• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2020 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2020 08:50

Detail zákazky Z202019813

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2020 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2020 08:50

Základné údaje

Z202019813

OF-219664

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4925644

Objednávateľ

00325490

Mesto Michalovce

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

47102357

PAPIER LECHMAN s.r.o.

Močarianska 5067, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier a kancelárske potreby

papier, obálky, obaly, ceruza, fixy, zošity

  • 30193000-8 - Organizéry a príslušenstvo
  • 30199230-1 - Obálky
  • 30192125-3 - Zvýrazňovače
  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier a kancelárske potreby
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho papiera a kancelárskych potrieb vrátane dopravy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Samolepiaci odkazovač, rozmer:76×76 mm, blok 100 ks, mix farieb ks 57
Kancelársky papier Xerox Perfor. A4/80G Kvalita B , 500 listov/bal.; 5bal./krab.; krabica 31
Zvýrazňovač sada 1127/4ks 4 farby – žltá, ružová, oranžová, zelená, šírka stopy 2–5mm, dĺžka 12cm ks 49
Dopisné spony oblý tvar dĺžka 33mm/100 ks v balení ks 42
Euroobal A4 50MIC/100 ks hrubý číry priehľadný , min. hrúbka 50 mikrónov, 1 bal.=100 euroobalov, otvor zhora,lesklý a hladký povrch balenie 51
Rýchloviazač závesný,papierový,formát A4, kovový mechanizmus na zavesenie do pákových a krúžkových šanónov ks 142
Spisové dosky A4 mramor šedo-čierna, formát A4, kartónové dosky bez chrbta, so šnúrkami ks 80
Obálky formát C6,samolepiace, biele ks 250
Obálky SAMOLEPIACE , formát C5,biela,samolepiaca obálka ks 170
Obálka samolepiaca, formát C4, biela ks 145
Poradač pákový kartonový A4, uzatvárací vnútorný mechanizmu, žltý,modrý ks 41
Lepidlo klovatina. tekuté, na lepenie papiera, netoxické ks 120
Lepiaca páska 19x33m priesvitná ks 65
Guličkové pero farba modrá, v plastovom nepriehľadnom obale štíkacie , mix farieb, tenký hrot, alebo ekvivalent ks 176
Grafitová ceruzka s gumou, ks 191
Lepidlo tyčinka, lepí papier, lepenku a fotografi, alebo ekvivalent ks 193
Korektor, biely korekcia rozmerov 4,2mm šírka stopy, návin 8m ks 68
Mechanická ceruzka versatilka AAA1857 mix farieb ks 37
Zošit linajkový formát A5, 60 listový ks 55
Knihy príchodov a odchodov ks 20
Dovolenkové lístky ks 23
Rýchloviazač závesný,plastový,formát A4, kovový mechanizmus na zavesenie do pákových a krúžkových šanónov ks 81
Spisové dosky A5 mramor šedo-čierna, formát A4, kartónové dosky bez chrbta, so šnúrkami ks 5
Notes linkovaný formát A5, farba biela ks 54
Guma na gumovanie , biela, klasik ks 64
Centrofixa, permanentná, farba čierna ks 74
Centrofixa liehová , 4 farby v balení bal 49
fixa vyprateľná, farba mix bal.6ks bal 36
Príjemka A4, biela , prepisovateľná ks 1
Príjemka A5, biela, prepisovateľná ks 1
Výdajka A4, biela , prepisovateľná ks 2
Dvojhárky liňajkované, biele ks 105
Príjmový pokladničný doklad, prepisovateľný ks 7
Výdavkový pokladničný doklad, prepisovateľný ks 9
Etikety lepiace 26x12, 1500 etikiet/kotúčik - biele ks 21
Karisblok lamino A4, mix farieb ks 43
Papier A3, xerox, 80g/m2 , bal. 500 hárkov, biely bal 3
Špendlíky plastové, farebné, sada 100ks, pre korkové a textílne nástenky bal 43
Rýchloschnúci korekčný lak so štetcovým aplikátorov, 20g ks 14
Pravítko, transparentné, 30cm ks 23
Stojan na dokumenty 250x320x70, kartónový, farebný ks 54
Zošívačka, kovová konštrukcia, kapacita do 50 listov, počet spiniek v zásobníku :100, náboje:24/6, 26/6, 24/8 ks 17
Korková nástenka, 90x60 cm, drevený rám ks 10
Stolové strúhadlo, 2 otvory, elektrické, USB konektor alebo batérie ks 24
Kalkulačka stolová, 12 miestny naklonený dispej, funkcie: odmocnina, pamäť, vymazanie poslednej číslice, tlačidlo GT ks 1
Obálka samolepiaca, formát C4 , bublinková fólia ks 5
Priehľadný obal s násuvnou lištou A4, na 40 listov ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodaný tovar musí byť nový, nepoužívaný v originálnom balení výrobcu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia, do priestorov určených objednávateľom - podľa strediska.
2. Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zákazky spĺňa technické a kvalitatívne parametre podľa platných noriem.
- Názov položky, Obchodná značka, Predpokladané množstvo, Jednotková cena bez DPH, Jednotková cena s DPH, Cena celkom za položku (za požadované množstvo) v Eur s DPH. Všetky ceny musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. Ocenené musia byť všetky položky.
4. Kúpna zmluva sa uzatvára na dodávku tovaru.
5. Obidve zmluvné strany určia oprávnené osoby za vecné plnenie v rozsahu tejto rámcovej dohody a ich kontaktné údaje (tel. číslo, fax. číslo, e-mailová adresa).
8. Dodávateľ je povinný 1 deň pred dňom dodania tovaru kontaktovať oprávnenú osobu objednávateľa. Dodávateľ dodá tovar oprávnenej osobe objednávateľa v pracovných dňoch od 8:00 hod. do 14:00 hod.
- Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. poškodený obal tovaru a pod.)
9. Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán.
11. V prípade dodania ekvivalentu sa "ekvivalentom" rozumie výrobok alebo tovar s rovnakým alebo lepším zložením, rovnakými alebo lepšími vlastnosťami a s rovnakou alebo lepšou funkcionalitou ako má výrobok alebo tovar, ktorý sa požaduje.
14. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia.
15. Fakturácia v slovenskom jazyku. Prílohou faktúry bude dodací list potvrdený obidvoma zmluvným stranami. Dodávateľ je povinný vo faktúre uviesť číslo čiastkovej objednávky objednávateľa alebo k faktúre pripojiť kópiu čiastkovej výzvy - objednávky objednávateľa.
16. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku na dodaný tovar (záručnú dobu) 24 mesiacov odo dňa písomne potvrdeného prevzatia tovaru. Počas záručnej doby zodpovedá dodávateľ za vzniknuté vady a je povinný ich na požiadanie objednávateľa odstrániť na svoje náklady do 5 pracovných dní.
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
18. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. osloboditeľov 30, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

27.08.2020 08:00

2 762,00 ks

1 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.08.2020 10:57

24.08.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 367
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.08.2020 11:48 - Vstupná ponuka 1 500,00 € Cena s DPH
18.08.2020 09:25 - Najvýhodnejšia ponuka 1 499,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS