• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2020 12:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2020 12:25

Detail zákazky Z202019456

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2020 12:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2020 12:25

Základné údaje

Z202019456

OF-218705

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4920605

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

44798695

COMFORTA TEXTIL SERVIS, s.r.o.

Clementisova 5119/16, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrický priemyselný žehlič

Priemyselný žehlič

  • 42932000-8 - Mangle
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 51100000-3 - Inštalácia elektrických a mechanických zariadení

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Priemyselný žehlič
Funkcia
Valcový priemyselný žehlič na mangľovanie  bielizne v sociálnom zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Priemer valca mm 300 mm
pracovná šírka valca mm 1600 mm
výstup prádla (kapacita) kg/hod 45 kg/hod
pripojenie elektrické V 400V
príkon elektrického ohrevu kW 15 kW
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vonkajšie opláštenie z nerezu Dodaný tovar musí spĺňať
Bezpečnostný chránič rúk Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu
Systém odsávania pary Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu
Variabilná rýchlosť Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu
Tovar po dodaní musí byť plne funkčný na bezpečnú prácu, jeho sprevádzkovanie respektíve spustenie do činnosti nesmie byť podmienené  nákupom ďalšieho príslušenstva Dodaný tovar musí spĺňať uvedené požiadavky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia obsluhy a údržby
Nástup na opravu do 24 hodín od nahlásenia poruchy.
Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 h. od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby výmeny náhradných dielov.
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak je potrebný náhradný diel z dovozu do 24 hodín od dodania náhradného dielu, najneskôr do 10 prac. dní od nástupu na opravu.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného tovaru
Predávajúci je povinný do 5 dní od uzatvorenia zmluvy (e-mailom alebo poštou) doručiť kupujúcemu nasledujúce doklady:
a) vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, kde dodávateľ presne uvedie technickú špecifikáciu tovarov, ktorá musí spĺňať všetky požiadavky objednávateľa na predmet zákazky. Nedodržanie tejto povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy podľa článku XVIII. OPET časť VZP
b) kontaktnú osobu zodpovednú za odovzdanie predmetu zákazky
c) osvedčenie o odbornej spôsobilosti na montáž zariadenia a osoby, ktorá bude túto montáž vykonávať
Objednávateľ požaduje, aby si dodávateľ/úspešný uchádzač do 3 dní prišiel pozrieť súčasný dispozičný stav, presne zameral podľa potrebných parametrov vo vzťahu k stavebným možnostiam objednávateľa a dodal taký elektrický priemyselný žehlič, akú potrebuje objednávateľ podľa presnej špecifikácie - je potrebné špecifikovať prípojky, ktoré je potrebné mať pripravené pred inštaláciou
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a STN, výrobok musí spĺňať vyhlášku 50/2009 Zb. zákona MPSVaR a zákona č.124/2006 o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
Dodávateľ je povinný najmenej 2 pracovné dni pred dňom dodania v čase od 08:00 do 15:00 h. kontaktovať Objednávateľa - Technický odbor o dodaní predmetu zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky podľa lehoty uvedenej v zmluvnej špecifikácii "Lehota plnenia" po predložení dokladov podľa bodu 7a) až c) Osobitných požiadaviek na plnenie
Tovar sa považuje za dodaný spísaním a odovzdaním odovzdávajúceho a preberajúceho protokolu. Odovzdaním vyhlásenia o zhode alebo certifikátu. Odovzdanie dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky (návod na obsluhu a údržbu) v slovenskom, alebo českom jazyku. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska.
Nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári dáva objednávateľovi právo odstúpiť od zmluvy
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
Poskytovanie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne po dobu 24 mesiacov, poskytovanie pozáručného servisu po uplynutí záručnej doby tovaru, možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel počas životnosti zariadenia minimálne po dobu 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. Bezplatný servis zahŕňa: poštovné, dopravu, servis, údržbu, náhradné diely.
V prípade, ak je potrebné na zabezpečenie záruky servis v určitom intervale, funkčná skúša alebo iný akýkoľvek úkon potrebný k zabezpečeniu záruky, tento bezplatne vykoná dodávateľ tovaru.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slavnica 68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

25.09.2020 12:00

1,00 ks

7 026,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.08.2020 09:23

19.08.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.08.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 446
 71
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.08.2020 17:43 - Vstupná ponuka 6 996,00 € Cena s DPH
19.08.2020 10:19 - Najvýhodnejšia ponuka 6 898,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS