• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.08.2020 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2020 12:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2020 13:12

Detail zákazky Z202019597

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.08.2020 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2020 12:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2020 13:12

Základné údaje

Z202019597

OF-219562

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4920673

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosný počítač, optická myš k prenosnému počítaču

Notebook, myš, optická

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30237410-6 - Počítačová myš
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosný počítač, optická myš k prenosnému počítaču
Funkcia
Výpočtová technika - dodávka nového, nerepasovaného, nepoužívaného a nevystavovaného zariadenia: 1x notebook, 1 x myš bezdrôtová.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 1
Notebook - procesor CPU PassMark 11483
Notebook - RAM GB 16
Notebook  - SSD GB 512
Notebook - uhlopriečka displeja " 15,6
Notebook - grafická karta GPU PassMark G3D 2381
Notebook - grafická karta GB 2
Počítačová myš ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Notebook 15.6" FHD antireflexný/matný 1920 × 1080, RAM min. 16GB, SSD min. 512GB, vyhradená/dedikovaná grafická karta, numerická klávesnica, podsvietená klávesnica,
Notebook webkamera, USB-C, USB3.2, RJ-45, WiFi 802.11ac, Windows 10 Pro, Referenčný produkt: Dell Latitude 5501 (998-DTNO)
Notebook - RAM min. 16 GB (1x16)
Notebook – SSD min. 512 GB
Notebook - grafická karta min. GPU PassMark  2381 na www.videocardbenchmark.net
Notebook - rozlíšenie Full HD, 1920×1080 px
Notebook - CPU min. CPU Mark 11483 (PassMark) na www.cpubenchmark.net
Notebook - porty (typy) Numerická klávesnica, podsvietená klávesnica, čítačka pamäťových kariet, RJ-45 (LAN 10/100/1000), min. 3x USB 3.1, min.1x USB 3.1-C (rozhranie Thunderbolt), WiFi 802.11ac, Bluetooth, HDMI, webkamera,
Notebook - porty (typy) univerzálny konektor typ jack
Notebook - operačný systém MS Windows 10 Pro 64-bit
Notebook - záruka min. 3 roky NBD, u zákazníka
Myš Optická myš, bezdrôtová MS5120W k notebooku,  rozhranie 2,4 GHz, Bluetooth 5.0, počet tlačidiel 7, čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmetom obstarávania je len tovar nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, nevystavovaný a nepredvádzaný, v originálnom balení od výrobcu.
HW konfigurácia musí spĺňať požadované technické vlastnosti priamo od výrobcu, t.j. bez rozšírenia alebo úpravy dodávateľom.
SW konfigurácia musí spĺňať požadované technické vlastnosti priamo od výrobcu, t.j. bez úpravy dodávateľom.
Príslušenstvo (vrátane SW) a periférie musia byť plne kompatibilné s tovarom, ku ktorému sú obstarávané.
Ekvivalentný tovar k uvedeným referenčným modelom musí mať rovnaké alebo lepšie charakteristiky.
Dodávateľ predloží kompletnú a podrobnú špecifikáciu tovaru, vrátane jeho komponent, na odsúhlasenie objednávateľovi vopred. Táto špecifikácia musí byť aj súčasťou sprievodnej dokumentácie dodávky.
Akékoľvek zmeny, zásahy alebo modifikácie musia byť vopred odsúhlasené objednávateľom.
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené (e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy) dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: • preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve,
• v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo • nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu, pričom zároveň určí lehotu na ich doručenie.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruka a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
Objednávateľ je oprávnený si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, nezrovnalostí v dodávke alebo nekompletnej zásielky, neprevziať alebo vrátiť zásielku.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy a podmienok jej plnenia je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba (práca a originálne, nepoužívané náhradné diely - pri závade podliehajúcej záruke) alebo výmena tovaru počas záručnej doby v cene zákazky. V prípade potreby odstránenia závady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa vystaviť faktúru s uvedením jednotkových cien s DPH a bez DPH
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Katedra krajinného inžinierstva, FZKI, Hospodárska 7, 949 01 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

26.08.2020 08:00 — 02.09.2020 14:00

2,00 ks

1 580,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.08.2020 10:42

19.08.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.08.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 400
 39
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.08.2020 13:42 - Vstupná ponuka 1 579,99 € Cena s DPH
17.08.2020 14:44 - Najvýhodnejšia ponuka 1 579,92 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS