30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
41803523
Slavka Ivanová-Štýl
Sládkovičova 1970/12, Vranov nad Topľou, 09302, SVK
Opravy poľnohospodárskych strojov a zariadení
Servis a pozáručné opravy motorových kosačiek, opravy strojov a zariadení, opravy, kosačka, bubnová kosačka
Služba
1. Oprava bubnovej kosačky MOTOR JIKOV BDR 581 Perla
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bubnová kosačka MOTOR JIKOV BDR 581 Perla | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis požadovanej opravy: | oprava (výmena) elektroinštalácie |
Popis požadovanej opravy: | oprava (výmena) pojazdu (nefunkčný pojazd) |
Popis požadovanej opravy: | výmena hnacieho hriadeľa |
Popis požadovanej opravy: | výmena hnacieho remeňa |
Popis požadovanej opravy: | výmena kĺznej lišty |
Názov |
Objednávateľ požaduje prevzatie bubnovej kosačky dodávateľom do opravy a jej vrátenie dodávateľom z opravy v mieste sídla objednávateľa. |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od dňa doručenia objednávateľovi. |
Spolu s dodanou službou dodávateľ dodá potvrdený servisný protokol. |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté všetky náklady spojené so službou zákazky, vrátane dopravy na miesto. |
Pred vykonaním služby kontaktovať určenú osobu minimálne 2 dni vopred. |
Objednávateľ požaduje dodať originál podpísanú faktúru a doručiť na miesto prevzatia a odovzdania. |
Súčasťou faktúry musí byť aj doklad, z ktorého bude zrejmé, aké úkony a v akej sadzbe boli vykonané. |
Súčiastky, ktoré budú vymenené pri oprave, musia byť nové, doposiaľ nepoužité. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Odovzdanie a prevzatie služby realizovať v pracovných dňoch v čase od 08,00 hod. - 14,00 hod. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
24.08.2020 10:06 — 30.09.2020 10:06
1,00 celý predmet zákazky
400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.08.2020 10:10
19.08.2020 10:07
19.08.2020 10:22
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.08.2020 09:15 - Vstupná ponuka | 399,60 | € | Cena s DPH |
19.08.2020 09:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 399,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: