• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2020 09:46
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2020 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2020 11:40

Detail zákazky Z202019469

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2020 09:46
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2020 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2020 11:40

Základné údaje

Z202019469

OF-219337

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4918931

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletný papier JUMBO, papierové utierky na ruky, čistiace prostriedky, kancelárske potreby, dezinfekčné prostriedky

toaletný papier, papierové utierky, čistiace prostriedky, kancelárske potreby, dezinfekčné prostriedky

  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33763000-6 - Papierové uteráky na ruky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 18141000-9 - Pracovné rukavice

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. toaletný papier JUMBO, papierové utierky, čistiace prostriedky, kancelárske potreby, dezinfekčné prostriedky
Funkcia
toaletný papier JUMBO, papierové utierky, čistiace prostriedky, kancelárske potreby, dezinfekčné prostriedky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Toaletný papier JUMBO, biely, dvojvrstvový, priemer 19 cm, 12 ks/bal,  alebo ekvivalent bal 10
2. Papierové uteráky skladané ZZ 2-vrstvové KAMIKO na ruky, biele, rozmery 25x23 cm, 20 bal./kart., alebo ekvivalent kartón 10
3. Dezinfekčný roztok na ruky s alkoholom 5 litrov ks 4
4. Antibakteriálne mydlo Protex 90 g alebo ekvivalent ks 10
5. Domestos WC - tekutý, dezinfekčný a čistiaci prostriedok, 750 ml, alebo ekvivalent ks 6
6. Pulirapid na hrdzu a vodný kameň, 750 ml , alebo ekvivalent ks 10
7.  Jar citrónová, umývací prostriedok na riad,  900 ml, alebo ekvivalent ks 6
8. Sáčky na odpad do košov, 60 l, 25 ks/bal. bal. 10
9. Sáčky na odpad do košov, 35 l, 20 ks/bal. bal. 10
10. Utierky hubkové Spontex 5 Top Tex, rozmery 15x15 cm, 5 ks/bal, alebo ekvivalent bal. 5
11. Aktivátor septikov WC NET, tabletky 16 ks/bal. alebo ekvivalent bal. 3
12. Latexové rukavice na upratovanie, veľkosť L ks 10
13. Gumenné rukavice na upratovanie Vileda, veľkosť M, alebo ekvivalent ks 5
14. Tlačivo Priepustka A7, blok 100 listov ks 10
15. Tlačivo Dovolenka A6, blok 100 listov ks 10
16. Pero guľôčkové 0,5 mmm SOLIDLY TB 204-A, modrá náplň, mix farieb Junior, alebo ekvivalent ks 60
17. Náhradná tuha do guličkového pera SOLIDLY, 0,5 mm modrá ks 120
18. Zošit 564 linajkový A5, 60 listov ks 60
19. Pravítko 20 cm ks 60
20. Gratulačné listy A4 s rožkami, farba bordová ks 4
21. Gratulačné listy A4 s rožkami, farba modrá ks 4
22. Gratulačné listy A4 s trikolórov, farba čierna ks 4
23. Gratulačné listy A4 s trikolórov, farba bordová ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávka tovaru bude vyúčtovaná na jednej faktúre.
Dodávateľ zašle faktúru objednávateľovi na adresu miesta plnenia, ktorá je zároveň aj korešpondenčná adresa, v prípade potreby budú fakturačné údaje oznámené písomne.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, sadzbu DPH vzťahujúcu sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku a celkovú cenu za položku.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s dodacím listom.
Objednávateľ požaduje, aby parametre ekvivalentu boli totožné s originálom. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kniežaťa Pribinu č. 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

24.08.2020 09:52 — 28.08.2020 09:52

23,00 položka

835,13

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.08.2020 11:24

18.08.2020 09:46

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.08.2020 10:01

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 957
 75
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.08.2020 16:21 - Vstupná ponuka 828,00 € Cena s DPH
18.08.2020 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka 827,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS