00606731
Záchranná služba Košice
Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravných poukážok
stravné poukážky
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov v zmysle § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov prostredníctvom papierových stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach na celom území SR. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1 Nominálna hodnota jednej papierovej stravnej poukážky | EUR | 4,00 | ||
1.2 Počet kusov papierových stravných poukážok | ks | 53 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.3 Papierová stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu, ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov, vyznačený rok platnosti stravnej poukážky |
1.4 Požadovaná platnosť papierovej stravnej poukážky | do konca roka 2020 a do konca roka 2021 |
1.5 Požadované balenie papierových stravných poukážok | v samostatných obálkach po 20 ks |
Názov |
1. Cena vrátane dopravy a vyloženia tovaru na mieste plnenia a všetkých ostatných nákladov súvisiacich s dodaním predmetu dohody. |
2. Rámcová dohoda (ďalej len "RD") sa uzatvára na dobu určitú do 31.12.2020 od momentu jej účinnosti, resp. do vyčerpania zmluvného finančného objemu, ak táto skutočnosť nastane skôr. |
3. Dodávateľ je povinný dodávať stravovacie poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom stravovacie poukážky musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
4. Dodané poukážky musia byť platné a použiteľné v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom boli dodané. Poukážky dodané v mesiaci december musia byť platné a použiteľné aj v nasledujúcom kalendárnom roku. |
5. Objednávateľ je oprávnený poukážky, ktoré v danom mesiaci nevyužil, vrátiť dodávateľovi. Objednávateľ je oprávnený vrátiť dodávateľovi aj stravné poukážky, ktorým skončila doba platnosti. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje takéto nespotrebované stravovacie poukážky spätne prevziať, vystaviť dobropis k faktúre a vrátiť plnú cenu nespotrebovaných stravovacích poukážok objednávateľovi. |
7. Objednávateľ je oprávnený požadovať bezplatnú výmenu stravovacích poukážok, ktorým skončila doba platnosti, pričom dodávateľ je povinný vymeniť tieto poukážky za platné. |
8. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa. Zmena sa deje na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravovacej poukážky. Ostatné poplatky zostanú nezmenené. |
9. Nahradenie vrátených nepoužitých poukážok dodávateľovi je právom objednávateľa a prebehne v lehote do 15 dní od ich vrátenia buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených poukážok alebo dodaním nových poukážok objednávateľovi na nové emisné obdobie alebo na inú nominálnu hodnotu. Výmena nepoužitých stravovacích poukážok bude možná do 31.01. nasledujúceho kalendárneho roka. |
10. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia RD. |
11. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia RD. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo papierových stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto určené v objednávke. |
13. Dodanie papierových stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od obdržania záväznej objednávky s termínom odovzdania v pracovných dňoch od 8.00 hod do 15.00 hod. |
14. Dodanie papierových stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Podanie objednávky na dodanie papierových stravných poukážok môže objednávateľ zadať elektronicky, interval objednávania bude podľa potrieb objednávateľa, spravidla raz mesačne. |
15. Celková cena za jednu papierovú stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty papierovej stravnej poukážky v EUR a výškou provízie v EUR vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
16. Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním papierových stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky a bude zohľadnená v celkovej cene za jednu papierovú stravnú poukážku. Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
17. Celková cena fakturovaná za dodané stravné lístky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: -z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných lístkov, -z ceny poplatku za poskytnuté služby, -z ceny dopravy na miesto plnenia, - z DPH z ceny poplatku (provízia) za poskytnuté služby, ak dodávateľ nie je platcom DPH. |
18. V prípade, že dodávka nebude spĺňať požiadavky vyplývajúce z RD a z objednávky a objednávateľ uvedenú skutočnosť zistí až po prevzatí dodávky, je oprávnený celú dodávku vrátiť dodávateľovi. Objednávateľ tak musí spraviť bez zbytočného odkladu, po tom ako túto skutočnosť zistí. Dodávateľ je povinný bezplatne doručiť novú dodávku najneskôr do dvoch pracovných dní odo dňa vrátenia vadnej dodávky. |
19. Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné sumy, poplatky a provízie. |
20. Faktúra má náležitosti daňového dokladu. Faktúra bude uhrádzaná prevodným príkazom a doručená do miesta sídla odberateľa so splatnosťou 60 dní od doručenia objednávateľovi a súčasťou dodania bude aj dodací list. |
21. V prípade zmeny legislatívy je objednávateľ oprávnený vypovedať zmluvu. Výpovedná lehota je jeden mesiac od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po dni doručenia výpovede. |
22. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. |
23. Ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej aj ako "nižšia cena")za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je v tejto RD a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa RD a nižšou cenou. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
5
53 000,00 ks
212 636,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.08.2020 08:11
21.08.2020 13:00
21.08.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.08.2020 10:20 - Vstupná ponuka | 212 636,00 | € | Cena s DPH |
18.08.2020 10:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 212 635,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.