• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2020 14:52
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2020 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2020 11:15

Detail zákazky Z202019388

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2020 14:52
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2020 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2020 11:15

Základné údaje

Z202019388

OF-219369

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4918881

Objednávateľ

00738328

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK

Dodávateľ

50909142

POZANA MEAT s.r.o

Pribinova 176, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hydinové výrobky

Výrobky z hydinového mäsa - kuracieho alebo morčacieho, prípadne zmes

  • 15131500-0 - Hydinové výrobky
  • 15100000-9 - Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hydinové výrobky
Funkcia
Potraviny
Na priamu spotrebu a prípravu pokrmov teplej a studenej kuchyne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hydinová saláma jemná, minimálny podiel mäsovej zložky 40 % kg 1155
Hydinová sekaná čerstvá, podiel mäsovej zložky min. 51 % kg 605
Hydinové párky- mäkký mäsový výrobok, min. podiel mäsa 35 % kg 415
Hydinový pečeňový syr kg 310
Hydinová šunková saláma, min. podiel mäsovej zložky 54 %, vákuovo balená - 80 g ks 2500
Hydinová tlačenka - varený hydinový výrobok, min. podiel mäsovej zložky 51%, vákuovo balená - 100 g ks 4410
Hydinová tlačenka - varený hydinový výrobok, min. podiel mäsovej zložky 51% kg 10
Hydinová šunka, minimálny podiel mäsovej zložky 95 % kg 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ochucovadlá použité vo všetkých výrobkoch zmes prírodných korenín
Mäsová zložka do mäsovej zložky sa nezapočitávajú kože, slanina
Dodanie postupné poskytnutie plnenia - opakované dodania
Periodicita čiastkových dodávok spravidla týždenne
Upresnenie množstva telefonicky alebo e-mailom min. 2 pracovné dni pred dodaním
Fakturácia po každom čiastkovom dodaní
Dátum minimálnej trvanlivosti pri dodaní minimálne 14 dní
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru
Cena zahŕňa dodanie tovaru v I. triede kvality, v požadovanom rozsahu, so štandardnou záručnou dobou (nie skrátenou)
Objednávateľ si vyhradzuje právo úpravy množstiev jednotlivých položiek pri dodržaní celkovej ceny zákazky
Dodanie predmetu obstarávania sa budú realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 13:00 hod.
Dodávateľ do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na zaslanie konkrétnych objednávok.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR upravujúceho požiadavky na mäsové výrobky
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená izotermickým chladiarenským vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu chladených výrobkov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
V prípade pochybností o kvalite dodaného tovaru je objednávateľ oprávnený dať urobiť laboratórny rozbor dodaných potravín. V prípade preukázania nedostatkov bude dodávateľ znášať náklady na laboratórny rozbor. Dodávateľ bude požadovať náhradu vzniknutej škody a bude sa to považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok.
„Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celé trvanie rámcovej dohody tzn. 6 mesiacov."
Rámcová dohoda je uzatvorená na 6 mesiacov, nie je podstatné či bol predmet zmluvy vyčerpaný resp. prečerpaný. Predmet zmluvy bude dodávaný v súlade s podmienkami určenými v tejto rámcovej dohode a platnými obchodnými podmienkami ET a za jednotkové ceny určené v položkovitom rozpočte predloženom dodávateľom po uzatvorení rámcovej dohody. Množstvá skutočne dodaného tovaru sa môžu odlišovať od množstiev uvedených v technickej špecifikácii a sú závislé od počtu stravníkov objednávateľa.
Predmet zmluvy bude dodávaný na 2 odberné miesta vzdialené od seba maximálne 15 kilometrov. Jedno odberné miesto je uvedené v rámcovej dohode ako miesto plnenia zmluvy a druhé bude oznámené dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. Každé odberné miesto bude zadávať samostatné objednávky a fakturácia bude samostatná pre každé odberné miesto.
V prípade nezrovnalostí pri dodávke je dodávateľ povinný do 24 hodín odstrániť nedostatky. Dodávané výrobky musia spĺňať všetky požiadavky určené v technickej špecifikácii a v celej rámcovej dohode. V opačnom prípade sa to bude považovať za podstatné porušenie povinností dodávateľa, čo bude mať za následok ukončenie rámcovej dohody a vystavenie negatívnej referencie.
Periodicita čiastkových dodávok - spravidla raz týždenne. Každé odberné miesto samostatne.
Objednávky zadávané telefonicky prípadne mailom min. 2 pracovné dní pred požadovaným dodaním.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Jednotkové ceny tovarov s DPH musia byť po prepočte ceny bez DPH uvedené na 2 desatinné miesta bez zaokrúhľovania !
Predmet plnenia bude realizovaný od 21.8.2020 do 20.2.2021.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

6

1,00 ks/kg - viď. technická špecifikácia vyššie

7 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.08.2020 14:52

18.08.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.08.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 135
 23
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.08.2020 08:48 - Vstupná ponuka 7 300,00 € Cena s DPH
17.08.2020 09:13 - Najvýhodnejšia ponuka 7 298,16 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS