• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2020 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2020 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2020 13:00

Detail zákazky Z202019331

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2020 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2020 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2020 13:00

Základné údaje

Z202019331

OF-194859

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4917044

Objednávateľ

00607231

Národný ústav detských chorôb

Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK

Dodávateľ

00685852

Messer Tatragas, spol. s r.o.

Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka medicinálnych, technických plynov, špeciálnych plynov a prenájom zásobovacej stanice

Dodávka medicinálnych, technických plynov, špeciálnych plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobovacej stanice do 24 hodín od telefonického/písomného objednania a umožniť odberateľovi užívať dodané oceľové/tlakové fľaše formou prenájmu. Dodávky budú realizované vrátane aj bez dopravy na miesto odberateľa.

  • 24111500-0 - Lekárske plyny
  • 24100000-5 - Plyny
  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 44611600-2 - Zásobníky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka medicinálnych, technických plynov, špeciálnych plynov a prenájom zásobovacej stanice
Funkcia
Pre pacienov v zdravotníckom zariadení s nepretržitou prevádzkou podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kyslík plynný medicinálny - tlaková fľaša 2l / 150 bar 0,30m3 fľaša 4
kyslík plynný medicinálny - tlaková fľaša 2l / 200 bar 0,43m3 fľaša 43
kyslík plynný medicinálny - tlaková fľaša 2l / 200 bar 0,43m3, integrovaný ventil fľaša 132
kyslík plynný medicinálny - tlaková fľaša 10 l / 150 bar 1,61m3 fľaša 83
stlačený vzduch medicinálny - tlaková fľaša 2 l /200 bar 0,40 m3 fľaša 10
stlačený vzduch medicinálny - tlaková fľaša 50 l /200 bar 10 m3 fľaša 1
stlačený vzduch medicinálny – tlaková fľaša 10 l/200 bar /2 m3 fľaša 5
stlačený vzduch medicinálny - tlaková fľaša 40 l / 150 bar /6m3 fľaša 2
dusík 6.0 F50 P200 tlaková fľaša 50 l/200 bar 10 m3 fľaša 15
oxid uhličitý medicinálny - tlaková fľaša 7,5 kg fľaša 7
hélium 6.0 F50 P200 RPV - tlaková fľaša 50 l / 200 bar 9,1m3 fľaša 7
hélium 4.6 F50 P200 - tlaková fľaša 50 l / 200 bar 9,1m3 fľaša 2
Acetylén 2.6 / 10 kg fľaša 1
Oxid dusný  - tlaková fľaša 7,5 kg fľaša 15
Oxid dusnatý 800 ppm F10 tlaková fľaša 10 l/200 bar fľaša 11
kalibračný plyn CH4 0,307 %(n/n) / CO 0,305 %(n/n) / O2 20,90 %(n/n) / N2 F10, M19x1,5LH, 150bar, 24 Month Stab. fľaša 2
Entonox 10 kg fľaša 1
hélium kvapalné liter 2000
kyslík medicinálny kvapalný liter 126000
nájomné tlaková oceľová fľaša fľaša/deň 90520
nájomné oceľová fľaša integrovaný ventil 2 l fľaša/deň 20805
nájomné tlaková oceľová fľaša medicinálny plyn 2 l fľaša/deň 5110
nájomné zväzok tlakových fliaš - medicinálny plyn fľaša/deň 730
prenájom stacionárneho zásobníka na kvapalný medicinálny kyslík zásobník a komponenty/mesiace 12
poplatky súvisiace s dodávkou kvapalného medicinálneho kyslíka dovoz a poplatky 15
poplatky súvisiace s dodávkou kvapalného hélia dovoz a poplatky 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávka medicinálnych, technických plynov, špeciálnych plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobovacieho bodu do 24 hod. na základe telefonického/písomného objednania a umožniť objednávateľovi užívať dodané oceľové/tlakové fľaše formou nájmu.
Objednávateľ si zabezpečuje dopravu vo vlastnej réžii až na výnimočné prípady, ktoré budú zrealizované na základe telefonickej alebo písomnej objednávky.
Jednotlivé komponenty medicinálnych, technických a špeciálnych plynov sú uvedené technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Objednávateľ bude množstvá jednotlivých plynov upresňovať na základe svojich potrieb a požiadaviek prostredníctvom telefonických alebo písomných objednávok.
Dodávateľ musí dodávať fľaše označené číslom, ktoré musí byť uvedené aj na dodacom liste.
Dodávateľ musí dodávať technické a špeciálne plyny v nádobách, ktoré umožnia bezproblémovú manipuláciu s týmito plynmi, ako napríklad pri plnení héliom prístroja Magnetickej rezonancie.
Dodávateľ musí mať sklad a výdaj medicinálnych plynov v Bratislave resp. do 20km od sídla objednávateľa
Dodávateľ sa zaviaže, že bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.
Objednávateľ si vyhradzuje právo možnosti spresňovať skutočné odobraté množstvo podľa konkrétneho počtu pacientov, prípadne zmeniť iný vhodný plyn alebo komponent vo väzbe na príslušné diagnózy, resp. vzhľadom na vývoj v zdravotníctve.
Predloženie ponuky na časť predmetu zákazky sa neumožňuje.
Termín dodania predmetu zákazky: podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa uvedených v jeho telefonických alebo písomných objednávkach, resp. v prípade nutnej potreby v daný pracovný deň počas lehoty plnenia zmluvy.
Platnosť zmluvy do 12-tich mesiacov od uzatvorenia zmluvy.
Množstvá zapožičaných fliaš a plynov sa môžu v priebehu doby plnenia zmluvy meniť podľa aktuálnej potreby a spotreby.
Splatnosť faktúry v lehote 60 dní.
V prípade, že objednávateľ obdržal faktúru, ktorá nezodpovedá požiadavkám daňového dokladu, je oprávnený ju obratom vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo vystavenia novej faktúry.
Lehota splatnosti začína plynúť až dňom doručenia faktúry bez chýb a nedostatkov.
Doplnená pôvodná alebo nanovo vystavená faktúra je splatná v lehote do 60 dní od jej nového doručenia.
Objednávateľ - konečný príjemca preddavky ani zálohy neposkytuje.
Dodávateľ dodá objednávateľovi tovar v cisternách najneskôr do 3 pracovných dní od potvrdenia telefonickej alebo písomnej objednávky.
Prenájom na dočasné odplatné užívanie zásobovacieho zariadenia s komponentami nainštalované v areáli objednávateľa a pozostávajúce z:
A/ Primárny zdroj:
- zásobník na médium O2 medicinálny, typ: LOX SCS 11 000/18,5, alebo ekvivalentný – 1 ks
- odparovač na médium O2 medicinálny, typ: Thermax SG 35 HF, alebo ekvivalentný – 1 ks
- potrubné rozvody v rámci stanice
- dvojookruhový red. panel 200/20 bar
B/ Sekundárny zdroj (tlaková stanica 2x zväzok):
- redukčný panel BT 2000, 200/20 bar – 1 ks
- tlaková pancierová hadica DN 8, PN 250 – 2 ks
Prenájom za účelom hromadenia, splyňovania alebo miešania kyslíka medicinálneho kvapalného. Dodávka a dopĺňanie kyslíku medicinálneho kvapalného je riešená na základe telefonického/písomného objednania.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť:
Obojstranne záväzný dokument o Prevádzke a údržbe zásobovacích zariadení.
I. Opatrenia vykonávané dodávateľom
Dodávateľ vykoná nasledovné práce, ktoré sú potrebné na udržanie správneho stavu zásobovacieho zariadenia:
1. Odstránenie všetkých objednávateľom ohlásených vád pokiaľ ich odstránenie, resp. nápravu, nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení.
2. Vykonanie všetkých prác súvisiacich s uvedením zásobovacieho zariadenia do prevádzky a jeho udržiavanie v prevádzkyschopnom stave, pokiaľ udržiavanie v prevádzkyschopnom stave nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení.
3. Pravidelná kontrola zásobovacieho zariadenia nasledovne:
a) Pri každom plnení uskutočnenie vizuálnej kontroly plnenej zásobnej nádrže
b) Prehliadka a kontrola funkčnosti zásobníkovej stanice v zmysle platných predpisov minimálne raz ročne
4. Uskutočnenie, resp. zabezpečenie všetkých skúšok stanovených na základe platných predpisov v rámci určených lehôt.
5. Vyškolenie obslužného personálu nájomcu počas odovzdania zásobovacieho zariadenia.
II. Opatrenia vykonávané nájomcom
1. Objednávateľ bude dodržiavať všetky predpisy, ktoré sú potrebné pre bezpečnú prevádzku zásobovacieho zariadenia, najmä ako výhradného technického zariadenia.
2. Počas trvania nájomného vzťahu objednávateľ zabezpečí odbornú spôsobilosť obslužného personálu podľa platných predpisov.
3. Objednávateľ má právo manipulovať s armatúrami potrebnými pre príslušný účel použitia na základe poskytnutého návodu na používanie prostredníctvom primerane zaškolených pracovníkov objednávateľa. Akýkoľvek iný zásah do zásobovacieho zariadenia alebo zmena na zásobovacom zariadení, na výkon ktorých nebol
pracovník objednávateľa zaškolený v zmysle protokolu, nájomca vykoná len po predchádzajúcom písomnom súhlase dodávateľa a odbornej konzultácii s prenajímateľom.
4. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu informovať dodávateľa/prenajímateľa o všetkých funkčných poruchách a poškodeniach. Opravy bude uskutočňovať len zaškolený pracovník objednávateľa, a to v rozsahu protokolu o poučení, alebo poverený pracovník dodávateľa.
5. Objednávateľ na základe návodu na používanie zariadenia vypracuje miestny prevádzkový predpis.
6. Objednávateľ zahrnie zásobovacie zariadenie do svojho požiarneho plánu a pokiaľ je potrebné, do svojho poplachového plánu a plánu na odvrátenie nebezpečenstva.
7. Objednávateľ prostredníctvom zaškolenej osoby vykoná v zmysle prevádzkového predpisu obhliadku zásobovacieho zariadenia a skontroluje jeho prevádzkyschopnosť.
8. Objednávateľ zabezpečí, aby boli dodržané ochranné pásma (zóny) podľa príslušných predpisov.
9. Objednávateľ nebude bez predchádzajúceho písomného súhlasu dodávateľa odstavovať existujúce bezpečnostné zariadenia.
Medicinálny kvapalný kyslík a prenájom zásobníkovej stanice:
Dodávka kyslíka medicinálneho kvapalného, plneného do veľkorozmerného zásobníka plynov so súvisiacimi službami (doprava, manipulácia, zaškolenie obsluhy) v špecifikovanom množstve za obdobie 18 mesiacov.
Dodávky budú realizované formou čiastkových dodávok podľa potrieb odberateľa na základe telefonických alebo písomných objednávok.
Dodávka medicinálneho kyslíka kvapalného bude realizovaná vrátane dopravy na miesto odberateľa.
Poskytovanie súvisiacich služieb na základe oprávnenia, ktorým dodávateľ disponuje ako aj na základe osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov lex specialis platných pre uvedené komponenty a danú oblasť.
Okrem poplatkov vyplývajúcich z požiadaviek v opisnom formulári si dodávateľ nesmie účtovať žiadne ďalšie poplatky za dopravu.
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: povolenie na veľkodistribúciu medicinálnych plynov vydané MZSR.
Do 5 prac. dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Doklad o registrácii, resp. Rozhodnutie vydané Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv o registrácii humánneho lieku kyslík kvapalný a humánneho lieku kyslík plynný pre tlakové fľaše o plniacom tlaku 150 bar a humánneho lieku kyslík plynný pre tlakové fľaše o plniacom tlaku 200 bar.
Do 5 prac. dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Registračné rozhodnutie pre kyslík plynný s identifikačným listom s registrovanými fľašami 150 bar, 200 bar, fľaše 2 L, 10 L 40 L s integrovaným ventilom LIV.
Do 5 prac. dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Registračné rozhodnutie pre oxid dusný s identifikačným listom.
Do 5 prac. dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Registračné rozhodnutie pre plyn oxid dusnatý 800 ppm s identifikačným listom.
Do 5 prac. dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Registračné rozhodnutie alebo doklad o začatí registrácie na ŠUKL – doklad o podaní dokumentácie na registráciu/evidenciu zdravotníckych pomôcok – pre použitie v medicíne pre plyn: oxid uhličitý medicinálny (predložiť aj analytický certifikát), argon medicinálny, dusík medicinálny, vzduch stlačený medicinálny.
Do 5 prac. dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Potvrdenie uchádzača, že disponuje servisným strediskom a pohotovostnou službou v prípade poruchy na zásobníku pre kvapalný medicinálny kyslík.
Potvrdenie, že dodávateľ zabezpečí okamžitú opravu zásobníka a v prípade potreby do 24 hodín od nahlásenia poruchy zabezpečí náhradné zásobovanie predmetným plynom.
Do 5 prac. dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: platný certifikát riadenia kvality podľa normy ISO 9001 pre oblasti súvisiace s predmetom zákazky alebo porovnateľného certifikátu, pričom tento certifikát musí vychádza zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov EU
Do 5 prac. dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: platný certifikát systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 pre oblasti súvisiace s predmetom zákazky alebo porovnateľného certifikátu, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem alebo z noriem členských štátov EU
Do 5 prac. dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov a osobitne osôb zodpovedných za dodanie tovaru a súvisiacich služieb, ktoré sú predmetom zákazky.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči Objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce zo zmluvy, ktorá bude uzatvorená zadaním tejto zákazky, alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého Dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa na tretiu osobu, je neplatný. Akýkoľvek súhlas Objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti, dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

341,00 ks fľaší ( + podľa špecifikácie)

208 154,02

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.08.2020 11:03

17.08.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.08.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 425
 21
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.08.2020 18:21 - Vstupná ponuka 207 900,00 € Cena bez DPH
17.08.2020 07:15 - Najvýhodnejšia ponuka 204 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS