• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2020 09:20

Detail zákazky Z202019437

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2020 09:20

Základné údaje

Z202019437

OF-218541

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4920603

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47521830

MIGOmédiá s.r.o.

Belá 3, Belá-Dulice, 03811, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spotrebný polygrafický materiál

polygrafia, kancelárske vybavenie, reprografický spotrebný materiál, vybavenie fotolaboratórií

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 38653000-7 - Vybavenie fotolaboratórií

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný polygrafický materiál
Funkcia
Spotrebný materiál pre polygrafiu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obojstranná lepiaca páska typu Dolphin, penová biela, návin 5 m, šírka 2,5 cm alebo ekvivalent ks 5
Obojstranná lepiaca páska typu Dolphin, penová biela, návin 5 m, šírka 2 cm alebo ekvivalent ks 5
Obojstranná páska typu Tesa 04962, návin 50 m x 5 cm alebo ekvivalent ks 8
Štetec plochý, 5 a viac cm šírka alebo ekvivalent ks 1
Polyetylénová pena, 1000 mm x 2000 mm x 30 mm alebo ekvivalent ks 4
Polyetylénová pena 1000 mm x 2000 mm x 10 mm alebo ekvivalent ks 2
Polyetylénová pena, 1000 mm x 2000 mm x 20 mm alebo ekvivalent ks 5
Samolepiaci papier / Samolepka - Zlatá farba na digitálnu tlač, A4 / farba: matná zlatá, odtieň tmavšia zlatá (mosadzná zlatá) alebo ekvivalent ks 100
Lepidlo v spreji 3M typ: 90, 400 ml alebo ekvivalent ks 1
Lepidlo v spreji 3M typ: DispalyMount, 400 ml alebo ekvivalent ks 1
Náhradné odlamovacie čepele OLFA AB-10 (9 mm) alebo ekvivalent ks 10
Náhradné odlamovacie čepele OLFA LB-10 (18 mm) alebo ekvivalent ks 10
Panatol BB - smart gluing alebo ekvivalent kg 60
Lepidlo MEKOL G1413 (na väzbu V8) alebo ekvivalent kg 60
Lepidlo DUVILAX BD-30 (Duslo Šaľa) alebo ekvivalent kg 60
Spotrebný materiál - fotopapier do zariadenia DNP – DS80DX typu FOTOLUSIO DUPLEX Media SET Double / Face pack consommable, 203 mm x 305 mm, 110 fotiek alebo ekvivalent ks 2
Spotrebný materiál - fotopapier do zariadenia DNP – DS80DX typu FOTOLUSIO Media SET / Pack consommable , 203 mm x 305 mm, 110 fotiek alebo ekvivalent ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ponuka musí byť zadaná na celý obsah zákazky.
Splatnosť faktúry je 30 dní od vystavenia faktúry.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Miestom plnenia je Bratislava.
Balenie musí zabezpečiť doručenie tovaru a manipuláciu s ním bez poškodenia.
Tovar musí byť nový, nepoužitý, nerepasovaný a v plnej záruke.
Tovar požadujeme dodať v originálnom balení, s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť v slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ požaduje aby Dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu Objednávateľa minimálne 4 dni vopred.
Dodanie tovaru je požadované do 14 dní od uzavretia zmluvy, v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 15,00 hod.
Objednávateľ požaduje záruku na tovar v trvaní minimálne 24 mesiacov.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými alebo lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky kupujúceho uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3; Kutuzovova 8;, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

16.09.2020 08:00 — 18.09.2020 12:00

1,00 súbor položiek zákazky

2 363,10

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.08.2020 08:13

19.08.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.08.2020 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 516
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.08.2020 20:44 - Vstupná ponuka 2 360,00 € Cena bez DPH
17.08.2020 20:44 - Najvýhodnejšia ponuka 2 360,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS