• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2020 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2020 10:35
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2020 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2020 11:25

Detail zákazky Z202019325

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2020 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    17.08.2020 10:35
  •    Ukončenie zákazky
    17.08.2020 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.08.2020 11:25

Základné údaje

Z202019325

OF-219342

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4917040

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31365213

ARGUSS, s.r.o.

Tallerová 10, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zneškodnenie a likvidácia nebezpečných odpadov (NO)

Nebezpečné odpady, likvidácia odpadov, zneškodňovanie odpadov

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zhodnotenie, zneškodnenie a likvidácia nebezpečných odpadov (NO).
Funkcia
Predmetom zákazky je likvidácia/zneškodnenie nebezpečného odpadu a preprava nebezpečného odpadu podľa špecifikovaných druhov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
15 01 10 (N) Detekčné trubičky kg 10 20
16 03 03 (N) Náplň dezaktivačná AOS kg 18
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane zberu, prečerpania a odvozu špecifikovaných odpadov.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť zoznam kontaktných osôb určených za plnenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje plnenie zmluvy v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 14:00
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o registrácii dodávateľa u vecne a miestne príslušného orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva, a to na nakladanie s odpadmi, vrátane ich prepravy na základe požadovaných kategórií /originál alebo kópiu/.
Dodávateľ je povinný preložiť nebezpečný odpad do vlastných prepravných nádob, resp. vozidla a zabezpečiť odvoz odpadu. Dodávateľ je povinný vystaviť tlačivo - Sprievodný list nebezpečného odpadu - v zmysle platnej legislatívy. Dodávateľ je povinný objednávateľovi vystaviť vážené lístky s uvedeným množstvom, druhom odpadu a dátumom odberu odpadu.
Pred vystavením faktúry je nutné kontaktovať dodávateľa kvôli fakturačným údajom.
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať všetky náležitosti, je 30 dní odo dňa jej doručenia.
Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky v súlade s platnou legislatívou Európskej únie a Slovenskej republiky. Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky v súlade najmä so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
V zmluvnej cene sú započítané aj všetky poplatky za zneškodnenie, zhodnotenie a likvidáciu nebezpečného odpadu ako aj dopravy podľa platnej a účinnej legislatívy Slovenskej republiky a Európskej únie.
Dodávateľ je povinný odovzdávať nebezpečný odpad, ktorý prevezme od objednávateľa, zhodnotiteľom, ktorí majú príslušné oprávnenie.
Verejný obstarávateľ požaduje váženie odpadov v kilogramoch. V cene musia byť zahrnuté aj náklady na prepravu. Cenu za likvidáciu odpadov musí dodávateľ ponúknuť ako konečnú.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a jednotkovej ceny s DPH a bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ je od momentu prevzatia nebezpečného odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu a nakladanie s týmto odpadom.
Plnenie zmluvy bude dodávateľ uskutočňovať na základe výzvy na plnenie od objednávateľa, resp. objednávky v množstvách, ktoré budú zo strany objednávateľa požadované. Zabezpečenie odberu odpadu max. do 2 pracovných dní od nahlásenia
Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy zúčastnených (poverených) osôb.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

18.08.2020 10:50 — 28.08.2020 10:34

1,00 ks

200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.08.2020 10:35

17.08.2020 10:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.08.2020 10:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 227
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.08.2020 09:06 - Vstupná ponuka 199,68 € Cena s DPH
17.08.2020 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka 199,68 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS