36088234
Záhorské osvetové stredisko v Senici
Vajanského 19/5, Senica, 90501, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stravná poukážka - nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | EUR | 4,40 | ||
Stravná poukážka - predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 4100 | ||
Predpokladaná celková hodnota zákazky | EUR | 18040 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Interval objednávania stravných poukážok | podľa potreby formou objednávky |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nominálna hodnota stravnej poukážky zahŕňa aj všetky ostatné náklady dodávateľa potrebné na kompletné dodanie predmetu zákazky (cena za dopravu, balné, poistenie, provízia, storno poplatky za neprevzatie poškodených stravných poukážok). |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 24 hodín odo dňa prijatia záväznej objednávky. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. Faktúra a dodací list bude súčasťou dodávky stravných poukážok. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a špecifikáciu ceny. |
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena nominálnej hodnoty stravného lístka počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných lístkov sú započítané do provízie dodávateľa. |
Žiadne iné náklady a poplatky si dodávateľ nebude účtovať. |
Sadzba DPH v percentách je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
Úhrada ceny za dodané stravné poukážky v zmysle tejto zmluvy bude realizovaná výhradne prevodným príkazom prostredníctvom Štátnej pokladnice na základe faktúry vystavenej dodávateľom a odsúhlasenej objednávateľom po dodaní stravných poukážok. Splatnosť faktúry je 30 dní. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa spojené s plnením tejto zmluvy, vrátane obstarávacích nákladov, nákladov na sprostredkovanie, prípadne akékoľvek ďalšie finančné plnenie spojené s plnením zmluvy. |
Výška provízie sa vyjadruje v % nominálnej hodnoty stravnej poukážky, ktoré je nemenné počas celej doby trvania zmluvného vzťahu. |
Zmluva je uzatvorená na 24 mesiacov a to od 1. 09. 2020 do 31. 08. 2022, alebo do vyčerpania celkového vysúťaženého finančného objemu, podľa toho čo nastane skôr. |
Na predmet tejto zákazky objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohové platby. |
Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané, pri objednávke v 10. až 12. mesiaci príslušného kalendárneho roka je platnosť do konca nasledujúceho kalendárneho roka. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný počet stravných poukážok. |
Daňový doklad - faktúra za dodané stravné poukážky na základe objednávky bude dodaná objednávateľovi súčasne so stravnými poukážkami. |
Plnenie sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok podľa prevádzkových potrieb objednávateľa e-mailom. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za dodanie predmetu zákazky prevyšuje finančný limit vyčlenený verejným obstarávateľom pre požadovaný predmet zákazky. |
Požaduje sa do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby (meno a priezvisko, adresa, tel. číslo, e-mail), ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy, na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
Dodávateľ nahradí objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky a to dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní odo dňa ich vrátenia. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s viacerými zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby a s obchodnými reťazcami v meste Senica a okolí. |
Názov | Upresnenie |
vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Vajanského 19/5, Senica, Senica, Trnavský, Slovenská republika
01.09.2020 09:27 — 31.08.2021 09:27
4 100,00 ks
18 040,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.08.2020 10:22
26.08.2020 09:58
26.08.2020 10:13
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.08.2020 10:26 - Vstupná ponuka | 18 040,00 | € | Cena s DPH |
14.08.2020 17:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 039,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: