• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2020 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2020 12:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2020 12:15

Detail zákazky Z202019515

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2020 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    24.08.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.08.2020 12:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.08.2020 12:15

Základné údaje

Z202019515

OF-215640

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4933000

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolný počítač – Minimálna technická špecifikácia / Minimálne požadované hodnoty – odporučaný HP ProDesk 400 G6 (PN: 7EL93EA#BCM) + Monitor 23" IPS, matný, antireflexný, LED podsvietenie, Flicker Free monitor HP EliteDisplay E233 (PN: 1FH46AA#ABB)

stolný, počítač, monitor, klávesnica, myš

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolný počítač – Minimálna technická špecifikácia / Minimálne požadované hodnoty – odporučaný HP ProDesk 400 G6 (PN: 7EL93EA#BCM)
Funkcia
Stolný počítač – Minimálna technická špecifikácia / Minimálne požadované hodnoty – odporučaný HP ProDesk 400 G6 (PN: 7EL93EA#BCM)
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
CPU Intel® Core™ i5-9500 (3,00 GHz max. 4,40 GHz, vyrovnávacia pamäť 9 MB, 6 jadier) Coffee Lake
RAM 1x 8 GB DDR4 2666 MHz osadené, možnosť rozšírenia na min 64GB
SSD 1 TB HDD SATA III 3,5" (7 200 ot./min)
Video Intel UHD Graphics 630 integrovaná
Optická jednotka Čítačka a napaľovačka diskov CD, CD-RW, DVD+/-RW DL
Audio Integrovaná zvuková karta Conexant CX20632 , Interný reproduktor
USB SVK Klávesnica a myš súčasťou balenia USB klávesnica so Slovenskou lokalizáciou a USB myš
Komunikácia Integrovaná sieťová karta Realtek RTL8111HSH 10/100/1000
Porty 4× USB 3.1 Gen 1 , 4× USB 2.0, 1× kombinovaný port pre slúchadlá/mikrofón, 1× zvukový vstup (line in), 1× zvukový výstup (line out), 1× RJ-45 (LAN), 2× DisplayPort 1.2, 1× VGA
Operačný systém Microsoft Windows 10 Professional 64 bit Slovenská lokalizácia
Inventarizácia systémových nastavení - nastavenie BIOSu, priradeného inventarizačného čísla, informácie o zobrazovacej jednotke
Monitoring - vniknutie do skrine, teploty zariadenia- stav ventilátorov, voltaže procesora, stav CPU, RAM pamäti, pevných diskov, RAID radiča
Manažment nástroj poskytujúci - nastavenia optimálnej prevádzky napájacieho zdroja s ohľadom na tepelne vyžarovanie a spotrebu energie, nastavenia jednotlivých skupinových politik, integrácie do Microsoft SCC Manager
Manažment nástroj poskytujúci - vzdialenej správy, manažmentu pevných diskov, resetovanie hesla na diaľku
Konfiguračný nástroj poskytujúci - grafické rozhranie, IT administrátorovi možnosť inštalácie a konfigurácie nastavení hardvéru bez ohľadu na to ci je s alebo bez OS
Konfiguračný nástroj poskytujúci - konfiguráciu TPM, obmedzenie prístupu k USB portom, nastavenie hesla do BIOSu
Konfiguračný nástroj poskytujúci - možnosť vytvoriť inštalačný balíček, alebo konfiguračný súbor, ktorý môže byť použitý z príkazového riadku tohto nástroja
Konfiguračný nástroj poskytujúci - bezproblémovú spoluprácu/pripadne integráciu do manažovacích nástrojov ako napr. Microsoft SCC Manager, LANDesk Management Systém
Ovládače NB hardvérové ovládače stiahnuteľné z domovskej internetovej stránky výrobcu zariadenia
Bezpečnosť integrovaný 2.0 TPM čip, ochrana BIOS-u heslom pri zapnutí, setupe, slot na zámok šasi, možnosť vypnúť USB porty v BIOSe
Autentifikácia Podpora FIPS 201 smart kariet – kontaktných/bezkontaktných, Umožňuje login pred bootom OS v prípade použitia SED diskov
Autentifikácia Umožňuje resetovanie windows hesla na diaľku cez autorizovaný smartphone, Multifaktorová autentifikácia, Manažmet hesiel
 2. Monitor 23" IPS, matný, antireflexný, LED podsvietenie, Flicker Free monitor HP EliteDisplay E233 (PN: 1FH46AA#ABB)
Funkcia
Monitor 23" IPS, matný, antireflexný, LED podsvietenie, Flicker Free monitor HP EliteDisplay E233 (PN: 1FH46AA#ABB)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozlíšenie pomer 1 920 x 1 080
Jas cd/m2 250
Pomer strán pomer 16:9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Video vstupy 1x VGA , 1x DisplayPort 1.2, 1x HDMI 1.4
Uhol otočenia obrazovky Náklon: - 5 až + 23° , Otáčanie: 45°, Otáčanie okolo stredu: 90° (Pivot), Výškovo nastaviteľný stojan (150 mm)
Podpora VESA držiaku Áno (100 x 100 mm)
 3. Záruka: 3 rokov, on-site servis na celý predmet zákazky, a po celú dobu záruky s výmenou zariadenia do 48 hodín
Funkcia
Záruka: 3 rokov, on-site servis na celý predmet zákazky, a po celú dobu záruky s výmenou zariadenia do 48 hodín
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Záruka 3 rokov, on-site servis na celý predmet zákazky, a po celú dobu záruky s výmenou zariadenia do 48 hodín
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nový, nerepasovaný, nepoužitý tovar
Nový, doposiaľ nový, nerepasovaný, nepoužitý krabicový softvér s platnými softwarovými licenciami
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledných 5 mesiacov na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní.
Objednávateľ je v zmysle § 17 ods. 6 zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov prevádzkovateľom základnej služby. Uzatvorením tejto zmluvy dodávateľ berie na vedomie, že uzatvára zmluvu so subjektom, ktorý je zaradený do zoznamu základných služieb a jej prevádzkovateľa do registra prevádzkovateľov základných služieb, z čoho pre zmluvné strany vyplývajú práva a povinnosti.
Splatnosť faktúry je 60 dní od jej doručenia podľa Zákon č. 91/2019 Z. z. - Zákon o neprimeraných podmienkach v obchode s potravinami a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Zariadenia musia byť nové, nepoužívané, nerepasované a zabalené originálne od výrobcu. Pre potvrdenie originality vyžadujeme potvrdené vyhlásenie výrobcu o zhode ponúkaných zariadení podľa zákona č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody od výrobcu alebo zastupcu výrobcu do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požadovaná dĺžka záručnej doby uvedená v technickej špecifikácii predmetu zákazky začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. Stav záruky musí byť možné overiť pre jednotlivé zariadenia priamo na internetovej stránke výrobcu dodávaného tovaru.
Predmet plnenia zmluvy bude dodaný na základe objednávky v celom objeme a v termíne určenom objednávateľom.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto
podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Záruka: 3 rokov, on-site servis na celý predmet zákazky, a po celú dobu záruky s výmenou zariadenia do 48 hodín
Bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne a nepoužívané náhradné diely) počas trvania záručnej doby tovaru
Poskytnutie autorizovaného mimozáručného servisu počas trvania záručnej doby tovaru
Vykonávanie záručného a mimozáručného servisu tovaru odborne kvalifikovanými osobami
Nástup servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od písomného nahlásenie poruchy dodávateľovi
Odstrániť vady/poruchy tovaru alebo zabezpečiť opravu tovaru, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 48 hodín od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky
Odstrániť vady/poruchy tovaru alebo zabezpečiť opravu tovaru, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 48 hodín od nástupu technika na servisnú opravu pri potrebe dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky
Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu tovaru v požadovaných termínoch, je povinný poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 48 hodín od uplynutia termínu na opravu
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, aby dodávateľ znášal všetky náklady (napr. doprava) s tým spojené
V prípade porušenia akýchkoľvek povinností dodávateľom, možnosť objednávateľa účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške vzniknutých finančných nákladov, ktoré by objednávateľovi v prípade splnenia povinnosti dodávateľom nevznikli
Dostupnosť originálnych náhradných dielov minimálne 5 rokov po ukončení výroby zariadenia
Názov Upresnenie
Stolný počítač – Minimálna technická špecifikácia / Minimálne požadované hodnoty – odporučaný HP ProDesk 400 G6 (PN: 7EL93EA#BCM) + Monitor 23" IPS, matný, antireflexný, LED podsvietenie, Flicker Free monitor HP EliteDisplay E233 (PN: 1FH46AA#ABB)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, 833 10 Bratislava, Slovenská republika, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

31.08.2020 09:00 — 04.09.2020 15:00

20,00 20xPC + 20xMonitor + 20xSVK klavesnica + 20xMys

14 100,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.08.2020 09:06

24.08.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.08.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 387
 216
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.08.2020 11:19 - Vstupná ponuka 14 100,00 € Cena bez DPH
19.08.2020 14:26 - Najvýhodnejšia ponuka 14 097,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS