• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2020 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2020 13:10

Detail zákazky Z202019465

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2020 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2020 13:10

Základné údaje

Z202019465

OF-218739

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4918921

Objednávateľ

50349287

Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky

Pribinova 4195/25, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81109, SVK

Dodávateľ

36283355

Simply supplies a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup multifunkčných tlačiarenských zariadení

multifunkčné tlačiarenské zariadenie, laserové, atramentové, kopírovanie, skenovanie, tlačiareň, A3, A4,

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 30232150-0 - Atramentové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sieťové multifunkčné zariadenie (tlačiareň-kopírka-skener-fax) - formát A3
Funkcia
farebné multifunkčné kancelárske zariadenie s funkciami - tlač, kopírovanie, skenovanie a faxovanie - formát A3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
sieťové laserové farebné multifunkčné kancelárske zariadenie s funkciami - tlač, kopírovanie, skenovanie, faxovanie - formát A3 ks 10
Pamäť/HDD GB 1,5/16
Vstupná kapacita hlavného zásobníka / zásobníkov (A3 / A4) listy 500
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) (A3 / A4) listy 100
Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) ks 3+1
Výstupná kapacita zariadenia listy 150
Podporované hmotnosti médií g/m2 60 300
Ovládací panel (dotýkový) cm 10
Príkon pri tlači W 1100
Príkon v režime "ready" W 250
Hladina hluku pri tlači dB 60
Rozlíšenie tlače DPI 1200x1200
Rýchlosť tlače - farebne, čiernobielo (A4) str./min 50
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" s 10
Zošívanie dokumentov listov 50
Odporúčaná mesačná záťaž (tlač) strany 20000
Maximálna mesačná záťaž (tlač) strany 100000
Kapacita štandardnej tonerovej kazety - čierny tonery podľa ISO/IEC 19752 strany 8000
Kapacita štandardnej tonerovej kazety - farebné tonery podľa ISO/IEC 19798 strany 7500
Minimálna kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety - čierny tonery podľa ISO/IEC 19752 strany 18000
Minimálna kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety - čierny tonery podľa ISO/IEC 19798 strany 12000
Rozlíšenie kopírovania DPI 600x600
Rýchlosť kopírovania str./min 30
Rýchlosť skenovania - čiernobielo (obojstranné) str./min 35
Rýchlosť skenovania - farebne (obojstranné) str./min 35
Kvalita skenovania (dpi) DPI 600x600
Prenosová rýchlosť kbps 33,6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ zariadenia Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky, faxu, skenera a tlačiarne.
Podporné operačné systémy Windows 10, Windows 7
Rozhranie 10/100/1000BaseT Ethernet, USB 2.0, Bezdrôtové rozhranie 802.11n
Farba tlače farebná
Formát tlače A3
Podporené formáty papiera A3, A4, A5
Jazyk tlače PCL 6, emulácia Postscript úrovne 3
Zošívanie dokumentov áno
Podstavec na kolieskach áno
Obojstranná tlač automatická
Obojstranné kopírovanie štandard
Typ skenera Farebný plochý s automatickým obojstranným podávačom dokumentov na min. 200 listov
Formát naskenovaného súboru min.PDF, JPEG, prehladávateľné PDF/A
Funkcie skenovania Skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, skenovanie na USB
Zväčšenie / zmenšenie 25 – 400% v 1% prírastkoch
Skenovanie obojstranné skenovanie s použitím automatického podávača a manuálne skenovanie zo sklenenej plochy možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru.
Tonery originálne sady tonery pre minimálne štartovaciu prevádzku
Bezpečnostné požiadavky - autorizácia tlače Tlač cez PIN kód. Možnosť doplnenia čítačky - identifikácia používateľov pomocou bezkontaktných kariet.
Bezpečnostné požiadavky - autorizácia tlače Softvér na monitoring a administráciu pripojených tlačiarní s možnosťou inštalácie na print server. Softvér musí byť kompatibilný s ponúkaným typom multifunkčného zariadenia.
 2. Sieťové multifunkčné zariadenie (kopírka-skener-tlačiareň) A4 - TYP1
Funkcia
farebné multifunkčné kancelárske zariadenie s funkciami - tlač, kopírovanie, skenovanie - formát A4 TYP1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sieťové multifunkčné kancelárske zariadenie - A4 TYP 1 ks 15
Pamäť MB 512
Vstupná kapacita hlavného zásobníka / zásobníkov listy 500
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) listy 50
Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavné + ručný) ks 3+1
Celková vstupná kapacita strany 1550
Výstupná kapacita zariadenia listy 250
Výstup zariadenia priehradka 1
Podporované hmotnosti médií g/m2 60 220
Ovládací panel (dotýkový) cm 10
Príkon pri tlači W 1100
Príkon v režime "ready" W 100
Hladina hluku pri tlači dB 58
Rozlíšenie tlače DPI 1200x1200
Rýchlosť tlače - čierna (A4) str./min 35
Rýchlosť tlače - farebne (A4) str./min 35
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "prípravená" s 8
Odporúčaná mesačná záťaž (tlač) strany 5000
Maximálna mesačná záťaž (tlač) strany 60000
Kapacita štandardnej tonerovej kazety - čierny toner podľa ISO/IEC 19752 strany 10000
Kapacita štandardnej tonerovej kazety - farebný toner podľa ISO/IEC 19798 strany 8000
Kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety - čierny toner podľa ISO/IEC 19752 strany 17000
Kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety - farebný toner podľa ISO/IEC 19752 strany 12000
Rozlíšenie kopírovania DPI 600x600
Rýchlosť kopírovania (obojstranného) str./min 35
Rýchlosť skenovania - čiernobielo obrázky/min 20
Rýchlosť skenovania - farebne obrázky/min 20
Kvalita skenovania DPI 600x600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ zariadenia Voľne stojace sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne.
Podporované operačné sytémy Windows 10, Windows 7
Rozhranie 10/100/1000T Ethernet, USB 2.0
Farba tlače farebná
Formát tlače A4
Formát papiera A4
Jazyky tlače PCL6, PostScript level 3 (emulácia)
Podstavec na kolieskach áno
Obojstranná tlač automatická
Obojstranné kopírovanie štandard
Typ skenera Farebný plochý s automatickým obojstranným podávačom dokumentov na min. 100 listov
Formát naskenovaného súboru min. PDF, JPEG, PDF/A
Funkcie skenovania Skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, skenovanie na USB, skenovanie do FTP
Zväčšenie / zmenšenie 25 – 400% v 1% prírastkoch
Obojstranné skenovanie Automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru. Manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru.
Tonery originálne sady tonery pre minimálne štartovaciu prevádzku
Bezpečnostné požiadavky - autorizácia tlače Tlač cez PIN kód. Možnosť doplnenia čítačky-identifikácia používateľov pomocou bezkontaktných kariet.
Bezpečnostné požiadavky - autorizácia tlače Softvér na monitoring a administráciu pripojených tlačiarní s možnosťou inštalácie na print server. Softvér musí byť kompatibilný s ponúkaným typom multifunkčného zariadenia.
 3. Sieťové multifunkčné zariadenie (kopírka-skener-tlačiareň-fax) A4 - TYP2
Funkcia
farebné multifunkčné kancelárske zariadenie s funkciami - tlač, kopírovanie, skenovanie - formát A4 TYP2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky, skenera, tlačiarne a faxu - formát A4 - TYP 2 ks 3
Pamäť MB 256
Vstupná kapacita hlavného zásobníka listy 250
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) listy 50
Výstupná kapacita zariadenia listy 150
Výstup zariadenia priehradka 1
Podporované hmotnosti médií g/m2 60 220
Ovládací panel (dotýkový, farebná grafika) cm 6,8
Príkon pri tlači W 1100
Príkon v režime "ready" W 100
Hladina hluku pri tlači dB 58
Rozlíšenie tlače DPI 600x600
Rýchlosť tlače - čierna (A4) str./min 20
Rýchlosť tlače - farebne (A4) str./min 20
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" (mono aj farebná tlač) s 12,3
Odporúčaná mesačná záťaž (tlač) strany 2000
Maximálna mesačná záťaž (tlač) strany 30000
Kapacita štandardnej tonerovej kazety - čierny toner podľa ISO/IEC 19752 strany 1350
Kapacita štandardnej tonerovej kazety - farebný toner podľa ISO/IEC 19798 strany 700
Kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety - čierny toner podľa ISO/IEC 19752 strany 3150
Kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety - farebný toner podľa ISO/IEC 19798 strany 2450
Rozlíšenie kopírovania DPI 600x600
Rýchlosť kopírovania str./min 20
Rýchlosť skenovania obrázky/min. 20
Kvalita skenovania DPI 600x600
Prenosová rýchlosť - fax kbps 33,6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba tlače farebná
Formát tlače A4
Formát papiera A4
Jazyky tlače PCL6, emulácia Postcript Level3
Obojstranná tlač automatická
Formát naskenovaného súboru min. JPG, PDF
Funkcie skenovania skenovanie do e-mailu, do priečinku, do jednotky USB
Zväčšenie / zmenšenie 25 - 400 % v 1 % prírastkoch
Tonery originálne sady tonery pre minimálne štartovaciu prevádzku
Ďalšie požiadavky Softvér na monitoring a administráciu pripojených tlačiarní s možnosťou inštalácie na print server. Softvér musí byť kompatibilný s ponúkaným typom multifunkčného zariadenia.
 4. Sieťové multifunkčné zariadenie (kopírka-skener-tlačiareň-fax) A4 - TYP3
Funkcia
farebné multifunkčné kancelárske zariadenie s funkciami - tlač, kopírovanie, skenovanie - formát A4 TYP2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky, skenera, tlačiarne - formát A4 - TYP3 ks 1
Pamäť MB 512
Vstupná kapacita hlavného zásobníka listy 100
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) listy 50
Výstupná kapacita zariadenia listy 100
Výstup zariadenia listy 1
Podporované hmotnosti médií g/m2 65 300
Ovládací panel (dotýkový, farebná grafika) cm 10
Príkon pri tlači W 1100
Príkon v režime "ready" W 100
Hladina hluku pri tlači dB 58
Rozlíšenie tlače DPI 600x600
Rýchlosť tlače - čierna (A4) str./min 25
Rýchlosť tlače - farebne (A4) str./min 25
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" (mono aj farebná tlač) s 12
Odporúčaná mesačná záťaž (tlač) strany 600
Mesačná záťaž (tlač) strany 40000
Kapacita štandardnej tonerovej kazety - čierny toner podľa ISO/IEC 19752 strany 1350
Kapacita štandardnej tonerovej kazety - farebný toner podľa ISO/IEC 19798 strany 700
Kapacita veľkokapacitného tonerovej kazety - čierny toner podľa ISO/IEC 19752 strany 3150
Kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety - farebný toner podľa ISO/IEC 19798 strany 2450
Rozlíšenie kopírovania DPI 600x600
Rýchlosť kopírovania str./min 20
Kvalita skenovania DPI 600x600
Rýchlosť skenovania obrázky/min. 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba tlače farebná
Formát tlače A4
Formát papiera A4
Jazyky tlače PCL 6, emulácia Postscript úrovne 3
Formát naskenovaného súboru min. JPG, PDF
Funkcie skenovanie skenovanie do e-mailu, do priečinka, do jednotky USB
Zväčšenie / zmenšenie 25-400 % v 1 % prírastkoch
Tonery originálne sady tonery pre minimálne štartovaciu prevádzku
Ďalšie požiadavky Softvér na monitoring a administráciu pripojených tlačiarní s možnosťou inštalácie na print server. Softvér musí byť kompatibilný s ponúkaným typom multifunkčného zariadenia.
Vysvetlenie k položke "Podporované hmotnosti médií" Verejný obstarávateľ požaduje také multifunkčné tlačiarenské zariadenie, ktoré bude zvládať vytlačiť aj média o hmotnosti 300 g/m2.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Výška celkovej ceny zahŕňa náklady, ktoré s predmetom zákazky bezprostredne súvisia, najmä dopravu na miesto plnenia, balenie multifunkčných zariadení, vynášku na miesta plnenia v Bratislave (nadzemné podlažie určené Objednávateľom, pričom v administratívnych priestoroch Objednávateľa je k dispozícii výťah), rozbalenie, montáž, inicializáciu a sprevádzkovanie multifunkčných zaradení podľa inštrukcií Objednávateľa. Miestami plnenia sú mestské časti Bratislava - Staré Mesto a Karlova Ves.
2. Dodávateľ dodá celý predmet zmluvy ako nový, doposiaľ nepoužitý tovar, nevystavovaný, v prvej akostnej triedy, zodpovedajúci funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zmluvy Objednávateľa. Zariadenia musia byť originálne, nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov. Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení.
3. Objednávateľ požaduje plnenie na základe čiastkových objednávok vo vopred dohodnutom množstve a lehote plnenia, podľa bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie.
4. Dodávateľ sa zaväzuje Objednávateľovi dodať požadovaný tovar na základe čiastkových objednávok v požadovanom množstve, na požadované miesto/miesta plnenia v Bratislave podľa informácií uvedených v objednávke. Lehota dodania na základe čiastkových objednávok je do 10 pracovných dní od vystavenia objednávky.
5. Dodávateľ je povinný elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa doručiť najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody vyplnenú tabuľku s podrobnou špecifikáciou každého požadovaného typu multifunkčného zariadenia, ktorý tvorí prílohu tohto opisného formuláru (parametre multifunkčných zariadení budú určené ako minimálne, maximálne alebo presne, v závislosti od špecifickej vlastnosti a v súlade s požadovanou technickou špecifikáciou predmetu zákazky).
6. Dodávateľ je povinný elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa doručiť najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody položkovitý rozpočet s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených na maximálne dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH v EUR, ceny bez DPH a ceny s DPH v EUR) jednotlivých tovarov uvedených v Technickej špecifikácií predmetu, tak aby celková cena zodpovedala zmluvnej cene uvedenej v Rámcovej dohode.
7. Dodávateľ je zároveň povinný elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa doručiť najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody technické listy preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky, ktoré dodávateľ deklaruje vo vyplnenej tabuľke s podrobnou špecifikáciou.
8. Všetky ponúkané parametre multifunkčných zariadení musí mať možnosť Objednávateľ overiť z verejne dostupných zdrojov na mieste/miestach, kde daný výrobca uverejňuje bežne k svojim výrobkom rovnakého druhu takéto prospekty alebo špecifikácie.
9. Dodávateľ je povinný elektornicky e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa doručiť do 2 pracovných dní od uzavretia Rámcocej dohody zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie Rámcovej dohody.
10. V prípade, že dodaný tovar nebude zodpovedať vystavenej objednávke (napr. množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s technickou špecifikáciou predmetu, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
11. Obhliadka tovaru - Objednávateľ vykoná obhliadku tovaru pred jeho prevzatím. V prípade, že obhliadkou bude zistené, že tovar nespĺňa technickú špecifikáciu predmetu zákazky a nebol dodaný v súlade so zmluvnými podmienkami (najmä dohodnuté množstvo, novosť, bezchybný stav), Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. Dodávateľ alebo doručovacia služba musí vytvoriť pri dodávke zariadení (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaných zariadení kontaktnou osobou Objednávateľa, resp. osobou oprávnenou na prevzatie predmetu zákazky.
12. V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s dodávkou predmetu zmluvy Dodávateľ dodá Objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadne používanie v slovenskom alebo českom jazyku, predovšetkým dodací list s uvedením sériového čísla každého dodaného zariadenia, záručný list, licenčné listy.
13. Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
14. Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán a uvedením sériového čísla každého dodaného zariadenia.
15. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez/s DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzba DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry je 30 dní. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej čiastkovej objednávke. Fakturácia bude prebiehať v slovenskom jazyku.
16. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného oboma zmluvnými stranami. V prípade omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny plnenia, t. j. z ceny danej rozsahom predmetu zmluvy, a to za každý deň omeškania.
17. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti (zákon č. 222/2004 z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov) alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
18. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
19. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto Rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto Rámcovej dohody, postup bude nasledovný
20. Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
21. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH.
22. Dodávateľ sa zaväzuje, že bez písomného súhlasu nepostúpi svoje peňažné pohľadávky, ktoré vzniknú z tejto Rámcovej dohody iným tretím osobám. Postúpenie pohľadávky zo strany Dodávateľa tretej osobe bez súhlasu Objednávateľa je neplatné.
23. V prípade, ak sa v špecifikácii nachádza odvolávka, resp. odkaz na konkrétneho výrobcu, obchodné označenie, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, Objednávateľ bude v súlade s § 42 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov akceptovať aj ekvivalent, ktorý v obdobnom alebo vyššom rozsahu splní požiadavky Objednávateľa.
24. Ekvivalentom sa chápe tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadované plnenie bez obmedzení, má všetky vlastnosti obdobné alebo lepšie a zaručuje 100% kompatibilitu s požadovaným tovarom bez akýchkoľvek obmedzení alebo zmien, čo Dodávateľ preukáže potvrdením od výrobcu, že sa jedná o ekvivalent.
25. Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu podľa lehoty uvedenej v čiastkovej objednávke (bod 4 osobitných požiadaviek na plnenie) a predloženie technického listu, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra Plnenia bude rozporná s požiadavkami Špecifikácie podľa tejto zmluvy.
26. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
27. Objednávateľ požaduje 36 mesačnú záručnú lehotu, nástup na servis do 24 hod. na miesto plnenia v rámci Bratislavy určenom Objednávateľom od nahlásenia poruchy Objednávateľom.
28. Súčasťou dodávky je autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovaný osobami a bezplatná údržba tovaru počas záručnej doby v cene zákazky. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla Objednávateľa, Dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
29. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. V prípade podstatného porušenia zmluvy má Objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy.
30. V prípade financovania zákazky z prostriedkov EÚ je Dodávateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaním tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a príslušnej Zmluvy o NFP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 15, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

5

29,00 ks

141 926,55

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.08.2020 09:47

18.08.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.08.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 401
 120
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.08.2020 11:01 - Vstupná ponuka 141 924,00 € Cena s DPH
17.08.2020 11:58 - Najvýhodnejšia ponuka 140 760,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS