• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2020 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2020 14:15

Detail zákazky Z202019333

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2020 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2020 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2020 14:15

Základné údaje

Z202019333

OF-219358

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4922223

Objednávateľ

00312509

Mesto Hlohovec

M.R.Štefánika 1, Hlohovec, 92001, SVK

Dodávateľ

17321450

exe, a.s.

Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky balík - Microsoft Office Standard 2019 GOV OLP

kancelársky balík, Microsoft Office Standard, softvér, software, IT

  • 48300000-1 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov, kreslenie, vytváranie obrázkov, harmonogramov a zlepšovanie produktivity
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky balík - Microsoft Office Standard 2019 GOV OLP
Funkcia
Softvérový balík bude používaný pri administratívnych prácach na PC
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jazyková verzia Slovenský jazyk
Doba použitia licencie Licencia bez časového obmedzenia
Parametre a funkcionalita softvéru, funkcionalita softvéru umožňuje: Obsahujú právo na 3 inštalácie- na PC, notebook (jedného užívateľa) a na terminálový server
Inštalačné vlastnosti Právo na inštaláciu akejkoľvek bitovej verzie (32 a 64)
Typ licencie Licencia prenosná nie je viazaná na hardware (nie typu OEM)
Typ operačného systému, pre ktorý je licencia určená MS Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Obsah licencie Word, Excel, Outlook, PowerPoint, OneNote a Publisher
Druh licencie Licencia pre potreby verejnej správy
Inštalačný kľúč Jeden multilicenčný
Ďalšie vlastnosti Licencia s možnosťou downgrade na Microsoft Office Standard 2013 (pre zabezpečenie kompatibility); licencie nové, nepoužívané, priamo od výrobcu - nie reburbished, nie remarketed
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (2. poschodie, v pracovnej dobe)
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, nepreviať zásielku.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/zmluvy.
Čas plnenia zmluvy - termín dodania tovaru je potrebné dodržať. Jeho nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Súčasťou dodávky predmetu zmluvy budú všetky potrebné záručné listy, certifikáty a návody na používanie a údržbu v slovenskom jazyku.
Pokiaľ bude zistené porušenie právnej povinnosti (najmä licenčných práv) zo strany dodávateľa v súvislosti s dodaním licencií, je to podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Záručná lehota je minimálne 24 mesiacov.
V prípade reklamácie, jej nevybavenie v zákonom predpísanej lehote 30 dní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Ďalšie vlastnosti Licencia s možnosťou downgrade na Microsoft Office Standard 2013 (pre zabezpečenie kompatibility); licencie nové, nepoužívané, priamo od výrobcu - nie reburbished, nie remarketed
Navrhnutá hodnota Ďalšie vlastnosti Licencia s možnosťou downgrade na Microsoft Office Standard 2013 (pre zabezpečenie kompatibility)

Používateľ si dovoľuje uviesť, že Opisný formulár vo formulácii ako bol zverejnený verejným obstarávateľom je v rozpore so Zákonom o verejnom obstarávaní ako aj s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, nakoľko Opisný formulár v pôvodnom znení nie je vyplnený presne, nezohľadňuje všetky okolnosti dôležité pre plnenie Zmluvy a vypracovanie ponuky na daný predmet zákazky, nakoľko bezdôvodne svojou špecifikáciou vylučuje podanie ponuky osobou, ktorá zabezpečuje plnenie predmetu zákazky prostredníctvom dodania použitých licencií, ktoré sú z hľadiska funkčného použitia na plnenie predmetu zákazky rovnocenné licenciám novým – nepoužitým, bez akéhokoľvek obmedzenia ich využitia na účel, na ktorý sú určené pre ich používateľa. Používateľ považuje postup verejného obstarávateľa za diskriminačný, a teda rozporný s § 10 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

M. R. Štefánika 1, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

27.08.2020 14:00

5,00 ks

2 150,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.08.2020 09:29

20.08.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.08.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 34
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.08.2020 11:51 - Vstupná ponuka 2 045,40 € Cena s DPH
20.08.2020 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 1 959,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS