• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2020 10:20

Detail zákazky Z202019432

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2020 10:20

Základné údaje

Z202019432

OF-219367

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4918911

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36344010

Radeton SK s.r.o.

Rovná 2, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup príslušenstva pre lokátor RD

rám, oddeľovací filter

  • 38540000-2 - Testovacie a meracie stroje a prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup príslušenstva pre lokátor RD8100
Funkcia
Nákup príslušenstva trasovanie elektrických káblov a vyhľadávanie plášťových porúch na kábloch pre lokátor RD8100
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
A-rám ks 1
Oddeľovací filter do 440V, krokosvorky ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tovar musí byť: originálny, nový, vyrobený priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, pred dodaním nesmú byť používané, testované, recyklované, repasované, renovované ani vyrábané iným výrobcom, ako ekvivalentné náhrady, nesmú byť vyrobené z už použitých dielov áno
Požaduje sa: tovar zabalený v originálnom obale od výrobcu, ktorý spĺňa všetky znaky originálneho balenia, obal musí byť nový, neporušený, nepoškodený, tovar musí byť plne kompatibilný s lokátorom RD8100 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru,
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlených na dve desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne),
1.3. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien.
2. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty a do 3 pracovných dní oznámi Dodávateľovi (elektronicky), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
4. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, odvoz a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke.
8. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
9. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
10. V prípade pochybností o originalite tovaru je Objednávateľ oprávnený zaslať tovar na posúdenie výrobcovi alebo jeho zastúpeniu. Ak výsledkom bude vyjadrenie (rozhodnutie), že tovar nie je originál - Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
11. Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
12. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
13. Splatnosť faktúry je 30 dní.
14. Záručná doba 24 mesiacov.
15. V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Odbor hospodárskej správy, Hospodárky blok HB, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

21.08.2020 08:00 — 11.09.2020 14:00

2,00 ks

1 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.08.2020 09:16

18.08.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.08.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 242
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.08.2020 10:51 - Vstupná ponuka 958,76 € Cena bez DPH
13.08.2020 10:51 - Najvýhodnejšia ponuka 958,76 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS