• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 12:06
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2020 09:05
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2020 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2020 09:55

Detail zákazky Z202019498

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 12:06
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2020 09:05
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2020 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2020 09:55

Základné údaje

Z202019498

OF-219462

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4923794

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

41648242

Marek Špeťko - IMEX

Bulharská 1256/24, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tmely konzervačné materiály a lepidlá

tmel sklené vlákno, carsystem glas,

  • 44831100-5 - Tmely
  • 44831300-7 - Tesniace tmely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tmely konzervačné materiály a lepidlá
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CARSYSTEM GLAS tmel sklené vlákno ks 19
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Faktúry zasielať na adresu doručenia tovaru.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy a všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu podpísaného zástupcami oboch zmluvných strán
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom reklamáciu
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky. V prípade dodávky iného tovaru alebo nesplnenia osobitných podmienok na plnenie, objednávateľ si vyhradzuje právo tento tovar neprevziať a odstúpiť od zmluvy
Predmet plnenia / tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo
Záruka na tovar je min 24 mesiacovDodanie tovaru bude v pracovných dňoch v čase od 7.00 - 13.00, pričom treba dodanie tovaru 1 deň vopred telefonicky oznámiť
Splatnosť faktúry 30 dní
Dodávateľ predloží elektronicky podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH - do 24 hod. od uzavretia zmluvy. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kapitán Nálepku 1, 07501, VÚ1101 TV, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

25.08.2020 12:05

19,00 ks

208,83

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.08.2020 12:06

21.08.2020 09:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.08.2020 09:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 315
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.08.2020 22:16 - Vstupná ponuka 208,83 € Cena bez DPH
21.08.2020 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka 208,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS