• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.08.2020 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2020 12:20

Detail zákazky Z202019593

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.08.2020 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2020 12:20

Základné údaje

Z202019593

OF-219539

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4920671

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

36650811

DATACAR, spol. s r.o.

Piešť II, 129, Detva, 96212, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

AVL systém

AVL systém, GPS monitoring, monitorovanie áut

  • 42961300-3 - Systémy na lokalizáciu vozidiel
  • 38112100-4 - Globálne navigačné a polohovacie systémy (GPS alebo ekvivalent)
  • 51200000-4 - Inštalácia meracích, kontrolných, skúšobných a navigačných zariadení
  • 34996000-5 - Regulačné, bezpečnostné alebo signalizačné zariadenia pre cestnú dopravu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. AVL jednotka pre vozidlo Nissan Leaf
Funkcia
Dodanie, montáž a servis monitorovacieho systému motorových vozidiel určených na sledovanie a zaznamenávanie vybraných údajov o prevádzke vozidiel, vrátane jeho softvérového vybavenia (update, upgrade).
AVL systém pre monitorovanie vozidla s nasledovnými funkciami:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
prihlásenie vodiča ks 3
pohyb ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Monitorovacie zariadenie musí byť kompaktné, mechanicky odolné. Musí byť pevne umiestnené v kabíne vozidla prípadne mimo kabíny vozidla a zabezpečené proti zásahom zvonku.
 2. AVL jednotka pre Traktorbager JCB
Funkcia
Dodanie, montáž a servis monitorovacieho systému motorových vozidiel určených na sledovanie a zaznamenávanie vybraných údajov o prevádzke vozidiel, vrátane jeho softvérového vybavenia (update, upgrade).
AVL systém pre monitorovanie vozidla s nasledovnými funkciami:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
prihlásenie vodiča ks 3
pohyb ks 3
stav nádrže ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Monitorovacie zariadenie musí byť kompaktné, mechanicky odolné. Musí byť pevne umiestnené v kabíne vozidla prípadne mimo kabíny vozidla a zabezpečené proti zásahom zvonku.
 3. AVL jednotka pre Traktorovú kosačku Kubota
Funkcia
Dodanie, montáž a servis monitorovacieho systému motorových vozidiel určených na sledovanie a zaznamenávanie vybraných údajov o prevádzke vozidiel, vrátane jeho softvérového vybavenia (update, upgrade).
AVL systém pre monitorovanie vozidla s nasledovnými funkciami:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
prihlásenie vodiča ks 6
pohyb ks 6
stav nádrže ks 6
kosenie (dĺžka, čas) ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Monitorovacie zariadenie musí byť kompaktné, mechanicky odolné. Musí byť pevne umiestnené v kabíne vozidla prípadne mimo kabíny vozidla a zabezpečené proti zásahom zvonku.
 4. AVL jednotka pre Mercedes Arocs
Funkcia
Dodanie, montáž a servis monitorovacieho systému motorových vozidiel určených na sledovanie a zaznamenávanie vybraných údajov o prevádzke vozidiel, vrátane jeho softvérového vybavenia (update, upgrade).
AVL systém pre monitorovanie vozidla s nasledovnými funkciami:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
prihlásenie vodiča ks 3
pohyb ks 3
pluhovanie (dĺžka, čas) ks 3
posyp (dĺžka, čas) ks 3
zametanie (dĺžka, čas) ks 1
stav nádrže ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Monitorovacie zariadenie musí byť kompaktné, mechanicky odolné. Musí byť pevne umiestnené v kabíne vozidla prípadne mimo kabíny vozidla a zabezpečené proti zásahom zvonku.
 5. AVL jednotka pre Mercedes Actros
Funkcia
Dodanie, montáž a servis monitorovacieho systému motorových vozidiel určených na sledovanie a zaznamenávanie vybraných údajov o prevádzke vozidiel, vrátane jeho softvérového vybavenia (update, upgrade).
AVL systém pre monitorovanie vozidla s nasledovnými funkciami:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
prihlásenie vodiča ks 5
pohyb ks 5
pluhovanie (dĺžka, čas) ks 5
posyp (dĺžka, čas) ks 5
zametanie (dĺžka, čas) ks 5
stav nádrže ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Monitorovacie zariadenie musí byť kompaktné, mechanicky odolné. Musí byť pevne umiestnené v kabíne vozidla prípadne mimo kabíny vozidla a zabezpečené proti zásahom zvonku.
 6. AVL jednotka pre VW Crafter
Funkcia
Dodanie, montáž a servis monitorovacieho systému motorových vozidiel určených na sledovanie a zaznamenávanie vybraných údajov o prevádzke vozidiel, vrátane jeho softvérového vybavenia (update, upgrade).
AVL systém pre monitorovanie vozidla s nasledovnými funkciami:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
prihlásenie vodiča ks 2
pohyb ks 2
stav nádrže ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Monitorovacie zariadenie musí byť kompaktné, mechanicky odolné. Musí byť pevne umiestnené v kabíne vozidla prípadne mimo kabíny vozidla a zabezpečené proti zásahom zvonku.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Systém musí byť plne zabudovateľného do prostredia informačného systému obstarávateľa (OS Microsoft; iORIS) a plne kompatibilné s implementovanou technológiou systému FLEETWARE, prípadne ekvivalentné riešenia (vzhľadom na to, že väčšina vozového parku verejného obstarávateľa je už vybavená GPS systémom FLEETWARE, požaduje verejný obstarávateľ doplniť GPS systém – monitoring vozidiel týmto systémom, prípadne ekvivalentným riešením.
Systém bude plne kompatibilný s existujúcim softvérom verejného obstarávateľa, k požadovanému monitoringu – stav PHM, poloha vozidla, výkon vozidla, integrácia s IS iORIS – elektronická STAZ-ka a pod.). V prípade, že bude poskytnutá ekvivalentná náhrada monitorovacieho GPS systému jeho kampatibilitu uchádzač preukáže písomným potvrdením od autorizovaného dodávateľa monitorovacieho systému FLEETWARE. Verejný obstarávateľ si v tomto prípade vyhradzuje právo posúdiť kompatibilitu poskytovaného GPS systému odborne spôsobilou osobou.
Kompaktné monitorovacie zariadenie musí zabezpečovať GPS aj GSM signál.
Verejný obstarávateľ požaduje prevádzkyschopnosť hardwarových ako aj softwarových častí informačnej infraštruktúry podieľajúcich sa na monitorovaní pohybu vozidiel ako i na sledovaní činností ako celku.  Verejný obstarávateľ nepripúšťa, aby uvedené monitorovacie jednotky boli dodávané neautorizovaným subjektom, príp. boli inštalované iné druhy zariadení s inými komponentami. Verejný obstarávateľ požaduje, aby mal dodávateľ vlastný vývojový systém. Vývoj softvéru a hardvéru požadujeme v cene.
Verejný obstarávateľ požaduje prevádzkyschopnosť hardvérových ako aj softvérových častí informačnej infraštruktúry, podieľajúcich sa na monitorovaní pohybu vozidiel ako i na sledovaní činností ako celku. Monitorovacie jednotky nemôžu byť dodávané neautorizovaným subjektom, prípadne boli inštalované iné druhy zariadení s inými komponentami.
Verejný obstarávateľ požaduje údržbu a opravy monitorovacích zariadení a systému počas celej doby platnosti zmluvy v SR, doprava zdarma.
Verejný obstarávateľ požaduje monitorovanie spôsobu jazdy vodiča vo vozidle, t. j. štýl jazdy podľa akceleromerta a GPS dát, max. rýchlosť, priemerná rýchlosť, čas státia so zapnutým motorom, doba jazdy v stanovenom úseku (podľa filtra). Požadujeme komunikáciu s monitorovacím zariadením aj počas stavu, keď je vozidlo vypnuté, a tiež aby služobné vozidlo, ktoré sa nachádza mimo územia SR, malo evidované jazdy v elektronickej knihe jázd bez navýšenia mesačného poplatku za službu.
Požadujeme, aby dodávateľ mal vlastnú mobilnú aplikáciu k systému monitorovania.
Požadujeme, aby užívateľské funkcie informačného systému boli prístupné prostredníctvom zabezpečeného webového rozhrania (SSL certifikát).
Dodanie a montáž monitorovacích zariadení musí byť realizované na mieste podľa zadania objednávateľa, najneskôr do 5 dní po doručení objednávky dodávateľovi (osobne, e-mailom).
Verejný obstarávateľ požaduje bezplatné školenia pre zamestnancov odberateľa počas celej doby platnosti zmluvy.
Dodanie a montáž monitorovacích zariadení požadujeme realizovať na mieste vybranom odberateľom. Remontáž starých monitorovacích zariadení musí byť zahrnuté v cene montáže.
Vybraný dodávateľ je povinný poskytnúť on-line GPS dáta do systému prevádzkovaného spoločnosťou Datacar a iORIS. Požadujeme bezobslužné, spoľahlivé spracovanie a uloženie došlých dát načítaných z mobilnej jednotky do databázy a evidenciu spracovaných dát z monitorovacieho zariadenia v mesačných databázach (údaje vo formáte XLS a PDF). Požadujeme prenos dát v reálnom čase cez Internet na definovanú IP adresu, ako aj možnosť replikácie dát na iný server, možnosť prístupu k centrálnym dátam.
Verejný obstarávateľ požaduje vykazovanie priemernej spotreby v danom mesiaci podľa štandardov schválených finančným riaditeľstvom Slovenskej republiky. Požadujeme zabezpečiť evidenciu vodičov, ŠPZ vozidiel a ich vzájomné priraďovanie, definovanie osobnej jednotky GPS pre monitorovanie osôb, monitorovanie spôsobu jazdy vodiča vo vozidle, t.j. štýl jazdy podľa akcelerometra a GPS dát, max. rýchlosť, priemerná rýchlosť, čas státia so zapnutým motorom, doba jazdy v stanovenom úseku (podľa filtra).
Požadujeme, aby v prípade demontáže monitorovacieho zariadenia, ktoré bude namontované do ďalšieho vozidla, bola zabezpečená bezplatná deaktivácia služby a s tým súvisiaci mesačný poplatok (zariadenie zostane nečinné).
Požadujeme mapové podklady (najlepšie Google) ako aj alternatívne mapové riešenie, vrátane kompletnej aktualizácie počas celej doby využívania monitorovacieho systému v rámci potrebnej licencie.
Požadujeme potvrdenie o tom, že vozidlá, ktoré sú vybavené jednotkou satelitného sledovania pohybu vozidla, ktorá zaznamenáva evidenciu jázd a sleduje aj skutočnú spotrebu, ako daňové výdavky si môžu uplatniť nákup na spotrebované PHM. Zároveň zistená evidencia jázd podľa tohto satelitného zariadenia slúži ako podklad, na aké cesty bolo vozidlo použité a daňovník neprepočítava spotrebu, ale uplatňuje si preukázané výdavky na nákup PHM do výšky spotreby pohonných látok vykázanej jednotkou satelitného sledovania pohybu vozidla. Tzn., že do daňových výdavkov sa uzná aj prípadná zvýšená spotreba.
Požadujeme napojenie systému na riadiacu jednotku automobilu, pokiaľ ňou disponuje. Ak riadiacu jednotku nemá, požaduje sa pripojenie na iné zariadenie vozidla.
Požadujeme neobmedzený počet prístupov do systému s možnosťou nastavenia rozsahu prístupu a tiež možnosťou aby si obstarávateľ mohol sám vytvárať prístupy pre svojich zamestnancov.
Požadujeme automatické korekcie kilometrov vždy k poslednému/prvému dňu v mesiaci, v prípade potreby aj v priebehu mesiaca.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby systém sám upozornil e-mailom na nefunkčnosť zariadenia, náhly úbytok PHM nádrže aj odstaveného vozidla.
Systém musí automaticky vytvárať cestovné príkazy, žiadanky na prepravu, knihu jázd, možnosť prepínanie jazdy súkromná-služobná a naopak, prehľady tankovaní - časové, aj množstva načerpaného PHM.
Systém musí automaticky počítať v priebehu jazdy ako aj po jazde - cestovné náhrady, stav nádrže, úbytok paliva v nádrži, spotrebu ku každej jazde ako aj celkovú za celý mesiac, prejdenú vzdialenosť, nadspotrebu paliva, ekonomický výpočet jazdy, rýchlosť jazdy alebo podľa výberu filtra.
Systém musí automaticky zaznamenávať dátum a čas jazdy, aktuálny stav tachometra vozidla. Systém musí umožňovať vytvárať štatistické tabuľky podľa potrieb obstarávateľa - denné, týždenné, mesačné, štvrťročné, ročné.
Systém musí mať možnosť prepínania jazdy súkromná-služobná a naopak, systém musí umožňovať vytvoriť prehľady tankovaní, upozorniť na technickú a emisnú kontrolu.
Identifikácia vodiča prostredníctvom Dalas kľúča s možnosťou identifikácie prostredníctvom mobilnej aplikácie ku každej jazde.
Verejný obstarávateľ požaduje do ceny montáže započítať reinštaláciu monitorovacieho zariadenia z vozidla do iného vozidla.  Požadujeme opravu monitorovacieho zariadenia najneskôr do 24 hodín po nahlásení poruchy na mieste, kde sa vozidlo bude nachádzať, telefonicky alebo e-mailom.
Verejný obstarávateľ požaduje zmluvnú cenu počítať na 22 ks áut (položky opisného formulára), pričom dodávateľ si je vedomý, že môže byť namontovaný aj nižší počet áut, ktorý bude závisieť od počtu áut vo vlastníctve odberateľa, čo ovplyvní konečnú sumu.
Verejný obstarávateľ požaduje 24 hodinový dispečing/ servis plošne na celom území Slovenska.
Dodávateľ monitorovacieho systému musí predložiť zmluvu so spoločnosťou ICP Žilina na zdieľanie údajov.
Poskytovanie služieb monitorovania služobných motorových vozidiel počas trvania rámcovej dohody.
Požaduje sa jednotlivé sledovanie: nádrž, stav nádrže, príslušenstvo ako čelná radlica, sypač (dĺžka, plocha, čas), čas prihlásenia a odhlásenia vodiča.
Predmet zákazky je potrebné dodávať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný.
Po skončení zmluvy zostáva monitorovacia jednotka a SIM karta vo vlastníctve obstarávateľa.
Po skončení platnosti zmluvy, prípadne po vypršaní jej viazanosti zostávajú zariadenia montované do vozidiel v majetku obstarávateľa a budú naďalej plne funkčné a použiteľné  v existujúcom SW riešení za podmienok stanovených v zmluve, prípadne v inej rámcovej zmluve, či dohode, ktorá stanovuje podmienky používania SW vybavenia.
Fakturácia bude prebiehať mesačne podľa skutočného počtu monitorovaných vozidiel, počtu montáži, remontáži jednotiek v danom mesiaci.
Verejný obstarávateľ požaduje záručnú dobu 24 mesiacov.
Požadujeme bezplatné školenia pre zamestnancov obstarávateľa počas celej doby platnosti zmluvy.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní predložiť podrobný rozpočet na predmet zákazky.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

14 654,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.08.2020 10:33

19.08.2020 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.08.2020 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 705
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.08.2020 10:57 - Vstupná ponuka 14 654,00 € Cena bez DPH
18.08.2020 12:07 - Najvýhodnejšia ponuka 14 653,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS