• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2020 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2020 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2020 12:05

Detail zákazky Z202019312

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2020 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2020 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2020 12:05

Základné údaje

Z202019312

OF-219315

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4923784

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

35777885

Hauerland spol. s r.o.

Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Propagačný tovar – predmety

propagačné predmety, reklamný tovar, potlač, stolík, pero, leták, roll up, USB, blok, banner, dáždnik

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. USB kľúč
Funkcia
Na propagáciu objednávateľa, projektu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
USB kľúč ks 500
Rýchlosť: USB 3.0
Veľkosť: GB 32
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
USB klasik/rotačné USB
Vlastnosti: strieborná kovová krytka, pogumované plastové telo
Potlač: farebné logo (príloha A - bude dodané po uzavretí zmluvy )
 2. Informačný leták
Funkcia
Na propagáciu objednávateľa, projektu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Informačný leták ks 5000
Rozmer: A 3
Gramáž papiera: g/m2 350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Potlač: farebné logo (príloha A - bude dodané po uzavretí zmluvy) + čierny text do 250 slov, resp. 1500 znakov bez medzier, objednávanie v tranžách (min. 250 ks) - realizácia
Potlač: v etapách po min. 250 ks, pričom sa bude meniť textová časť (farebné logo ostáva rovnaké)
Potlač: jednostranná
 3. Poznámkový blok
Funkcia
Na propagáciu objednávateľa, projektu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Poznámkový blok ks 1000
Rozmer: A 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Potlač: titulná strana: farebné logo (viď príloha A - bude dodané po uzavretí zmluvy) + čierny text (do 250 slov, resp. 1500 znakov bez medzier)
Potlač: vzor titulnej strany bude dodaný obstarávateľom
Počet listov s obálkou: 2 + 100
Typ: blok so špirálou
Špirála: čierna na krátkej strane
 4. Roll-up
Funkcia
Na propagáciu objednávateľa, projektu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Roll-up ks 5
Rozmer potlače: cm 120 x 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Súčasť balenia: púzdro/obal na prenášanie; kompletná konštrukcia pre samostatné státie
Potlač: farebné logá (viď príloha A, B, C - bude dodané po uzavretí zmluvy) + čierny text (do 250 slov, resp. 1500 znakov bez medzier)
 5. Banner
Funkcia
Na propagáciu objednávateľa, projektu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Banner ks 5
Rozmer potlače: cm 120 x 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Súčasť balenia: púzdro/obal na prenášanie; kompletná konštrukcia pre samostatné státie
Potlač: farebné logá (viď príloha A, B, C - bude dodané po uzavretí zmluvy) + čierny text (do 250 slov, resp. 1500 znakov bez medzier)
 6. Dáždnik
Funkcia
Na propagáciu objednávateľa, projektu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dáždnik ks 500
priemer: mm 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ: palicový dáždnik, resp. dáždnik s pevnou rúčkou, automatický
Potlač: farebné logo (viď príloha A - bude dodané po uzavretí zmluvy)
Potlač: rozmery potlače: dlžka min. 40 cm (zachovaný pomer strán podľa loga A)
 7. Pero
Funkcia
Na propagáciu objednávateľa, projektu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pero ks 2000
rozmer: cm 13,7x1,1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ: guľôčkové pero
Hlavný materiál: korok alebo kartón
Farba tuhy: modrá
Farba pera: jednofarbné perá, min. 10 farebných prevedení
Potlač: čiernobiele logo (viď príloha A - bude dodané po uzavretí zmluvy)
 8. Propagačný stolík
Funkcia
Na propagáciu objednávateľa, projektu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Propagačný stolík ks 10
Rozmery (výška): cm 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Propagačný stolík uzavretý zo všetkých strán
Tvar: trojuholník alebo kruh alebo elipsa
Materiál: horná drevená doska, textil s potlačou
Súčasť balenia: púzdro/obal na prenášanie; kompletná konštrukcia pre samostatné státie
Potlač: farebné logá (príloha A, B, C - bude dodané po uzavretí zmluvy) + čierny text (do 10 slov, resp. 60 znakov)
Potlač: textil s potlačou musí obopínať celý stolík (potlač musí byť viditeľná z každého uhla)
 9. Potlač
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Potlač logo a text 3 rôzne logá (typ A, B a C) a text -budú dodané po uzavretí zmluvy a po odsúhlasení reklamných predmetov vo formáte pdf
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je konečná vrátane potlače, dopravy, grafického návrhu a všetkých ostatných nákladov. Dodávateľ do ceny predmetu zákazky zahrnie riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Požaduje sa predložiť jednoznačne obrazová dokumentácia všetkých reklamných predmetov a tiež grafický návrh s potlačou na odsúhlasenie, po dodaní loga a textu. Logo bude dodané vo formáte pdf, po odsúhlasení reklamných predmetov
Vizualizácia podlieha schváleniu zo strany objednávateľa a/alebo kontrolného orgánu projektovej schémy.
Požaduje sa predložiť  podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave (napríklad bez škrabancov), s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý.
Doručenie tovaru na miesto plnenia je potrebné oznámiť kontaktnej osobe najmenej 1 deň vopred.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO.
Nedodržanie podmienok objednávateľa uvedených v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. 17.novembra č.15, Rektorát, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

28.09.2020 13:00

9 020,00 ks

10 941,75

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.08.2020 09:26

21.08.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.08.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 509
 159
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.08.2020 08:26 - Vstupná ponuka 10 941,00 € Cena s DPH
21.08.2020 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka 10 938,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS