00632406
Centrum sociálnych služieb - SLOVEN
Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK
44798695
COMFORTA TEXTIL SERVIS, s.r.o.
Clementisova 5119/16, Martin, 03601, SVK
Veľkokapacitná automatická práčka 18 kg
pranie bielizne
Tovar, Služba
1. Veľkokapacitná automatická práčka 25 kg
|
|
---|---|
Funkcia |
pranie bielizne |
priemyselná práčka |
práčka vhodná na pranie bielizne v sociálnych zariadeniach |
priemyselná odpružená práčka s vysokými otáčkami odstredenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kapacita | kg | 18 | ||
Prednastaviteľné programy | ks | 10 | ||
Výška | mm | 1500 | 1600 | |
Odstredenie | ot/min | 1 000 | ||
Elektrický ohrev | kW | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyhotovenie | nerezová oceľ |
Elektronické riadenie stroja pomocou programovateľného mikroprocesoru "Touch Plus Control" s dotykovým displejom | áno |
Ovládanie stroja v slovenskom resp. českom jazyku | áno |
Možnosť inštalácie dávkovačov tekutých detergentov na zadnú stranu stroja | áno |
8 signálov pre pripojenie automatických dávkovačov tekutých detergentov, časovo programovateľných | áno |
Násypka na detergenty so štyrmi oddeleniami | áno |
Možnosť nastavenia otáčok prania a odstredenia | áno |
Bezpečnostný systém otvárania dverí | áno |
Elektrické riadenie vyváženia bubna pomocou frekvenčného meniča umožňujúci detekovať náplň ešte pred spustením odstreďovania | áno |
Bez nutnosti ukotvenia do podlahy | áno |
Systém ohrevu | elektrický |
Možnosť prania bielizne pri 30,40,50,60,90 oC | áno |
Faktor G 450 | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného tovaru |
Objednávateľ požaduje predložiť technické špecifikáciu dodávaného tovaru do 3 dní od uzatvorenia zmluvy v slovenskom resp. českom jazyku, aby na ich základe mohol kupujúci jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností tovaru. |
Objednávateľ požaduje, aby zmluvná cena predmetu plnenia bola konečná vrátane DPH - zahŕňala náklady na dopravu vrátane doručenia, vyloženia, napojenia na jestvujúce prívody, zaškolenie obsluhy a odovzdanie kompletnej dokumentácie objednávateľovi |
Objednávateľ požaduje, aby predávajúci avizoval dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe, minimálne jeden pracovný deň pred plánovaným termínom dodania tovaru |
Požaduje sa predložiť objednávateľovi nasledovné doklady: návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku a vyhlásenie o zhode |
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátenia tovaru v prípade nedodržania podmienok kvality na náklady dodávateľa |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy v prípade, že dodávateľ nesplní niektorú z požiadaviek na technické vlastnosti výrobku uvedené v opisnom formulári |
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 36 mesiacov |
Záručný a pozáručný servis najneskôr do 48 hodín od nahlásenia závady (poruchy) |
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a STN, výrobok musí spĺňať vyhlášku 50/2009 Zb. zákona MPSVaR a zákona č.124/2006 o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci |
Objednávateľ požaduje, aby si dodávateľ/úspešný uchádzač do 3 dní prišiel pozrieť súčasný dispozičný stav, presne zameral podľa potrebných parametrov vo vzťahu k stavebným možnostiam objednávateľa a dodal taký spotrebič, aké potrebuje objednávateľ podľa presnej špecifikácie, je potrebné špecifikovať prípojky, ktoré je potrebné mať pripravené pred inštaláciou |
Poskytovanie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne po dobu 24 mesiacov, poskytovanie pozáručného servisu po uplynutí záručnej doby tovaru, možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel počas životnosti zariadenia minimálne po dobu 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. Bezplatný servis zahŕňa: poštovné, dopravu, servis, údržbu, náhradné diely. |
V prípade, ak je potrebné na zabezpečenie záruky servis v určitom intervale, funkčná skúša alebo iný akýkoľvek úkon potrebný k zabezpečeniu záruky, tento bezplatne vykoná dodávateľ tovaru. |
V prípade reklamácie v záručnej dobe je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na svoje náklady, za reklamované služby objednávateľ neplatí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia spolu s oznámením príslušnej osobe objednávateľa emailom alebo poštou výsledok reklamácie a dátum dovozu reklamovaného tovaru. |
Zmluvné a platobné podmienky: požadujeme lehotu splatnosti faktúry do 30 dní od doručenia faktúry, faktúra bude vystavená dňom riadne a včasne dodania predmetu zákazky, podkladom k vystaveniu faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. Kúpna cena je pevná a úplná, cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním, montážou a dopravou , vyskúšanie a zaškolenie personálu požadovaného predmetu zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Slavnica 68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
29.09.2020 12:00
1,00 ks
7 680,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.08.2020 09:33
19.08.2020 12:00
19.08.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.08.2020 17:41 - Vstupná ponuka | 7 678,80 | € | Cena s DPH |
17.08.2020 13:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 199,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: