• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2020 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2020 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2020 12:25

Detail zákazky Z202019386

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2020 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2020 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2020 12:25

Základné údaje

Z202019386

OF-218862

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4917082

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery

originál tonerové náplne

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. TONERY
Funkcia
tonerové náplne do zariadení objednávateľa a optický vale
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Optický valec do zariadenia OKI MC 853 cyan ks 2
Optický valec do zariadenia OKI MC 853 yellow ks 2
Optický valec do zariadenia OKI MC 853 magenta ks 2
Optický valec do zariadenia OKI MC 853 black ks 2
Optický valec do zariadenia  OKI ES 4161 black ks 2
Tonerová náplň do zariadenia HP LaserJet P2055 ks 1
Tonerová náplň do zariadenia HP LJ 1320 ks 1
Tonerová náplň do zariadenia Xerox WC 5225W-U ks 1
Tonerová náplň do zariadenia OKI MC 853 cyan ks 8
Tonerová náplň do zariadenia OKI MC 853 yellow ks 8
Tonerová náplň do zariadenia OKI MC 853 magenta ks 8
Tonerová náplň do zariadenia OKI MC 853 black ks 15
Toonerová náplň do zariadenia BROTHER DCP 1512E ks 5
Tonerová náplň do zariadenia HP LJ Pro M1212 nf mfpA4 ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotlivých cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na dve desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia do piatich pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Požadujeme dodať originálny toner, ktorý musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Dodávateľ zahrnie do ceny tovaru aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, s vyložením v mieste dodania, s odberom a s ekologickou likvidáciou použitých tonerov a obalových materiálov.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa.
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
V cene budú zahrnuté aj prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zmluvy do miesta plnenia.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou.
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do troch pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady, alebo dodať chýbajúci tovar v lehote 30 dní po obdržaní reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.  Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stavená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta a podporíte tak rast slovenskej ekonomiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

19.08.2020 14:00 — 26.08.2020 14:00

1,00 celok

5 784,42

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.08.2020 14:28

17.08.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.08.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 61
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.08.2020 14:42 - Vstupná ponuka 5 784,42 € Cena s DPH
17.08.2020 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka 5 784,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS