35540591
Základná škola
Masarykova 19/A, Košice, 04001, SVK
36683132
UniKnihy.sk, s.r.o.
Vysoká 12, Bratislava-Staré Mesto, 81106, SVK
Učebnice
učebnica, základná škola
Tovar, Služba
1. Učebnice
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie učebníc pre žiakov 1. a 2. stupňa ZŠ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Šlabikár pre 1. ročník ZŠ, 1. časť | ks | 55 | ||
2. Šlabikár pre 1. ročník ZŠ, 2. časť | ks | 55 | ||
3. Čítanka pre 1. ročník ZŠ | ks | 55 | ||
4. Matematika pre 1. ročník ZŠ, súbor (1. a 2. časť) | ks | 55 | ||
5. Slovenský jazyk a literatúra pre 2. ročník | ks | 60 | ||
6. Čítanka pre 2. ročník ZŠ | ks | 60 | ||
7. Matematika 2, súbor (PZ 1, 2 a 3) | ks | 55 | ||
8. Prvouka pre 2. ročník | ks | 55 | ||
9. Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ | ks | 30 | ||
10. Matematika 3, súbor II. vyd. (PZ 1, 2 a 3) | ks | 55 | ||
11. Prírodoveda pre 3 ročník - pracovná učebnica | ks | 55 | ||
12. Vlastiveda pre 3.ročník – pracovná učebnica | ks | 55 | ||
13. Hudobná výcová pre 3. ročník ZŠ | ks | 30 | ||
14. Pracovné vyučovanie pre 3. ročník ZŠ - pracovná učebnica | ks | 70 | ||
15. Matematika 4, súbor II. vyd. (PZ 1, 2 a 3) | ks | 50 | ||
16. Prírodoveda pre 4.ročník - pracovná učebnica | ks | 75 | ||
17. Vlastiveda pre 4. ročník – pracovná učebnica, 1. časť | ks | 75 | ||
18. Vlastiveda pre 4. ročník – pracovná učebnica, 2. časť | ks | 75 | ||
19 .Pracovné vyučovanie pre 4. ročník ZŠ - pracovná učebnica | ks | 70 | ||
20. Anglický jazyk Project Explore 1 | ks | 25 | ||
21. Anglický jazyk - Project, 4th Edition 2 Student's Book | ks | 40 | ||
22. Anglický jazyk - Project, 4th Edition 5 Student's Book | ks | 35 | ||
23. Slovenský jazyk pre 5. ročník ZŠ | ks | 10 | ||
24. Literárna výchova pre 5. ročník základných škôl | ks | 20 | ||
25. Pravopisný semafor pre 5. ročník | ks | 60 | ||
26. Zbierka úloh z matematiky pre 5. roč. ZŠ | ks | 30 | ||
27. Matematika pre 5. ročník ZŠ | ks | 65 | ||
28. Technika - učebnica | ks | 60 | ||
29. Občianska náuka pre 5. ročník základných škôl | ks | 30 | ||
30. Výtvarná výchova pre 5. ročník základnej školy 2.upravené vydanie | ks | 20 | ||
31. Hudobná výchova pre 5. ročník základných škôl | ks | 20 | ||
32. Slovenský jazyk pre 6. ročník základných škôl | ks | 10 | ||
33. Literárna výchova pre 6. ročník ZŠ | ks | 20 | ||
34. Pravopisný semafor pre 6. ročník | ks | 60 | ||
35. Zbierka úloh z matematiky pre 6. roč. ZŠ a 1. roč. GOŠ | ks | 30 | ||
36. Technika - učebnica pre 6. ročník | ks | 60 | ||
37. Občianska náuka pre 6. ročník základných škôl | ks | 20 | ||
38. Výtvarná výchova pre 6. ročník základných škôl a 1. ročník osemročných gymnázií | ks | 30 | ||
39. Slovenský jazyk pre 7. ročník základných škôl | ks | 5 | ||
40. Literárna výchova pre 7. ročník základných škôl a 2. ročník gymnázií s osemročným štúdiom | ks | 10 | ||
41. Zbierka úloh z matematiky pre 7. roč. ZŠ a 2. roč. GOŠ | ks | 25 | ||
42. Chémia pre 7.ročník ZŠ a 2.ročník gymnázií s osemročným štúdiom NOVÉ VYDANIE | ks | 10 | ||
43. Občianska náuka pre 7. ročník ZŠ a 2. ročník gymnázia s osemročným štúdiom | ks | 10 | ||
44. Výtvarná výchova pre 7. ročník základnej školy a 2. ročník gymnázia s osemročným štúdiom | ks | 20 | ||
45. Zbierka úloh z matematiky pre 8. roč. ZŠ a 3. roč. GOŠ | ks | 25 | ||
46. Chémia 8 pre 8. ročník základnej školy a 3. ročník gymnázia s osemročným štúdiom (učebnica) | ks | 10 | ||
47. Biológia pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník gymnázií s osemročným štúdiom | ks | 10 | ||
48. Občianska náuka pre 8. ročník | ks | 10 | ||
49. Slovenský jazyk pre 9. ročník základných škôl | ks | 20 | ||
50. Zbierka úloh z matematiky pre 9. roč. ZŠ a 4. roč. GOŠ | ks | 25 | ||
51. Chémia pre 9. ročník ZŠ a 4. ročník gymnázia s osemročným štúdiom | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Šlabikár pre 1.ročník je určený na prípravné a nácvikové obdobie čítania v 1. ročníku ZŠ. V šlabikári zostali zachované všetky osvedčené prvky. Obohatili sme ho však o nové úlohy a bohato ilustrované strany, ktoré výrazne pomáhajú rozvíjať komunikačné schopnosti žiaka. Šlabikár podporuje poznávacie schopnosti, spontánnosť a zvedavosť. Strany Šlabikára obsahujú nápovedné obrázky, normalizované tvary písma, didakticky premyslené cvičenia a texty a tvary na rozcvičenie jemnej motoriky dieťaťa predpísané učebnými osnovami a štandardami. | Šlabikár pre 1. ročník ZŠ, 1. časť. autori : L. Virgovičová, Z. Virgovičová |
Šlabikár pre 1. ročník – 2. časť je určený na prípravné a nácvikové obdobie čítania v 1. ročníku. V šlabikári zostali zachované všetky osvedčené prvky. Obohatili sme ho však o nové úlohy a bohato ilustrované strany, ktoré výrazne pomáhajú rozvíjať komunikačné schopnosti žiaka. Humanisticko-tvorivá koncepcia rešpektuje základné podmienky rozvoja osobnosti žiaka. Vytvára priateľskú, kreatívnu klímu, pocit dôvery, istoty, akceptácie, priestor na citové prežívanie a komentovanie činnosti, potrieb a problémov. Najaktuálnejšie vydanie. | Šlabikár pre 1. ročník ZŠ, 2. časť, autori: L. Virgovičová, Z. Virgovičová |
Prináša veku primeraný, zaujímavý, didakticky premyslený výber textov. Inovovaný učebný text je graficky pútavo spracovaný. Každý žiak je aktívnym subjektom vlastného učenia a rozvoja. Čítanka je zameraná na diferencované vyučovanie. Umožňuje rozvíjať techniku čítania vyspelejších i pomalších žiakov. Všetky texty a úlohy učiteľ nemusí preberať so všetkými žiakmi. Obsah i rozsah čítanky zodpovedá pôvodnej koncepcii. K zmenám dochádza na základe požiadaviek učiteľov prvých ročníkov. Pracovné strany z druhej časti čítanky sú priradené priamo k jednotlivým textom. | Čítanka pre 1. ročník ZŠ, autori: L. Virgovičová, Z. Virgovičová |
Učebnica matematiky je koncipovaná formou pracovných strán. Úlohy na jednotlivých stranách sú obsahovo a tematicky prepojené. V 1. časti učebnice sa tematizuje počítanie v obore od 0 do 10, zahŕňa tiež nácvik písania jednotlivých číslic. V 2. časti učebnice sa tematizuje počítanie v obore od 0 do 20. Učebnica kladie dôraz na medzipredmetové prepojenie a prierezové témy. | Matematika pre 1. ročník ZŠ, súbor (1. a 2. časť), autori: B. Lehoťanová |
Didaktické spracovanie má rozvíjať jazykové a komunikačné kompetencie detí - počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Grafické a výtvarné spracovanie má byť primerané veku, prehľadné a doplnené inovatívnymi prvkami. Úlohy a cvičenia majú tvoriť ucelený súbor zoradený podľa didaktickej náročnosti. Online podpora a sprístupnené metodické materiály pre učiteľov. | Slovenský jazyk a literatúra pre 2. ročník, autori: E. Dienerová, M. Nosáľová, Z. Hirschnerová |
Didaktická koncepcia učebnice má klásť dôraz na osvojovanie kľúčových čitateľských kompetencií potrebných na čítanie s porozumením, rozvoj slovnej zásoby, primeraným spôsobom sprístupňovať vybrané literárnovedné pojmy. Otázky a úlohy k textom majú byť zamerané na cielené rozvíjanie čitateľskej gramotnosti. Oline podpora a sprístupnené metodické materiály pre učiteľov. | Čítanka pre 2. ročník ZŠ, autori: E. Dienerová, M. Nosáľová, Z. Hirschnerová |
. Autori pri tvorbe a zostavovaní úloh vychádzali zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. Preto v nich nájdete úlohy vhodné na samostatnú prácu žiakov, ale aj prácu v skupinách, ktorá umožňuje efektívnu prácu učiteľa a bádateľskú, zábavnú a zaujímavú činnosť žiakov. V pracovných zošitoch je dostatok úloh pre všetkých žiakov. Na konci zošita sú zaradené Doplnkové úlohy, ktorých cieľom je poskytnúť ešte viac možností na precvičenie získaných zručností. Pre dokonalé zvládnutie počítania do 100 vám ponúkame Superschopnosti. | Matematika 2, súbor (PZ 1, 2 a 3), autori: Z. Berová - P. Bero |
Pracovná učebnica Prvouka pre druhákov je spracovaná podľa iŠVP pre 1. stupeň ZŠ. Pracovná učebnica Prvouka pre druhákov obsahuje učivo, ktoré plne zahŕňa požiadavky pre predmet prvouka v 2. ročníku ZŠ a spadá do týchto vzdelávacích oblastí: Človek a príroda – Rastliny, Živočíchy, Človek, Neživá príroda a skúmanie prírodných javov, Človek a spoločnosť, v ktorej žije. | Prvouka pre 2. ročník. autori: R. Dobišová Adame, O. Kováčiková |
Didaktická koncepcia učebnice kladie dôraz na celostný jazykový rozvoj žiaka – počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Učebnicu tvoria tieto štruktúrne komponenty: východiskový text alebo ilustrácia, poučka, súbor úloh zoradený podľa didaktickej náročnosti, diktát, úlohy na opakovanie, úloha určená na skupinovú prácu, cieľový text umiestnený pod čiarou, ktorý je určený učiteľovi, prípadne rodičovi. | Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ, autori: Z. Hirschnerová, R .Adame |
lavný dôraz kladie na prácu a spoluprácu žiakov, rozvíjanie ich zručností a upevňovanie vedomostí, pričom učiteľ je hlavne inšpirátorom a organizátorom diania v triede. Nájdete v nich úlohy vhodné na samostatnú prácu detí, ale aj na prácu v skupinách, ktorá umožňuje efektívnu prácu učiteľa a bádateľskú, zaujímavú a hravú činnosť žiakov. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky). | Matematika 3, súbor II. vyd. (PZ 1, 2 a 3), autori: Z. Berová - P. Bero |
racovná učebnica preferuje zážitkové učenie, vlastné objavovanie, pátranie a skúmanie. Je zameraná na aktívnu manipuláciu žiakov s materiálmi, s ktorými sa stretávajú v bežnom živote. Pracovná učebnica okrem nového učiva a základných úloh obsahuje aj dostatok úloh na precvičovanie a upevňovanie učiva, ale aj doplnkové, zábavné úlohy a časť na zaznamenávanie počasia a sebahodnotenie žiaka, ktoré je vhodné pre samotného žiaka, ale aj slúži učiteľovi ako spätná väzba. K titulu je pripravená nadštandardná didaktická podpora pre učiteľa. | Prírodoveda pre 3 ročník - pracovná učebnica, autori: R. Dobišová Adame, O. Kováčiková |
Tematické okruhy sú farebne odlíšené, aby umožnili žiakom ľahšiu orientáciu v pracovnej učebnici. Pracovná učebnica Vlastiveda pre tretiakov je zameraná na pozorovanie, skúmanie, bádanie, porovnávanie, objavovanie, poznávanie a hodnotenie javov vo vlastnej obci. Jednotlivé témy na seba logicky nadväzujú tak, aby rozvíjali a upevňovali vedomosti žiakov. Nezastupiteľnú rolu v pracovnej učebnici majú úlohy zamerané na hľadávanie, tvorenie a spoznávanie obce a jej okolia. K titulu je pripravená nadštandardná didaktická podpora pre učiteľa. | Vlastiveda pre 3.ročník – pracovná učebnica, autori: J. Dudášová, P. Muchová, P. Mäsiar |
Publikáciou nás opäť sprevádzajú veselí škriatkovia Mopkovia. . V tejto knihe sú výrazné medzipredmetové vzťahy a to predovšetkým s predmetmi geografia alebo občianska náuka. Žiaci sa naučia o jednotlivých regiónoch Slovenska, o znakoch obcí, ale aj o zaujímavostiach z iných krajín (napr. štátne vlajky alebo národné piesne a tance). V závere knihy sa nachádza kapitola s názvom Rýchlokurz hudobnej náuky, ktorá je zhrnutím a zopakovaním hudobnej terminológie v tomto ročníku (dynamika, tempo, valčík, mazúrka, noty...) | Hudobná výchová pre 3. ročník ZŠ, autori: E. Langsteinová, B. Felix |
Pracovná učebnica je zameraná na získanie základných vedomostí a zručností z rôznych oblastí ľudskej činnosti. Žiaci nadobudnú nielen teoretické vedomosti, množstvo úloh je totiž zameraných na praktické zručnosti a prácu s rôznymi materiálmi (papier, textil, plast, kov) a rôznymi technikami.Tým sa rozvíjajú pracovné zručnosti žiakov, ktoré sú nevyhnutné pre ich ďalšie životné a spoločenské uplatnenie. Súčasťou učebnice sú aj poznatky o bezpečnosti na ceste, stravovaní a príprave pokrmov, ľudových tradíciách a remeslách. K titulu je pripravená nadštandardná didaktická podpora pre učiteľa. | Pracovné vyučovanie pre 3. ročník ZŠ - pracovná učebnica, autori: M. Vargová, Z. Bruchterová |
Nájdete v nich úlohy vhodné na samostatnú prácu detí, ale aj na prácu v skupinách, ktorá umožňuje efektívnu prácu učiteľa a bádateľskú, zaujímavú a hravú činnosť žiakov. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky). | Matematika 4, súbor II. vyd. (PZ 1, 2 a 3), autori: Z. Berová, P. Bero |
Obsah pozostáva z prírodovedného učiva vzdelávacej oblasti Človek a príroda: Neživá príroda a skúmanie prírodných javov, Človek, Prírodné spoločenstvá. Pracovná učebnica preferuje zážitkové učenie, vlastné objavovanie, pátranie a skúmanie prostredníctvom bádateľských a výskumných aktivít. Pracovnú učebnicu sprevádzajú motivačné prvky detektívneho pátrania, pestré a výpovedné ilustrácie, fotografie a sprievodné postavičky. K titulu je pripravená nadštandardná didaktická podpora pre učiteľa – v internetovej knižnici má aktívnu službu aitec online. | Prírodoveda pre štvrtákov -pracovná učebnica, autori: R. Dobišová Adame, O. Kováčiková |
Učivo je usporiadané do troch tematických okruhov. Témy na seba logicky nadväzujú, aby rozvíjali a upevňovali vedomosti žiakov. Tematické okruhy sú farebne odlíšené, aby umožnili žiakom ľahšiu orientáciu v pracovnej učebnici. Pracovná učebnica pozostáva z dvoch častí. | Vlastiveda pre 4. ročník – pracovná učebnica, 1. časť, autori: J. Dudášová, P. Muchová, P. Mäsiar |
Učivo je radené od najľahších úloh po najťažšie (zapamätanie, porozumenie, aplikácia, analýza, syntéza a hodnotenie). Vlastiveda pre štvrtákov bola premyslená tak, aby poskytovala a striedala rôzne aktivity zamerané na rozvoj zručností, vedomostí a kompetencií na veku primeranej úrovni. Na obálke je obrázková mapa Slovenska a hrad v 2. časti a v 1. časti Kriváň. | Vlastiveda pre 4. ročník – pracovná učebnica, 2. časť, autori: J. Dudášová, P. Muchová, P. Mäsiar |
Pracovná učebnica je zameraná na získanie základných vedomostí a zručností z rôznych oblastí ľudskej činnosti. Obsahuje množstvo praktických úloh s návodmi na výrobu napríklad dekorácie z vajíčok technikou decoupage, puzdra na mobil, veterného mlyna či štopkanie ponožiek. Súčasťou učebnice sú aj teoretické poznatky o elektrickom prúde, komunikácii, životnom prostredí, jedle, sviatkoch a tradíciách | Pracovné vyučovanie pre 4. ročník ZŠ - pracovná učebnica, autori: M. Vargová, Z. Bruchterová |
Objavte nový svet učebnice Project Explore s rôznorodými postavami a vzrušujúcimi príbehmi. Každá hodina je postavená na osvedčenej metodológii učebnice Project a jej efektívnom prístupe k vyučovaniu gramatiky a slovnej zásoby. S učebnicou Project Explore žiaci získavajú sebadôveru a pripravujú sa komunikovať v angličtine aj mimo triedy. | Anglický jazyk Project Explore 1, auotri: S. Phillips, P. Shipton, Z. Straková |
Učebnica pozostáva zo šiestich lekcií, ktoré sú bohato ilustrované, no obsah slovnej zásoby a gramatiku ostáva primeraný. Celý kurz kladie do popredia komunikáciu, výslovnosť a celkový rozvoj všetkých jazykových kompetencií. Neustále precvičovanie, posluchové cvičenia a opakovacie strany po každej lekcii docielia trvalé nadobudnutie vedomostí, zručností až návykov z AJ. Učivo je spracované do foto-príbehov a komiksových článkov rovesníkov a kreslených postavičiek. Na konci knihy sú rôzne aktivity a hry na precvičenie nadobudnutých vedomosti, cvičenia na fonetiku a výslovnosť. | Anglický jazyk - Project, 4th Edition 2 Student's Book, autori: R. Fricker, T. Hutchinson |
ednoduchá no zato dôkladne spracovaná štruktúra učebnice zabezpečuje pevné základy, postupné zvyšovanie náročnosti na gramatiku a slovnú zásobu. Neustále opakovanie a precvičovanie tak v učebnici, pracovnom zošite a ďalších hlavne multimediálnych a interaktívnych komponentoch sú tou pravou voľbou pre žiakov ZŠ pri vyučovaní angličtiny. Ide o 5 levelovú edíciu, ktorá zodpovedá úrovni A1 – MID B1 (false-beginner to intermediate). | Anglický jazyk - Project, 4th Edition 5 Student's Book, autori: Hutchinson, T. |
Učebnica zo slovenského jazyka pre 5. ročník ZŠ. | Slovenský jazyk pre 5. ročník ZŠ, autori: J. Krajčovičová, J. Kesselová, M. Sedláková, Z. Hirschnerová |
Literárna výchova pre 5. ročník základných škôl | Literárna výchova pre 5. ročník základných škôl, autori: Krajčovičová Jarmila |
Pravopisný semafor ponúka rôznorodé cvičenia s dostatočným priestorom na vpisovanie, koncept je postavený na systéme troch postupných krokov: 1. overenie pochopenia učiva; 2. úlohy na precvičovanie; 3. Záverečné úlohy slúžiace ako reflexia, či si žiak dostatočne osvojil učivo. Pridanou hodnotou sú zvukové nahrávky vybraných cvičení prístupné na e-orbispictus.sk – žiak si tak sám môže počasi domácej prípravy na vyučovanie precvičiť formou diktátu vybrané pravopisné a gramatické javy. Riešenia nájdete v samostatnom titule, jednotlivé texty je teda zároveň možné použiť aj ako diktáty. | Pravopisný semafor 5, autori: S. Krištofová, B. Valovičová |
Zbierka úloh z matematiky obsahuje rôznorodé úlohy na precvičovanie príkladov z matematiky na hodinách aj na domácu prípravu; v slovných úlohách je dôraz na čítanie s porozumením. Titul napomáha zautomatizovať počtové operácie, pripraviť žiakov na riešenie bežných úloh v bežnom živote a utvrdiť si získané poznatky z matematiky. Samostatná kapitola s výsledkami na konci zbierky poskytuje priestor žiakom na overenie si správnosti svojho riešenia, resp. výsledky sú pomôckou pre rodičov. | Zbierka úloh z matematiky pre 5. roč. ZŠ, autori: Z. Valášková |
Spôsob metodického spracovania novej učebnice Matematika 5 vychádza z úspešnej série učebníc Matematika pre 2. stupeň ZŠ autorského kolektívu pod vedením profesora Šedivého. Niektoré témy sú aktualizované alebo spracované nanovo. Jednotlivé kapitoly sú zoradené tak, aby obsah zodpovedal platnému ŠVP. Autori ju doplnili množstvom riešených príkladov, úloh a zaujímavých matematických problémov. | Matematika pre 5. ročník ZŠ, autori: S. Čeretková, O. Šedivý, I. Teplička |
Prostredníctvom novej učebnice techniky si žiaci osvoja základné užívateľské zručnosti v rôznych oblastiach ľudskej činnosti. oboznámia s pojmom technika a s vplyvom techniky na život jedinca v spoločnosti. Zistia, ako sa rozvíjali remeslá v minulosti a aké remeslá existujú v súčasnosti. Spoznajú rozdiel medzi úžitkovým a darčekovým predmetom. Budú riešiť rôzne projekty a pracovať s technickými materiálmi. V učebnici nájdu praktické úlohy, ktoré im pomôžu zopakovať si prebraté učivo a spoznať nové javy a zákonitosti, ktoré sú súčasťou súčasnej technickej modernej a informačnej spoločnosti. | Technika - učebnica, autor: Žáčok Ľ. |
Občianska náuka pre 5. ročník základných škôl | Občianska náuka pre 5. ročník základných škôl, autori: A. Drozdíková, D. Ďurajková |
Učebnica je zameraná na získanie základných gramotností v oblasti vizuálnej kultúry - zahŕňa výtvarné umenie (aktuálne tendencie i historické obdobia), fotografiu, video, film, architektúru, elektronické médiá a dizajn. | Výtvarná výchova pre 5. ročník základnej školy 2.upravené vydanie, autori: L. Čarný, K. Ferlíková, R. Pondelíková, D. Čarná |
Učebnica hudobnej výchovy určená žiakom 5. ročníka základných škôl. | Hudobná výchova pre 5. ročník základných škôl, autori: E. Langsteinová, B. Felix |
Slovenský jazyk pre 6. ročník základných škôl | Slovenský jazyk pre 6. ročník základných škôl, autori: J. Krajčovičová, J. Kesselová |
Literárna výchova pre 6. ročník ZŠ | Literárna výchova pre 6. ročník ZŠ, autori: D. Petríková |
Séria doplnkových pracovných zošitov zo slovenského jazyka určená na precvičovanie pravopisu a gramatiky na súvislých a pútavých textoch na prácu v škole i na doma. Pravopisný semafor ponúka rôznorodé cvičenia s dostatočným priestorom na vpisovanie, koncept je postavený na systéme troch postupných krokov: 1. overenie pochopenia učiva; 2. úlohy na precvičovanie; 3. Záverečné úlohy slúžiace ako reflexia, či si žiak dostatočne osvojil učivo. Riešenia nájdete v samostatnom titule, jednotlivé texty je teda zároveň možné použiť aj ako diktáty. | Pravopisný semafor 6, autori: S. Krištofová, B. Valovičová |
Titul napomáha zautomatizovať počtové operácie, pripraviť žiakov na riešenie bežných úloh v bežnom živote a utvrdiť si získané poznatky z matematiky. Samostatná kapitola s výsledkami na konci zbierky poskytuje priestor žiakom na overenie si správnosti svojho riešenia, resp. výsledky sú pomôckou pre rodičov. Zošit je vhodný pre všetkých žiakov, ale aj pre tých, ktorí chcú vedieť viac. Má malý formát, zmestí sa do vrecka a je prehľadný. Doplnkový materiál k učebniciam matematiky – pomôcka pre učiteľov a žiakov – je v súlade s inovovaným Štátnym vzdelávacím programom. | Zbierka úloh z matematiky pre 6. roč. ZŠ a 1. roč. GOŠ, autori: Z. Valášková. M. Malík |
V novej učebnici techniky žiaci nájdu nielen teoretické vedomosti, ale aj praktické námety výrobkov, ktoré budú zhotovovať na vyučovacích hodinách. V prvej časti učebnice sa zoznámia s históriou techniky vo svete a na Slovensku. Oboznámia sa tiež s grafickou komunikáciou v technike. V druhej časti učebnice si osvoja základné technické materiály a možnosti ich spracovania. Žiaci sa naučia zhotovovať nenáročné výrobky z dreva, plastu alebo kovu. Budú zapájať jednoduché elektrické obvody a dozvedia sa o možnostiach využitia strojov, mechanizmov a prevodov v praxi. | Technika - učebnica pre 6. ročník, autori: Ľ. Žáčok |
Občianska náuka Pre 6. ročník základných škôl | Občianska náuka pre 6. ročník základných škôl, autori: A. Drozdíková, D. Ďurajková |
Výtvarná výchova pre 6. ročník základných škôl | Výtvarná výchova pre 6. ročník základných škôl a 1. ročník osemročných gymnázií, autori: L. Čarný, K. Ferlíková, R. Pondelíková, D. Čarná |
Slovenský jazyk pre 7. ročník základných škôl | Slovenský jazyk pre 7. ročník základných škôl, autori: J. Krajčovičová, J. Kesselová |
Literárna výchova pre 7. ročník základných škôl | Literárna výchova pre 7. ročník základných škôl a 2. ročník gymnázií s osemročným štúdiom, autor: D. Petríková |
Titul napomáha zautomatizovať počtové operácie, pripraviť žiakov na riešenie bežných úloh v bežnom živote a utvrdiť si získané poznatky z matematiky. Samostatná kapitola s výsledkami na konci zbierky poskytuje priestor žiakom na overenie si správnosti svojho riešenia, resp. výsledky sú pomôckou pre rodičov. Zošit je vhodný pre všetkých žiakov, ale aj pre tých, ktorí chcú vedieť viac. Má malý formát, zmestí sa do vrecka a je prehľadný. Doplnkový materiál k učebniciam matematiky – pomôcka pre učiteľov a žiakov – je v súlade s inovovaným Štátnym vzdelávacím programom. | Zbierka úloh z matematiky pre 7. roč. ZŠ a 2. roč. GOŠ, autor : Z. Valášková |
Okrem učiva sú v učebnici popísané základné laboratórne techniky, návody na pozorovania vlastností látok z bežného života a skúmania chemických dejov doplnené o fotografie ich priebehu. Učebnica vysvetľuje skúmané vlastnosti a javy, čím prispieva k rozvoju logického myslenia. Základné učivo dopĺňajú rozširujúce informácie a námety na získavanie nových informácií a hľadanie súvislostí, ktoré možno využiť pri tvorbe žiackych projektov. Súčasťou príloh učebnice je vecný register a ilustrácie laboratórnych pomôcok. | Chémia pre 7.ročník ZŠ a 2.ročník gymnázií s osemročným štúdiom, autori : M. Ganajová, H. Vicenová |
Občianska náuka pre 7. ročník ZŠ | Občianska náuka pre 7. ročník ZŠ a 2. ročník gymnázia s osemročným štúdiom, autori: A. Drozdíková |
Výtvarná výchova pre 7. ročník základnej školy a 2. ročník gymnázia s osemročným štúdiom, | Výtvarná výchova pre 7. ročník základnej školy a 2. ročník gymnázia s osemročným štúdiom, autori: L. Čarný, D. Čarná |
Titul napomáha zautomatizovať počtové operácie, pripraviť žiakov na riešenie bežných úloh v bežnom živote a utvrdiť si získané poznatky z matematiky. Samostatná kapitola s výsledkami na konci zbierky poskytuje priestor žiakom na overenie si správnosti svojho riešenia, resp. výsledky sú pomôckou pre rodičov. Zošit je vhodný pre všetkých žiakov, ale aj pre tých, ktorí chcú vedieť viac. Má malý formát, zmestí sa do vrecka a je prehľadný. Doplnkový materiál k učebniciam matematiky – pomôcka pre učiteľov a žiakov – je v súlade s inovovaným Štátnym vzdelávacím programom. | Zbierka úloh z matematiky pre 8. roč. ZŠ a 3. roč. GOŠ, autori: Z. Valášková |
Obsahuje dva farebne odlíšené tematické celky Zloženie látok a Významné chemické prvky a zlúčeniny. Na konci každej z nich sa nachádza dvojstrana s dôležitými poznatkami. Návody na pozorovania a skúmania, ktoré sú doplnené fotografiami, umožňujú žiakom spoznávať a overovať vlastnosti vybraných prvkov a zlúčenín. Učivo dopĺňajú rozširujúce informácie a námety na získavanie nových informácií a hľadanie súvislostí. Obsah je podporený obrazovým materiálom, schémami a tabuľkami, ako aj veľkou periodickou tabuľkou prvkov na konci učebnice. | Chémia 8 pre 8. ročník základnej školy a 3. ročník gymnázia s osemročným štúdiom (učebnica), autori: H. Vinceová |
Učebnica je zameraná na učivo o neživej prírode a ekologické podmienky života, v súvislosti s obsahom učiva o živej prírode v predchádzajúcich ročníkoch. Poskytuje komplexné poznatky o význame a prepojení živých a neživých zložiek prírody. | Biológia pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník gymnázií s osemročným štúdiom, autori: M. Uhereková, I. Trévaiová, Z. Piknová, A. Matľáková, J. Višňovská, V. Zvončeková |
Občianska náuka pre 8. ročník | Občianska náuka pre 8. ročník, autori: D. Ďurajková, D. Vargová |
Slovenský jazyk pre 9. ročník základných škôl, | Slovenský jazyk pre 9. ročník základných škôl, autori: J. Krajčovičová, J. Kesselová |
Zbierka úloh z matematiky obsahuje rôznorodé úlohy na precvičovanie príkladov z matematiky na hodinách aj na domácu prípravu; v slovných úlohách je dôraz na čítanie s porozumením. Titul napomáha zautomatizovať počtové operácie, pripraviť žiakov na riešenie bežných úloh v bežnom živote a utvrdiť si získané poznatky z matematiky. Samostatná kapitola s výsledkami na konci zbierky poskytuje priestor žiakom na overenie si správnosti svojho riešenia, resp. výsledky sú pomôckou pre rodičov. Zošit je vhodný pre všetkých žiakov, ale aj pre tých, ktorí chcú vedieť viac. | Zbierka úloh z matematiky pre 9. roč. ZŠ a 4. roč. GOŠ, autori : Z. Valášková |
Nová úprava učebnice v súlade s iŠVP predmetu chémia spracováva poznatky tematického celku Zlúčeniny uhlíka | Chémia pre 9. ročník ZŠ a 4. ročník gymnázia s osemročným štúdiom, autori: M. Ganajová, H. Vicenová |
Názov |
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie. |
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané. |
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi. |
4. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej, alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
5. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar na miesto dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty. |
6. V prípade, ak budú dodané iné učebnice ako sú uvedené v ods. Technická špecifikácia predmetu zákazky tohto opisu, Objednávateľ odstúpi od zmluvy. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok a objednávateľ vystaví negatívnu referenciu. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží Objednávateľovi zoznam zodpovedných osôb za plnenie zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e- mail, telefónne číslo. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží podrobný aktualizovaný rozpočet a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom bude uvedený názov učebnice a autor. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť Objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
10. Dodávateľ musí byť oprávnený dodávať učebnice, teda musí mať v obchodnom registri zapísanú činnosť "kúpa tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)" alebo obdobnú činnosť. |
11. Dodávateľ nesmie mať v čase uzatvorenia zmluvy uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. |
Masarykova 19/A, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
31.10.2020 10:00
1,00 celok
11 323,45
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.08.2020 08:37
24.08.2020 12:00
24.08.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.08.2020 18:08 - Vstupná ponuka | 11 323,44 | € | Cena s DPH |
18.08.2020 18:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 323,44 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: