00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
44195591
Z + M servis a. s.
Martinčekova 17, Bratislava, 82101, SVK
Multifunčná tlačiareň, tonery
tlačiareň, zariadenie, toner
Tovar, Služba
1. Multifunkčná tlačiareň
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup noveho, nepoužívaného multifunkčného zariadenia vrátane balenia, dopravy, dodania, záruky a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Multifunkčná tlačiareň | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Konštrukcia: | robustná profesionálna multifunkčná tlačiareň pre vysoké objemy tlače, skrinka na kolieskach ako podstavec tlačiarne pre uskladňovanie spotrebného materiálu |
Konektivita: | min. 1 x Fast/Gigabit Ethernet RJ45 10/100/1000 Base-TX, 1x USB |
Displej: | farebná polohovateľná dotyková obrazovka |
Kompatibilita: | možnosť integrácie s Windows Active Directory, podpora LDAP |
Čítačka bezkontaktných čipových kariet | s podporou min. RFID 125 kHz, MIFARE DESFire EV1 a EV2 |
Funkcie zariadenia: | tlač, skenovanie, kopírovanie |
Technológia tlače: | laserová, farebná |
Pamäť: | min. 4GB RAM + voliteľný pevný disk s možnosťou šifrovania dát |
Podporovane tlačové protokoly: | min. PCL5, PCL6, PS |
Duplexná tlač: | automatická |
Rozlíšenie: | min. 1200 dpi |
Minimálny mesačný objem tlače: | min. 30000 strán |
Doporučený mesačný objem tlače: | min. 15000 strán |
Management: | podpora KNOX |
Rýchlosť tlače: | min. 25 strán A4 / minútu |
Formát papiera: | min. A3, A4, A5 |
Použité druhy papiera: | papier (obyčajný, ťažký, veľmi ťažký, lesklý, ľahký, recyklovaný, tvrdý), obálky, štítky, lesklá fólia, kartón, priehľadné fólie, samolepiace polyesterové etikety min. 160 g/m2 s akrylovým lepidlom |
Vstupne zásobníky papiera: | min. 3x zásuvkové zásobníky, z nich min. 2 zásuvkové zásobníky na min. 500 hárkov, 1x ručne podávanie min. 100 listov s prípadnou priamou trasou papiera |
Výstupný zásobník papiera: | min. 250 hárkov |
Tlačový profil: | určený na potlač polyesterových etikiet s gramážou min. 150g/m2 |
Typ skenera: | plochy skener s automatickým duplexným podávačom (DADF) |
Rozlíšenie: | min. 600 dpi |
Podporovane formáty predlohy: | min. A3, A4, A5 |
Formáty digitálneho odosielania dát, min.: | Skenovanie do e-mailu , skenovanie do sieťového zdieľaného priečinka, skenovanie na USB flash disk, podpora NetworkTWAIN |
Podporovane formáty výstupov: | min. PDF, PDF/A, JPEG, TIFF |
Rozlíšenie pri funkcii kopírovania: | min. 600 dpi |
Možnosť automatického obojstranného kopírovania | áno |
Možnosť zmeny mierky kópie | áno |
2. Toner kompatibilný s dodávanou tlačiarňou
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nových, nepoužívaných, originálnych tonerov vrátane balenia, dopravy, dodania, záruky a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toner black | ks | 5 | ||
Toner cyan | ks | 3 | ||
Toner magenta | ks | 3 | ||
Toner yellow | ks | 3 |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.2. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
1.3. kontaktnú osobu, ktorá bude komunikovať v rámci tejto RD. |
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom v návrhu na plnenie a do 3 pracovných dní oznámi dodávateľovi elektronicky, či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve |
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo |
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ výzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruku a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
7. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej, alebo vyššej kvalite. Obchodný názov, patent, alebo typ v tomto prípade udáva minimálne požadované parametre výrobku. |
8. Požaduje sa tovar nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou, musí sa jednať o originálny tovar určený pre európsky trh. Nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
9. Súčasťou dodávky musí byť aj návod na použitie dodávaného zariadenia v slovenskom, alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média. |
10. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
11. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
12. Tovar bude dodaný najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
13. Faktúra za skutočne dodaný tovar bude vystavená na základe objednávky, ktorú objednávateľ zašle dodávateľovi elektronicky. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. |
14. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
15. Záručná doba dodaného tovaru je 48 mesiacov. |
16. V zmluvnej cene je zahrnuté zaškolenie min. 2 interných zamestnancov na obsluhu zariadenia, v mieste inštalácie zariadenia. |
17. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
18. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Ivanská cesta, 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.09.2020 14:26 — 14.09.2020 14:26
15,00 ks
5 200,00
Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky pre overenie technickej špecifikácie a to s uvedením presných názvov (obchodných značiek) a produktových čísel ponúkaných tovarov preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.08.2020 08:23
24.08.2020 10:00
25.08.2020 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.08.2020 13:16 - Vstupná ponuka | 5 199,00 | € | Cena bez DPH |
24.08.2020 08:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 196,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: