34059199
Trenčianske múzeum v Trenčíne
Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK
31344194
JURIGA spol. s r. o.
Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK
Tonery
originál tonerové náplne
Tovar, Služba
1. TONERY
|
|
---|---|
Funkcia |
tonerové náplne do zariadení objednávateľa a optický vale |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Optický valec do zariadenia OKI MC 853 cyan | ks | 2 | ||
Optický valec do zariadenia OKI MC 853 yellow | ks | 2 | ||
Optický valec do zariadenia OKI MC 853 magenta | ks | 2 | ||
Optický valec do zariadenia OKI MC 853 black | ks | 2 | ||
Optický valec do zariadenia OKI ES 4161 black | ks | 2 | ||
Tonerová náplň do zariadenia HP LaserJet P2055 | ks | 1 | ||
Tonerová náplň do zariadenia HP LJ 1320 | ks | 1 | ||
Tonerová náplň do zariadenia Xerox WC 5225W-U | ks | 1 | ||
Tonerová náplň do zariadenia OKI MC 853 cyan | ks | 8 | ||
Tonerová náplň do zariadenia OKI MC 853 yellow | ks | 8 | ||
Tonerová náplň do zariadenia OKI MC 853 magenta | ks | 8 | ||
Tonerová náplň do zariadenia OKI MC 853 black | ks | 15 | ||
Toonerová náplň do zariadenia BROTHER DCP 1512E | ks | 5 | ||
Tonerová náplň do zariadenia HP LJ Pro M1212 nf mfpA4 | ks | 2 |
Názov |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotlivých cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia do piatich pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Požadujeme dodať originálny toner, ktorý musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
Dodávateľ zahrnie do ceny tovaru aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, s vyložením v mieste dodania, s odberom a s ekologickou likvidáciou použitých tonerov a obalových materiálov. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
V cene budú zahrnuté aj prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zmluvy do miesta plnenia. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do troch pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v lehote 30 dní po obdržaní reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stavená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody. |
Názov
Tonery
Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery
Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta a podporíte tak rast slovenskej ekonomiky.
Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
19.08.2020 14:00 — 26.08.2020 14:00
1,00 celok
5 784,42
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.08.2020 14:28
17.08.2020 11:00
17.08.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.08.2020 14:42 - Vstupná ponuka | 5 784,42 | € | Cena s DPH |
17.08.2020 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 784,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: