• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2020 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2020 10:07
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2020 11:00

Detail zákazky Z202019321

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2020 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2020 10:07
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2020 11:00

Základné údaje

Z202019321

OF-219308

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4920591

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

41803523

Slavka Ivanová-Štýl

Sládkovičova 1970/12, Vranov nad Topľou, 09302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy poľnohospodárskych strojov a zariadení

Servis a pozáručné opravy motorových kosačiek, opravy strojov a zariadení, opravy, kosačka, bubnová kosačka

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava bubnovej kosačky MOTOR JIKOV BDR 581 Perla
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bubnová kosačka MOTOR JIKOV BDR 581 Perla ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis požadovanej opravy: oprava (výmena) elektroinštalácie
Popis požadovanej opravy: oprava (výmena) pojazdu (nefunkčný pojazd)
Popis požadovanej opravy: výmena hnacieho hriadeľa
Popis požadovanej opravy: výmena hnacieho remeňa
Popis požadovanej opravy: výmena kĺznej lišty
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje prevzatie bubnovej kosačky dodávateľom do opravy a jej vrátenie dodávateľom z opravy v mieste sídla objednávateľa.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od dňa doručenia objednávateľovi.
Spolu s dodanou službou dodávateľ dodá potvrdený servisný protokol.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté všetky náklady spojené so službou zákazky, vrátane dopravy na miesto.
Pred vykonaním služby kontaktovať určenú osobu minimálne 2 dni vopred.
Objednávateľ požaduje dodať originál podpísanú faktúru a doručiť na miesto prevzatia a odovzdania.
Súčasťou faktúry musí byť aj doklad, z ktorého bude zrejmé, aké úkony a v akej sadzbe boli vykonané.
Súčiastky, ktoré budú vymenené pri oprave, musia byť nové, doposiaľ nepoužité.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Odovzdanie a prevzatie služby realizovať v pracovných dňoch v čase od 08,00 hod. - 14,00 hod.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

24.08.2020 10:06 — 30.09.2020 10:06

1,00 celý predmet zákazky

400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.08.2020 10:10

19.08.2020 10:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.08.2020 10:22

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 370
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.08.2020 09:15 - Vstupná ponuka 399,60 € Cena s DPH
19.08.2020 09:15 - Najvýhodnejšia ponuka 399,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS