• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2020 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2020 11:00

Detail zákazky Z202019801

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.08.2020 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.08.2020 11:00

Základné údaje

Z202019801

OF-219559

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4925618

Objednávateľ

35542659

Materská škola

Trebišovská 11, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Základné potraviny

trvanlivé potraviny, lekvár, kompót, oleje, cestoviny, ryža, cukor, čaj, vajcia, chuťové prísady

  • 15890000-3 - Rôzne potravinové výrobky a sušený tovar
  • 15330000-0 - Spracované ovocie a zelenina
  • 15332200-6 - Džemy a marmelády, ovocné želé; ovocné alebo orechové pyré a pasty/pretlaky
  • 15612000-1 - Obilná alebo rastlinná múka a príbuzné výrobky
  • 15411100-3 - Rastlinné oleje
  • 15831000-2 - Cukor
  • 03211300-6 - Ryža
  • 15870000-7 - Koreniny a chuťové prísady
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základné potraviny
Funkcia
Dodávka základných potravín na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Detská krupica, 500 g balenie ks 60
2.  Krúpy jačmenné, 500 g balenie ks 15
3. Strúhanka, 500 g balenie ks 60
4. Vločky ovsené, 400 g balenie ks 50
5. Múka pšeničná, hladká špeciál, 1 kg balenie kg 100
6. Múka pšeničná, hrubá, 1 kg balenie kg 50
7. Múka pšeničná, polohrubá, 1 kg balenie kg 200
8. Múka celozrná, 1 kg balenie kg 10
9.  Múka špaldová, 1 kg balenie kg 10
10. Múka, fazuľová 1 kg balenie kg 10
11. Bulgur, balenie 5 kg ks 15
12. Ryža guľatá, 1 kg balenie kg 250
13. Cukor kryštálový, 1 kg balenie kg 180
14. Cukor práškový, 1 kg balenie kg 80
15. Vanilkový cukor, 20 g balenie ks 300
16. Fazuľa suchá, biela 500 g balenie ks 30
17. Fazuľa suchá farebná, 500 g balenie ks 20
18. Šošovica veľkozrná, 500 g balenie ks 60
19. Hrach suchý lúpaný, 500 g balenie ks 60
20. Cícer suchý, 500 g balenie ks 20
21. Semolinové cestoviny, 500 g balenie ks 50
22. Semolinové cestoviny, 5 kg balenie ks 12
23. Vaječné cestoviny, 400 g balenie ks 30
24. Vaječné cestoviny, 5 kg balenie ks 10
25. Nevaječné cestoviny, 400 g balenie ks 20
26. Nevaječné cestoviny, 5 kg balenie ks 10
27. Rajbanička, 250g balenie ks 20
28.Zlatý klas, 40 g balenie ks 50
29. Zlatý klas, 1 kg balenie ks 10
30. Puding čokoládový, 1 kg balenie ks 10
31. Puding vanilkový, 1 kg balenie ks 20
32. Sušené huby, 20 g balenie ks 20
33. Mak mletý, 200 g balenie ks 100
34. Detské piškóty, 120 g balenie ks 200
35. Kakao holandské ,100 g balenie ks 70
36. Granko, instantný nápoj 225g balenie ks 10
37. Káva Melta, 500 g balenie ks 15
38. Káva CARO, 500 g balenie ks 10
39. Čaj čierny, 30 g (20 x 1,5 g) balenie ks 100
40. Čaj zelený, 30 g (20 x 1,5 g) balenie ks 50
41. Čaj ovocný, 40 g (20 x 2 g)balenie ks 700
42. Soľ, 1 kg balenie ks 50
43. Vegeta bez glutamanu, 200g balenie kg 10
44. Mletá paprika, červená, sladká 40 g balenie kg 150
45. Olej olivový extra panenský, 500ml ks 20
46. Olej 100% slnečnicový ,1 l balenie ks 160
47. Dojčenská voda, neperlivá , 1,5l ks 500
48. Horčica, 350 g balenie ks 10
49. Horčica, 950 g balenie ks 10
50. Džús jablko, 200 ml balenie ks 1100
51. Džús pomaranč, 200 ml balenie ks 1100
52. Džús jablko, 100%, 250 ml balenie ks 1100
53. Džús pomaranč, 100%, 250 ml balenie ks 1100
54. Sirup ovocný 0,7l, cukrový, rôzne príchute ks 10
55.Sirup ovocný, rôzne príchute, 1 l balenie, min. 50% podiel ovocia, bez chem.konzervantov ks 10
56. Jahodový džem 350 g balenie min.50% podiel ovocia ks 60
57. Marhuľový džem 350 g balenie min.50% podiel ovocia ks 10
58. Marhuľový džem 4 kg balenie min.50% podiel ovocia ks 5
59. Lekvár slivkový , 440g balenie ks 30
60. Lekvár slivkový 4 kg balenie ks 10
61. Včelí med 250 g balenie ks 150
62. Čokoláda na varenie 100g balenie ks 40
63. Cereálne výrobky do mlieka, 500g balenie ks 60
64. Hrozienka, 100 g balenie ks 20
65. Kukuričný škrob, 200 g balenie ks 20
66. Zemiakový škrob 200 g balenie ks 20
67. Hrášok sterilizovaný v slanom náleve 200g balenie ks 240
68. Kapia sterilizovaná 700 g balenie ks 25
69. Červená repa, strúhaná, 500 g balenie ks 40
70. Lečo sterilizované, 670 g balenie ks 70
71. Uhorky sterilizované 7 - 9cm, 670g balenie ks 100
72. Paradajkový pretlak, 700 g balenie ks 120
73.Paradajky lúpané, krájané 400 g balenie ks 50
74. Kečup detský, 300 g balenie ks 100
75. Šampiňóny, sterilizované v slanom náleve, 800 g balenie ks 50
76. Kukurica sterilizovaná, 465 g balenie ks 100
77. Fazuľkové struky, sterilizované, 660 g balenie ks 20
78. Slivkový kompót 3400 g balenie polené, bez kôstky ks 10
79. Jablká, strúhané, 3200 g balenie ks 20
80. Ananásový kompót, 850 ml balenie ks 40
81. Čerešňový kompót, 3500 g balenie, bez kôstky ks 5
82. Jahodový kompót, 425 ml balenie ks 50
83. Marhuľový kompót, 660 g balenie ks 30
84. Marhuľový kompót, 3400 g balenie ks 10
85. Broskyňový kompót, 820 g balenie ks 50
86.Brusnicový kompót, 280 g balenie ks 30
87. Detská výživa, (rôzne príchute) 190 g balenie ks 1400
88. Tuniak v oleji, 185 g balenie ks 60
89. Sardinky v oleji, 125 g balenie ks 70
90. Bobkový list, celý, 7 g balenie ks 50
91. Rasca mletá 20 g balenie ks 80
92. Majorán drvený, 5 g balenie ks 80
93. Škorica, mletá, 20 g balenie ks 50
94. Prášok do pečiva, 12 g balenie ks 70
95. Korenie grilované kura, 30 g balenie ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vajcia zo schválených a kontrolovaných chovov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (ks, kg) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne  do 8:00 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby (vajcia nesmú byť staršie ako 4 dni) a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
16. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPET dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
17. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
18. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
19. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
21.Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov (ISO 22000), alebo značky kvality, alebo rozhodnutím príslušného úradu RÚVZ o schválení skladu.
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží úradne overené rozhodnutie o schválení farmy pre chov nosníc vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR a čestné prehlásenie dodávateľa, že bude dodávať iba tovar od výrobcu, od ktorého dodal rozhodnutie o schválení farmy.
23. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platné osvedčenie RVPS SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR.
24. Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
25. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trebišovská 11, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

7 778,12

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.08.2020 08:20

24.08.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 284
 19
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.08.2020 07:38 - Vstupná ponuka 7 778,12 € Cena s DPH
24.08.2020 08:32 - Najvýhodnejšia ponuka 7 693,44 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS