• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 09:33
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2020 13:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2020 13:35

Detail zákazky Z202019461

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 09:33
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2020 13:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2020 13:35

Základné údaje

Z202019461

OF-218579

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4920609

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

44798695

COMFORTA TEXTIL SERVIS, s.r.o.

Clementisova 5119/16, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Veľkokapacitná automatická práčka 18 kg

pranie bielizne

  • 42716120-5 - Práčky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 51100000-3 - Inštalácia elektrických a mechanických zariadení

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veľkokapacitná automatická práčka 25 kg
Funkcia
pranie bielizne
priemyselná práčka
práčka vhodná na pranie bielizne v sociálnych zariadeniach
priemyselná odpružená práčka s vysokými otáčkami odstredenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kapacita kg 18
Prednastaviteľné programy ks 10
Výška mm 1500 1600
Odstredenie ot/min 1 000
Elektrický ohrev kW 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyhotovenie nerezová oceľ
Elektronické riadenie stroja pomocou programovateľného mikroprocesoru "Touch Plus Control" s dotykovým displejom áno
Ovládanie stroja v slovenskom resp. českom jazyku áno
Možnosť inštalácie dávkovačov tekutých detergentov na zadnú stranu stroja áno
8 signálov pre pripojenie automatických dávkovačov tekutých detergentov, časovo programovateľných áno
Násypka na detergenty so štyrmi oddeleniami áno
Možnosť nastavenia otáčok prania a odstredenia áno
Bezpečnostný systém otvárania dverí áno
Elektrické riadenie vyváženia bubna pomocou frekvenčného meniča umožňujúci detekovať náplň ešte pred spustením odstreďovania áno
Bez nutnosti ukotvenia do podlahy áno
Systém ohrevu elektrický
Možnosť prania bielizne pri 30,40,50,60,90 oC áno
Faktor G 450 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného tovaru
Objednávateľ požaduje predložiť technické špecifikáciu dodávaného tovaru do 3 dní od uzatvorenia zmluvy v slovenskom resp. českom jazyku, aby na ich základe mohol kupujúci jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností tovaru.
Objednávateľ požaduje, aby zmluvná cena predmetu plnenia bola konečná vrátane DPH - zahŕňala náklady na dopravu vrátane doručenia, vyloženia, napojenia na jestvujúce prívody, zaškolenie obsluhy a odovzdanie kompletnej dokumentácie objednávateľovi
Objednávateľ požaduje, aby predávajúci avizoval dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe, minimálne jeden pracovný deň pred plánovaným termínom dodania tovaru
Požaduje sa predložiť objednávateľovi nasledovné doklady: návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku a vyhlásenie o zhode
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátenia tovaru v prípade nedodržania podmienok kvality na náklady dodávateľa
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy v prípade, že dodávateľ nesplní niektorú z požiadaviek na technické vlastnosti výrobku uvedené v opisnom formulári
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 36 mesiacov
Záručný a pozáručný servis najneskôr do 48 hodín od nahlásenia závady (poruchy)
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a STN, výrobok musí spĺňať vyhlášku 50/2009 Zb. zákona MPSVaR a zákona č.124/2006 o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
Objednávateľ požaduje, aby si dodávateľ/úspešný uchádzač do 3 dní prišiel pozrieť súčasný dispozičný stav, presne zameral podľa potrebných parametrov vo vzťahu k stavebným možnostiam objednávateľa a dodal taký spotrebič, aké potrebuje objednávateľ podľa presnej špecifikácie, je potrebné špecifikovať prípojky, ktoré je potrebné mať pripravené pred inštaláciou
Poskytovanie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne po dobu 24 mesiacov, poskytovanie pozáručného servisu po uplynutí záručnej doby tovaru, možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel počas životnosti zariadenia minimálne po dobu 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. Bezplatný servis zahŕňa: poštovné, dopravu, servis, údržbu, náhradné diely.
V prípade, ak je potrebné na zabezpečenie záruky servis v určitom intervale, funkčná skúša alebo iný akýkoľvek úkon potrebný k zabezpečeniu záruky, tento bezplatne vykoná dodávateľ tovaru.
V prípade reklamácie v záručnej dobe je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na svoje náklady, za reklamované služby objednávateľ neplatí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia spolu s oznámením príslušnej osobe objednávateľa emailom alebo poštou výsledok reklamácie a dátum dovozu reklamovaného tovaru.
Zmluvné a platobné podmienky: požadujeme lehotu splatnosti faktúry do 30 dní od doručenia faktúry, faktúra bude vystavená dňom riadne a včasne dodania predmetu zákazky, podkladom k vystaveniu faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. Kúpna cena je pevná a úplná, cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním, montážou a dopravou , vyskúšanie a zaškolenie personálu požadovaného predmetu zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slavnica 68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

29.09.2020 12:00

1,00 ks

7 680,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.08.2020 09:33

19.08.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.08.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 441
 82
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.08.2020 17:41 - Vstupná ponuka 7 678,80 € Cena s DPH
17.08.2020 13:20 - Najvýhodnejšia ponuka 6 199,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS