• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2020 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2020 13:10

Detail zákazky Z202019483

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2020 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2020 13:10

Základné údaje

Z202019483

OF-218650

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4922229

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

00604127

GastroMarket - Linorex s.r.o.

Štefana Králika 7, Bratislava, 84108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mraziaca skriňa 1 400 l

skriňa mraziaca

  • 42513100-6 - Mraziace zariadenia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mraziaca skriňa
Funkcia
Úprava potravín mrazením.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mraziaca skriňa ks 1
Šírka mm 1 360
Hĺbka mm 860
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
objem 1400 litrov
základné príslušenstvo 4x rošt GN2/1
chladenie ventilované
vonkajšie a vnútorné prevedenie nerez
dvere plné
prevádzková teplota -18/-24°C
príkon elektro 0,85 kW/230 V
maximálna teplota okolia +43°C
ostatné požiadavky: elektronická riadiaca jednotka, zámok,   možnosť  uskladnenia bežných prepraviek, plné dvere, monobloková chladiaca jednotka, bez stredného st´pika
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane: dopravy ,  vykládky,  pripojenia a osadenia zariadenia na všetky siete v  mieste plnenia, odskúšania .
Dodávateľ je povinný doručiť faktúru s 30-dňovou splatnosťou v deň dodania  tovaru spolu s dodacím listom, preberacím protokolom, technickou špecifikáciou a záručným listom.
Návod na použitie, technická špecifikácia v slovenskom  alebo českom jazyku
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 1 pracovného dňa od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje, aby si dodávateľ/úspešný uchádzač do 3 dní od uzatvorenia zmluvy prišiel pozrieť súčasný dispozičný stav skladu kde bude umiestnená mraziaca skriňa, presne zameral podľa potrebných parametrov vo vzťahu k stavebným možnostiam objednávateľa a dodal takú mraziacu skriňu, akú potrebuje objednávateľ podľa presnej špecifikácie. Dvere, kde sa bude umiestňovať tovar majú šírku 900 mm.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a STN, výrobok musí spĺňať vyhlášku 50/2009 Zb. zákona MPSVaR a zákona č.124/2006 o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
Poskytovanie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne po dobu 24 mesiacov, poskytovanie pozáručného servisu po uplynutí záručnej doby tovaru, možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel počas životnosti zariadenia minimálne po dobu 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. Bezplatný servis zahŕňa: poštovné, dopravu, servis, údržbu, náhradné diely.
V prípade, ak je potrebné na zabezpečenie záruky servis v určitom intervale, funkčná skúša alebo iný akýkoľvek úkon potrebný k zabezpečeniu záruky, tento bezplatne vykoná dodávateľ tovaru.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Minimálne 2 dni pred dodávkou tovaru kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky alebo e-mailom.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa  nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slavnica 68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

21.09.2020 11:00

1,00 ks

3 594,64

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.08.2020 10:48

20.08.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.08.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 291
 41
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.08.2020 11:08 - Vstupná ponuka 3 594,64 € Cena s DPH
17.08.2020 10:28 - Najvýhodnejšia ponuka 3 592,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS