• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2020 11:26
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2020 12:20

Detail zákazky Z202019476

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2020 11:26
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2020 12:20

Základné údaje

Z202019476

OF-219338

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4920617

Objednávateľ

30794323

Pôdohospodárska platobná agentúra

Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK

Dodávateľ

36785512

SOFTIP, a. s.

Krasovského 14, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služby technickej podpory pre softvérové produkty spoločnosti Microsoft Corporation

služba, technická podpora

  • 72222300-0 - Služby informačných technológií

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Služby technickej podpory pre softvérové produkty spoločnosti Microsoft Corporation
Funkcia
Predmetom zákazky/zmluvy sú služby Microsoft Premier Support - služby technickej podpory pre softvérové produkty spoločnosti Microsoft Corporation. Podporné služby Microsoft Premier Support sú jedinečnou a špeciálnou ponukou spoločnosti Microsoft Corporation. Spoločnosťou Microsoft sa pre účely tejto zmluvy rozumie spoločnosť Microsoft Corporation, so sídlom Redmond, WA, USA alebo jej regionálne prevádzky, ktoré sú oprávnené poskytovať služby Microsoft v rámci EÚ.
Významná časť informačných systémov (IS) verejného obstarávateľa/objednávateľa je založená na aplikáciách Microsoft, kedy v prípade poruchy hrozí kritická nefunkčnosť týchto aplikácií, čo by malo za následok významné narušenie kľúčových interných procesov verejného obstarávateľa/objednávateľa, ako aj ohrozenie plnenia povinností, ktoré verejný obstarávateľ/objednávateľ zabezpečuje vo verejnom záujme a ktoré mu vyplývajú z platnej legislatívy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Problem Resolutin Hours hod 20
Support Account Management ks 1
Support Assistance hod 20
Designated Support Engineering SharePoint, Exchange hod 200
Service Delivery Management Standard ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
... Všetky technické vlastnosti zariadenia sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne parametre jednotlivých technických vlastností, ak nie je uvedené inak.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.ZMLUVA:
1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania rozsahu zmluvy v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Zmluva okrem vyššie uvedeného môže zaniknúť aj z dôvodov uvedených v ustanoveniach Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky" (ďalej len „VZP“).
II. CENA:
1. Celková cena predmetu zmluvy uvedená spolu s DPH je konečná, nemenná a zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s plnením zmluvy (doprava osôb, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy, technická podpora) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
1. Dodávateľ sa zaväzuje do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo a telefónne číslo a web na ohlasovanie incidentov v rámci poskytovania technickej podpory. V prípade, že dodávateľ poruší túto povinnosť, pôjde o podstatné porušenie tejto zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľovi vznikne právo na odstúpenie od tejto zmluvy.
2. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy platný doklad preukazujúci stupeň partnerstva so spoločnosťou Microsoft, ktorý ho oprávňuje na poskytovanie služieb Microsoft Premier Support. V prípade, že dodávateľ poruší túto povinnosť, pôjde o podstatné porušenie tejto zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľovi vznikne právo na odstúpenie od tejto zmluvy.
3. Dodávateľ najmä predloží do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy zmluvu MBSA Microsoft Business and Services Agreement alebo inú rámcovú servisnú zmluvu, ktorú má uzavretú so spoločnosťou Microsoft (napr. MSA - Master Services Agreement) a Zmluvu Premier Support for Partners alebo inú obdobnú partnerskú zmluvu, ktorá deklaruje zmluvný vzťah dodávateľa so spoločnosťou Microsoft a oprávnenie dodávateľa poskytovať plnenie podľa tejto zmluvy...
...V prípade, že dodávateľ poruší túto povinnosť, pôjde o podstatné porušenie tejto zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľovi vznikne právo na odstúpenie od tejto zmluvy.
4. Dodávateľ súčasne poskytne údaje o kontaktnej osobe vrátane telefonického a e-mailového kontaktu pre potreby overenia zmluvného vzťahu v rámci spoločnosti Microsoft. V prípade, že dodávateľ v stanovenej lehote riadne nepreukáže oprávnenie poskytovať služby Microsoft v zmysle zmluvy, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľovi vznikne právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Dodávateľ je povinný mať účinný takýto stupeň partnerstva počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľovi vznikne právo na odstúpenie od zmluvy.
6. Dodávateľ je povinný plniť túto zmluvu prostredníctvom vhodného a odborne vysokokvalifikovaného personálu, primárne personálom od spoločnosti Microsoft. Objednávateľ má právo pred každým plnením overiť člena personálu na poskytovanie predmetu Zmluvy. Objednávateľ má právo v odôvodnených prípadoch jednotlivých členov personálu Dodávateľa odmietnuť a požadovať odborne vyhovujúceho špecialistu.
7. Dodávateľ musí disponovať výrobcom predpísanými technickými podmienkami na používanie tovarov, ktoré sú predmetom zmluvy.
8. Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do dvoch dní od uzavretia zmluvy. Rozpočet musí obsahovať označenie položky, jej množstvo a cenu za položku s vyčíslením celkovej ceny. V prípade, že dodávateľ v stanovenej lehote nedoloží riadne aktualizovaný rozpočet v zmysle zmluvy, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľovi vznikne právo na odstúpenie od zmluvy.
9. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v systéme EKS.
10. Objednávateľ poskytne dodávateľovi do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy presnú adresu plnenia zmluvy a kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej/zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a emailová adresa.
IV. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY
1. Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom.
2. Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu:, názov, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, v Bratislave, dátum, meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa, meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, ...
..., podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa.
3. Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1.
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať služby, ktoré nebudú v požadovanej kvalite podľa predmetu zmluvy.
5. Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa po skutočnom dodaní služieb, ktoré sú predmetom zmluvy.
V. FAKTURÁCIA
1. Úhrada ceny za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby.
2. Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavených faktúr. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy objednávateľom.
3. Preberací protokol tejto zmluvy je neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musí byť potvrdený oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ).
4. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z.z. o daní z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Faktúry zároveň musia obsahovať označenie, že ide o faktúru ako aj všetky náležitosti podľa čl. XI VZP, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/ a názov zákazky.
5. Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre.
6. Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u dodávateľa v plnom rozsahu.
7. Faktúry budú vystavené s termínom splatnosti 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia jednotlivých faktúr objednávateľovi.
VI. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA
1. Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa.
2. Termín dodania predmetu zmluvy je najneskôr 30 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
VII. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA
1. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet zmluvy na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak.
VIII. ĎALŠIE USTANOVENIA
1. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z celkovej ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
2. Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
3. Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu z bežných výdavkov.
4. Dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V prípade, ak objednávateľ na základe informácií z verejne dostupných registrov (obchodný register, živnostenský register a pod.) bude mať pochybnosti, či dodávateľ je oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, požiada dodávateľa v lehote určenej objednávateľom o predloženie dokladov preukazujúcich oprávnenie dodávateľa poskytovať službu zodpovedajúcu predmetu zákazky/zmluvy...
...V prípade, že dodávateľ v stanovenej lehote riadne nepreukáže oprávnenie poskytovať službu v zmysle zmluvy, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť ,,Všeobecné zmluvné podmienky", čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a).
5. Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky.
6. Dodávateľ je povinný spĺňať požiadavky na technické vlastnosti predmetu plnenia a osobitné požiadavky na plnenie počas celej doby platnosti zmluvy. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v technických vlastnostiach alebo v osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré zakladá oprávnenie dodávateľa odstúpiť od zmluvy.
7. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
8. Ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hraničná 12, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

24.08.2020 00:00 — 23.08.2021 00:00

1,00 súbor

71 736,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.08.2020 10:31

19.08.2020 11:26

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.08.2020 11:41

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 419
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.08.2020 10:47 - Vstupná ponuka 71 736,00 € Cena s DPH
19.08.2020 07:41 - Najvýhodnejšia ponuka 69 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS