• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2020 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2020 08:00
  •    Zrušenie zákazky
    23.09.2020 08:03

Detail zákazky Z202019485

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2020 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2020 08:00
  •    Zrušenie zákazky
    23.09.2020 08:03

Základné údaje

Z202019485

OF-219446

zrušená

Objednávateľ

44518684

Bytový podnik mesta Košice, s.r.o.

Južné nábrežie 13, Košice, 04219, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kúpa úžitkového motorového vozidla na finančný leasing

Nové úžitkové motorové vozidlo, Nový automobil, Motorové vozidlo doposiaľ nezaradené do evidencie v žiadnom štáte

  • 34136100-0 - Ľahké dodávkové automobily

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kúpa úžitkového motorového vozidla na finančný leasing.
Funkcia
Kúpa nového, nepoužívaného úžitkového motorového vozidla na finančný leasing, t.j. cena motorového vozidla + náklady spojené s financovaním prostredníctvom leasingu spolu = konečná Celková cena predmetu tejto zákazky. Zmluvu na finančný leasing sprostredkuje dodávateľ motorového vozidla.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Počet miest na sedenie – sedadlo ks 3
2. Maximálny výkon kW 108 130
3. Vonkajšie rozmery : dĺžka mm 6360 6875
4. Vonkajšie rozmery (vrátane spätných zrkadiel) : šírka mm 2050 2480
5. Vonkajšie rozmery : výška mm 2764 2808
6. Vonkajšie rozmery : rázvor mm 4035 4340
7. Výška nákladného priestoru mm 2048 2175
8. Verzia vozidla kategória L4H3
9. Objem motora cm3 2179
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
10. Palivo Motorová nafta
11. Emisná norma Minimálne Euro 6
12. Farba Biela
13. Prevodovka Manuálna
14. Elektrické ovládanie predných okien Áno
15. Elektricky ovládané vonkajšie spätné zrkadlá Áno
16. Rádio FM Áno
17. Airbag vodiča a spolujazdca Áno
18. Palubný počítač Áno
19. Klimatizácia Áno
20. Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním Áno
21. Parkovací senzor – v zadnej časti vozidla Áno
22. Zásuvka 12 V v nákladnej časti Áno
23. Dvojkrídlové zadné dvere s aretáciou, otvárateľné do 270 stupňov Áno
24. ABS Áno
25. ESC Áno
26. Deliaca prepážka medzi kabínou vodiča a nákladovým priestorom Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. Termín dodania : najneskôr do 15.12.2020.
2. Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý tovar.
3. Do  konečnej Celkovej CENY VOZIDLA tejto zákazky musí byť zahrnuté = cena je  vrátane:  cla, dovoznej prirážky, vykonania predpredajného servisu a dopravy na miesto odberu, prvého zápisu držiteľa motorového vozidla, akontácie,  leasingových splátok a prípadných ďalších obstarávacích nákladov  a je konečná. Súčasťou konečnej ceny je aj havarijné poistenie a povinné zmluvné poistenie  počas celej doby trvania leasingu (viď bod 11 - rozpočet).
4. Platba za vozidlo bude prebiehať formou finančného lízingu. Doba trvania leasingu je určená na 48 mesiacov, akontácia 10%. Návrh leasingovej zmluvy a následne aj jej uzavretie na základe definovaných podmienok uvedených v tejto zmluve sprostredkuje  dodávateľ vozidla.
5. Akontáciu 10% z ceny vozidla  zaplatí objednávateľ dodávateľovi  bezhotovostným prevodom do maximálne 45 dní po dni  prebratia vozidla objednávateľom.
6. Leasingová splátka v sebe zahŕňa a  teda jej súčasťou je aj: povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie vozidla počas doby trvania leasingovej zmluvy. Havarijné poistenie bude platiť na celé územie EÚ, so spoluúčasťou maximálne 166 eur.
7. K osobnému motorovému vozidlu požaduje objednávateľ dodať: platný TP, návod na obsluhu v SK, servisnú knižku , minimálne 2 kľúče, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie, povinnú výbavu vozidla v zmysle §16 Vyhlášky 464/2009 Z.z.
8. Na vozidlo platí záruka  minimálne 2 roky alebo 100 000 km,  podľa toho , ktorá skutočnosť nastane skôr.
9. Fakturácia bude prebiehať v intervale  1x mesačne po dobu platnosti leasingovej  zmluvy,  so splatnosťou minimálne 45 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
10. Vlastníkom vozidla sa stáva objednávateľ uhradením poslednej 48 splátky  a prípadne aj poplatku za prevod vlastníctva, ktorý je však už zahrnutý v konečnej cene tejto zákazky.
11. Dodávateľ najneskôr do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží elektronicky na emailovú adresu objednávateľa (ktorú mu objednávateľ oznámi po ukončení aukcie a zverejnení výsledku na EKS)  návrh leasingovej zmluvy t.j. rozpočet zákazky na Celkovú  cenu predmetu tejto Zmluvy, kde uvedie: a.) obchodný názov značky vozidla ktorú ponúka,  b.) jej typové označenie, c.) cenu bez DPH, d.) hodnotu DPH a  e.) celkovú cenu predmetu zákazky spolu s DPH. Rozpočet bude zároveň obsahovať aj vyčíslenú akontáciu 10% a navrhovanú výšku mesačnej leasingovej  splátky aj s poistným  na určený počet mesiacov,
(pokračovanie bodu č. 11) poplatky za poistenie  a aj prípadnú výšku poplatku za prevod vlastníctva, to všetko musí byť už zahrnuté v Celkovej cene predmetu tejto Zmluvy.
12. Dodávateľ najneskôr do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží elektronicky na emailovú adresu objednávateľa  meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej za odovzdanie tovaru, ktorý je predmetom zmluvy.
13. Dodávateľ najneskôr do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží elektronicky  dokument,  v ktorom uvedie k požadovanej technickej vlastnosti ktorú požadoval objednávateľ  skutočnú hodnotu, ktorú spĺňa ním ponúkané vozidlo a to  v rozsahu technických vlastností 1 až 26 uvedených v technických vlastnostiach tejto zákazky. Zároveň priloží elektronicky aj dokumenty (leták, brožúra, link na web stránku) z ktorých je možné uvedené skutočnosti preveriť.
14. Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov či ponúkaný predmet spĺňa všetky uvedené  a požadované  technické vlastnosti a parametre objednávateľa v zmysle objednávkového formulára.
15. V prípade nedodržania všetkých technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a požiadaviek objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a verejný obstarávateľ má týmto právo odstúpiť od tejto zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Južné nábrežie 13, Košice - mestská časť Vyšné Opátske, Košice IV, Košický, Slovenská republika

15.12.2020 09:00 — 15.12.2020 09:00

1,00 ks

21 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.09.2020 09:25

23.09.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.09.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 281
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS