• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2020 10:55

Detail zákazky Z202019338

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2020 10:55

Základné údaje

Z202019338

OF-219188

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4920637

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

47484128

nabbi, s.r.o.

Podbiel 61, Podbiel, 02742, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

Kancelársky nábytok

  • 39150000-8 - Rôzny nábytok a vybavenie
  • 39100000-3 - Nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Váľanda s úložným priestorom
Funkcia
Váľanda s úložným priestorom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Váľanda s úložným priestorom ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál: látka / drevo / kov
Farba: podľa obrazovej prílohy alebo dohody s objednávateľom
Rozmery (ŠxHxV): min.: 82x195x36 cm
Plocha na spanie: min.: 80x195 cm
Matrac: z PUR peny s hrúbkou min. 8 cm
Úložný priestor áno
Bočný výklopný mechanizmus áno
 2. Rozkladacia pohovka
Funkcia
Rozkladacia pohovka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozkladacia pohovka ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál: látka šenil
Farba: podľa obrazovej prílohy alebo dohody s objednávateľom
Rozmery (ŠxHxV): min.: 197x78x75 cm
Výška sedu: min.: 39,5 cm
Hĺbka sedu s vankúšmi: min.: 56 cm
Hĺbka sedu bez vankúšov: min.: 70 cm
Plocha na spanie (ŠxD): min.:185x140 cm
Rozkladacia: áno
S úložným priestorom: áno
Dodávané s vankúšmi: áno
Molitanová výplň sedacej časti: áno
Prevedenie: ľavé
 3. Kancelárska stolička s podrúčkou
Funkcia
Kancelárska stolička s podrúčkou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička s podrúčkou ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- kancelárska stolička s podrúčkou
- spĺňa normy: EN 1335-1, EN 1335-2, EN 1335-3
- rozmery: šírka sedáku: min. 49,5 cm, hĺbka sedáku: min. 45 cm
- výška operadla: min. 52 cm, šírka operadla min. 45 cm
- nastaviteľná výška sedu od podlahy min. 41,5 až 55,5 cm
- nosnosť: min. 110 kg
- špecifikácia operadla a sedáka: konštrukcia z kvalitného plastu + pena s hustotou 24
- povrchová úprava: textília
- ergonomické tvarovanie
- oderuvzdornosť min. 60 000 cyklov
- kríž čierny plastový
- kolieska nylonové, 50 mm
- farba stoličky: tmavosivá alebo čierna (príp. dohoda)
- fixné podrúčky čierne plastové
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle čl. XVIII bodu 18.2 písm. i) 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
3.POZOR !!! - V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.
4.POZOR!!! Žiadame, aby predmet zákazky bol v prevedení v zmysle prílohy z dôvodu zachovania jednotného vzhľadu oddelenia.
5.POZOR !!! V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
6.Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8.00 do 14.00 hod.
7.Tovar musí byť dodaný nový - nepoužívaný v lehote dohodnutej s objednávateľom. Tovar musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.  V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
8.Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH,sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH).
9.Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a najneskôr pri odovzdaní a prevzatí tovaru uviesť tč a názov subjektu pre uplatnenie reklamácií.
10.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 7 dní odo dňa jej doručenia.
11.Nedodržanie podmienky č.1,2,12,13 a 14 sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
12.Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
13. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
14. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

28.08.2020 08:00 — 30.09.2020 14:00

4,00 ks

398,32

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.08.2020 14:24

19.08.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.08.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 254
 12
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.08.2020 07:49 - Vstupná ponuka 398,32 € Cena bez DPH
19.08.2020 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka 396,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS