 - Vstupná ponuka 1 810,00 € Cena s DPH
17.08.2020 12:15 - Najvýhodnejšia ponuka 1 810,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS