• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2020 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2020 11:20

Detail zákazky Z202019824

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2020 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    27.08.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.08.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.08.2020 11:20

Základné údaje

Z202019824

OF-219673

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4937584

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

30414253

PODVIHORLATSKÉ PEKÁRNE A CUKRÁRNE a.s.

Mierová 34, Humenné, 066 54, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlieb a pekárenské výrobky

Chlieb, pečivo

  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlieb a pekárenské výrobky
Funkcia
Chlieb a pekárenské výrobky na zabezpečenie stravovania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb tmavý, krájaný, balený, 450g Ks 300
Chlieb tmavý, krájaný, balený, 1000g Ks 1000
Chlieb konzumný, krájaný, balený, 450g Ks 200
Chlieb konzumný, krájaný, balený, 1000g Ks 700
Chlieb kyjevský, krájaný, balený, 1000g Ks 5
Chlieb maďarský, krájaný, balený, 900g Ks 5
Chlieb maďarský, krájaný, balený, 450g Ks 5
Chlieb zemiakový, svetlý, krájaný, balený, 900g Ks 5
Biele pečivo štandard - rožok, 50g Ks 500
Žemľa veľká, 100g Ks 5
Rožok slaninový, balený, 65g Ks 5
Rožok viaczrný, 50g Ks 200
Veka štandard, krájaná, balená, 350g Ks 50
Fitnes veka krájaná, balená, 400g Ks 50
Grahamový rožok, 50g Ks 5
Rožok sladký, 80g Ks 5
Makovka, 80g Ks 5
Vianočka bez hrozienok, balená, 400g Ks 300
Dukátové buchtičky, balené, 300g Ks 100
Šatôčka s tvarohovou náplňou, balená, 70g Ks 100
Šatôčka s ovocnou náplňou, balená, 70g Ks 100
Šatôčka s vanilkovým pudingom, balená, 70g Ks 100
Šatôčka s čokoládovým pudingom, balená, 70g Ks 100
Závin s kakaovou náplňou, balený, 400g Ks 100
Závin s orechovou náplňou, balený, 400g Ks 100
Závin s makovo-višňovou náplňou, balený, 300g Ks 100
Závin s tvaroho-višňovou náplňou, balený, 300g Ks 100
Závin s orechovo-marhuľovou náplňou, balený, 300g Ks 100
Štrúdľa s makovo višňovou náplňou, balená 550g Ks 5
Knedľa balená, 600g Ks 500
Buchty parené so slivkovým lekvárom, balené po 6ks bal 200
Buchty parené s ovocnou náplňou, balené po 6ks bal 200
Buchty parené so nugetovou náplňou, balené po 6ks bal 200
Strúhanka, 400g Ks 200
Suchár, 220g Ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Dodávateľ sa zaväzuje zaručiť frekvenciu dovozu tovaru každý pracovný deň a každú sobotu.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových telefonických objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb. Objednávateľ bude objednávky zadávať telefonicky deň vopred počas pracovných dní od 7:00 do 14:00.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu.
Na dodanie tovaru sa neposkytuje preddavok, platba bude vykonaná po riadnom čiastkovom splnení predmetu zákazky prevzatím tovaru v mieste plnenia v termíne splatnosti faktúry do 30 dní po obdržaní faktúry kupujúcim.
Úhrada faktúr bude vykonávaná na základe jednotlivých dodávok prostredníctvom vojenského úradu finančného zabezpečenia na základe vyúčtovania dodávok tovaru s termínom splatnosti do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania príslušnému útvaru. Platby budú realizované na základe fakturácie. Faktúra musí obsahovať náležitosti v súlade s § 71 zákona 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Pri každej dodávke musia byť dodané príslušné účtovné doklady, t.j. dodací list v troch výtlačkoch, ktorý musí obsahovať : - názov druhu výrobku a jeho gramáž - dodané množstvo každého druhu - cenu za jednotku množstva bez DPH a s DPH za každý druh.
Predávajúci zašle za prevzaté dodávky faktúru v troch výtlačkoch, ktorá musí obsahovať predovšetkým: - označenie dokladu /faktúra, dobropis/, jeho číslo - číslo kúpnej zmluvy - názov a sídlo predávajúceho, jeho IČO, IČO DPH, - dátum vystavenia a splatnosti faktúry - označenie banky a čísla účtu, na ktorý má byť vykonaná platba - názov, množstvo a cenu bez DPH a s DPH - príjemcu tovaru
Kupujúci je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá neobsahuje všetky náležitosti, alebo je nesprávna a to do dátumu splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť doba splatnosti. Táto začína plynúť znovu odo dňa doručenia opravenej faktúry.
Ak kupujúci zistí vady tovaru počas doby splatnosti faktúry, zaplatí kúpnu cenu do 30 dní po vybavení oprávnenej reklamácie. Kupujúci po dobu od uplatnenia oprávnenej reklamácie až do jej vybavenia nebude v omeškaní s úhradou faktúry. V prípade, ak výsledok vybavenia reklamácie bude mať vplyv na výšku kúpnej ceny, tak predávajúci vystaví novú faktúru.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach
Doba trvania zmluvy je do 31.12.2020 alebo do vyčerpania celkovej ceny predmetu zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Zmluvu je možné zrušiť: a) písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zo zmluvných strán s mesačnou výpovednou lehotou. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane, b) okamžitým odstúpením od zmluvy pri jej podstatnom porušení.
Za podstatné porušenie zmluvy považujú zmluvné strany v zmysle § 345 ods. 2 Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov ak: a) predávajúci opakovane nedodá tovar v požadovanom sortimente, množstve, kvalite alebo včas podľa objednávok kupujúceho, b) predávajúci opakovane poruší hygienické podmienky výroby, skladovania alebo prepravy tovaru. Odstúpenie od zmluvy sa stane účinným dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane.
Dodaný tovar musí byť čerstvý. Balené pečivo bude dodávané so záručnou dobou aspoň 3 dni od dňa jeho dodania.
Do troch pracovných od uzavretia zmluvy predloží predávajúci cenovú kalkuláciu k predmetu zmluvy. V cenovej kalkulácii uvedie pri každej položke cenu bez DPH a cenu s DPH za jednotku množstva tak, aby nebola prekročená celková cena predmetu zmluvy. Vo faktúrach za dodaný tovar predávajúci nesmie prekročiť ceny uvedené v cenovej kalkulácii.
Dodávateľ môže dodať tovar aj v mierne odlišnej gramáži ako je uvedená v kúpnej zmluve ak pri jeho fakturácii dodrží pomer cena/hmotnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Užhorodská 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

02.09.2020 07:00 — 31.12.2020 15:00

5 655,00 ks

4 862,30

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.08.2020 09:18

27.08.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.08.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 144
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.08.2020 07:25 - Vstupná ponuka 4 846,75 € Cena bez DPH
26.08.2020 07:25 - Najvýhodnejšia ponuka 4 846,75 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS