30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
32529597
Štefan Nagy - FAN – AUTO
Južná trieda 66 , Košice, 04001, SVK
Oprava výcvikových zariadení
terčové zdviháky, elektroinštalačné práce,
Služba
1. Diagnostika a oprava zdviháku terčov XV 4 M
|
|
---|---|
Funkcia |
Diagnostikova poruchy a následná oprava zariadania |
Vykonanie opravy porúch na zariadeniach po schválení objednávateľom predloženého rozpočtu na základe diagnostiky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 42 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
diagnostika porúch | určiť dôvod nefunkčnosti zariadenia a nacenenie opravy po jednotlivých zariadeniach |
obsah opráv | podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov a ceny za hodinu práce |
Typ zariadenia | Zdvihák terčov XV 4 M |
2. Diagnostika a oprava zariadenia kombinovanej strelnice XX MB 049
|
|
---|---|
Funkcia |
Diagnostikova poruchy a následná oprava zariadania |
Vykonanie opravy porúch na zariadeniach po schválení objednávateľom predloženého rozpočtu na základe diagnostiky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
diagnostika porúch | určiť dôvod nefunkčnosti zariadenia a nacenenie opravy po jednotlivých zariadeniach |
obsah opráv | podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov a ceny za hodinu práce |
Typ zariadenia | Zariadenie kombinovanej strelnice XX MB 049 |
Názov |
Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ vykoná diagnostiku porúch a predloží objednávateľovi rozpis cien opravy po jednotlivých dieloch a predpokladanej doby prác s cenou za normohodinu . Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od vykonania opravy, ak by po predložení rozpisu opravy bola nerentabilná alebo nerealizovateľná z pohľadu objednávateľa, pričom dodávateľovi bude vyplatená suma za vykonanie diagnostiky. |
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín potvrdených objednávateľom na protokole. |
Jednotková cena za normohodinu diagnostiky a opravy nesmie presiahnuť 12,83€ bez DPH vrátane dopravy. |
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia." |
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách. |
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. |
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi. Faktúru, montážny list alebo dodací list objednávateľ požaduje v dvoch v výtlačkoch pre potreby svojho účtovníctva |
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady. |
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy. |
Maximálny finančný limit predmetnej zákazky je 1 500,00 eur s DPH vrátane nákladov za dopravu a náhradné diely. |
Cena hodinovej sadzby (normohodina) musí zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky, okrem cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou a opravou strojov a zariadení. |
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
V prípade porušenia podstatných povinností Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú. |
Názov | Upresnenie |
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. | do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list |
Tovarnícka 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
21.08.2020 08:40 — 25.08.2020 08:40
1,00 súbor podľa špecifikácie
1 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.08.2020 08:46
18.08.2020 09:40
19.08.2020 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.08.2020 09:38 - Vstupná ponuka | 1 500,00 | € | Cena s DPH |
18.08.2020 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: