30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36283576
PENAM SLOVAKIA, a.s.
Štúrova 74/138, Nitra, 94935, SVK
Pekárenské výrobky
chlieb, rožky, vianočka, závin, bageta,
Tovar, Služba
1. Pekárenské výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka pekárenských výrobkov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chlieb tmavý 1000g (pšenično-ražný) | ks | 300 | ||
Chlieb svetlý 1000g | ks | 300 | ||
Chlieb krájaný balený 250g-300g | ks | 500 | ||
Rožok 50g | ks | 500 | ||
Rožok grahamový 50g | ks | 300 | ||
Veka krájaná balená 300g | ks | 100 | ||
Bageta 150g | ks | 100 | ||
Kaiserka 50g | ks | 300 | ||
Uzol cesnakový 70g | ks | 300 | ||
Pagáč oškvarkový 50g | ks | 300 | ||
Makovka 60g | ks | 300 | ||
Bábovka balená 300g | ks | 300 | ||
Rožok cereálny 70g | ks | 300 | ||
Rožok so slaninou 60g | ks | 300 | ||
Taštička 70g (tvarohová, jablková a pod.) | ks | 300 | ||
Moravský koláč 80g | ks | 300 | ||
Vianočka s hrozienkami balená 350g | ks | 300 | ||
Závin 400g (orechový, makový, kakaový a pod.) | ks | 300 | ||
Večka 70g (tvarohová, orechová a pod.) 70g | ks | 300 | ||
Croissant s náplňou 70g | ks | 300 | ||
Osúch so slaninou 250g | ks | 300 | ||
Šiška s náplňou 70g | ks | 300 | ||
Strúhanka 400g | ks | 300 | ||
Knedľa parená 600g | ks | 300 | ||
Perník s náplňou 60g | ks | 300 | ||
Droždie pekárenské čerstvé 1000g | ks | 10 |
Názov |
Celkové množstvá jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH v zaokrúhlení na 2 desatinné miesta. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Počas krízovej situácie bude miesto plnenia spresnené pri objednávke podľa miesta nasadenia. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 22.9.2020 do 31.12.2020, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
Objednávky na daný deň, realizovať deň vopred do 13:00 hod. |
Predávajúci vystaví faktúru za dodaný tovar 1-krát za kalendárny mesiac, a to k poslednému dňu príslušného kalendárneho mesiaca, v ktorom bol tovar dodaný. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných objednávkach. |
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa. |
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa. |
Súčasne s dodávkou tovaru je požadované dodať 2x originál faktúry (faktúra slúži zároveň ako dodací list, čo musí byť uvedené na faktúre). |
Dodávaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2014/2006 - 100 PK SR. |
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. |
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Novozámocká 1, VÚ 1046, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
22.09.2020 00:01 — 31.12.2020 23:59
1,00 opisný formulár predmetu zákazky
4 950,56
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.08.2020 13:15
17.08.2020 10:00
17.08.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.08.2020 09:14 - Vstupná ponuka | 4 910,60 | € | Cena s DPH |
17.08.2020 07:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 210,10 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: