• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2020 15:25
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2020 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2020 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 16:20

Detail zákazky Z202019266

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2020 15:25
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2020 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2020 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 16:20

Základné údaje

Z202019266

OF-214744

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4915082

Objednávateľ

36601284

Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb

Ondavská 8, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

47839872

GETINGE Slovakia, s. r. o.

Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pozáručný servis systémov výrobcu MAQUET

servis, prístroj

  • 50400000-9 - Opravy a údržba lekárskych a presných zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Položka č. 1 - Pozáručný servis systémov výrobcu MAQUET
Funkcia
Poskytovanie pozáručnej starostlivosti počas obdobia 12 kalendárnych mesiacov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prístroj č. 1 - Prekladač pacientov Transmaquet ks 1
Prístroj č. 2 - Transporter 1146 ks 1
Prístroj č. 3 - Transporter 1146 ks 1
Prístroj č. 4 - Stlpik Alphamaquet 1150 ks 1
Prístroj č. 5 - Prac.plocha Alphamaquet 1150 ks 1
Prístroj č. 6 - Prac.plocha Alphamaquet 1150 ks 1
Prístroj č. 7 - Transporter 1146 ks 1
Prístroj č. 8 - Stlpik Alphamaquet 1150 ks 1
Prístroj č. 9 - Prac.plocha Alphamaquet 1150 ks 1
Prístroj č. 10 - Transporter 1146 ks 1
Prístroj č. 11 - Stlpik Alphamaquet 1150 ks 1
Prístroj č. 12 - Prac.plocha Alphamaquet 1150 ks 1
Prístroj č. 13 - Transporter 1146 ks 1
Prístroj č. 14 - Stlpik Alphamaquet 1150 ks 1
Prístroj č. 15 - Prac.plocha Alphamaquet 1150 ks 1
Prístroj č. 16 - Svietidlo operačné dvojramenné Powerled 700/500 ks 1
Prístroj č. 17 - KAMERA ZOOM PAL ks 1
Prístroj č. 18 - Svietidlo operačné dvojramenné Powerled 700/500 ks 1
Prístroj č. 19 - Svietidlo operačné dvojramenné Powerled 700/500 ks 1
Prístroj č. 20 - Svietidlo operačné dvojramenné Powerled 700/500 ks 1
Prístroj č. 21 - KAMERA ZOOM PAL ks 1
Prístroj č. 22 - Servoventilátor Servo-i ks 1
Prístroj č. 23 - Cardiohelp-i Systém ks 1
Prístroj č. 24 - Heater Unit HU35 kpl ks 1
Prístroj č. 25 - Kontrapulzačná intraaortálna balóniková pumpa CS300 ks 1
Prístroj č. 26 - Kontrapulzačná intraaortálna balóniková pumpa Cardiosave Hybrid ks 1
Prístroj č. 27 - Termoregulačná jednotka HCU 40 ks 1
Prístroj č. 28 - Kontrapulzačná intraaortálna balóniková pumpa Cardiosave Hybrid ks 1
Prístroj č. 29 - Cardiohelp-i Systém ks 1
Prístroj č. 30 - Servoventilátor SERVO-U ks 1
Prístroj č. 31 - Servoventilátor SERVO-U ks 1
Prístroj č. 32 - Servoventilátor servo-i ks 1
Prístroj č. 33 - Servoventilátor servo-i ks 1
Prístroj č. 34 - Servoventilátor servo-i ks 1
Prístroj č. 35 - Servoventilátor servo-i ks 1
Prístroj č. 36 - Servoventilátor servo-i ks 1
Prístroj č. 37 - Kontrapulzátor intraaortálny balónikový Datascope CS 300 ks 1
Prístroj č. 38 - Servoventilátor SERVO-U ks 1
Prístroj č. 39 - Servoventilátor SERVO-U ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prístroj č. 1 - Prekladač pacientov Transmaquet
Výrobné číslo: 00035
Prístroj č. 2 - Transporter 1146
Výrobné číslo: 1843
Prístroj č. 3 - Transporter 1146
Výrobné číslo: 1844
Prístroj č. 4 - Stlpik Alphamaquet 1150
Výrobné číslo: 1998
Prístroj č. 5 - Prac.plocha Alphamaquet 1150
Výrobné číslo: 601
Prístroj č. 6 - Prac.plocha Alphamaquet 1150
Výrobné číslo: 2544
Prístroj č. 7 - Transporter 1146
Výrobné číslo: 1839
Prístroj č. 8 - Stlpik Alphamaquet 1150
Výrobné číslo: 1995
Prístroj č. 9 - Prac.plocha Alphamaquet 1150
Výrobné číslo: 2542
Prístroj č. 10 - Transporter 1146
Výrobné číslo: 1832
Prístroj č. 11 - Stlpik Alphamaquet 1150
Výrobné číslo: 1994
Prístroj č. 12 - Prac.plocha Alphamaquet 1150
Výrobné číslo: 2541
Prístroj č. 13 - Transporter 1146
Výrobné číslo: 1841
Prístroj č. 14 - Stlpik Alphamaquet 1150
Výrobné číslo: 1996
Prístroj č. 15 - Prac.plocha Alphamaquet 1150
Výrobné číslo: 2543
Prístroj č. 16 - Svietidlo operačné dvojramenné Powerled 700/500
Výrobné číslo: 11124
Prístroj č. 17 - KAMERA ZOOM PAL
Výrobné číslo: 10442
Prístroj č. 18 - Svietidlo operačné dvojramenné Powerled 700/500
Výrobné číslo: 11123
Prístroj č. 19 - Svietidlo operačné dvojramenné Powerled 700/500
Výrobné číslo: 11122
Prístroj č. 20 - Svietidlo operačné dvojramenné Powerled 700/500
Výrobné číslo: 11167
Prístroj č. 21 - KAMERA ZOOM PAL
Výrobné číslo: 10436
Prístroj č. 22 - Servoventilátor Servo-i
Výrobné číslo: 46625
Prístroj č. 23 - Cardiohelp-i Systém
Výrobné číslo: 90410556
Prístroj č. 24 - Heater Unit HU35 kpl
Výrobné číslo: 90004220
Prístroj č. 25 - Kontrapulzačná intraaortálna balóniková pumpa CS300
Výrobné číslo: SI191077D1
Prístroj č. 26 - Kontrapulzačná intraaortálna balóniková pumpa Cardiosave Hybrid
Výrobné číslo: CA241320B4
Prístroj č. 27 - Termoregulačná jednotka HCU 40
Výrobné číslo: 90440220
Prístroj č. 28 - Kontrapulzačná intraaortálna balóniková pumpa Cardiosave Hybrid
Výrobné číslo: CA247634F4
Prístroj č. 29 - Cardiohelp-i Systém
Výrobné číslo: 90411629
Prístroj č. 30 - Servoventilátor SERVO-U
Výrobné číslo: 26675
Prístroj č. 31 - Servoventilátor SERVO-U
Výrobné číslo: 26676
Prístroj č. 32 - Servoventilátor servo-i
Výrobné číslo: 7001
Prístroj č. 33 - Servoventilátor servo-i
Výrobné číslo: 26810
Prístroj č. 34 - Servoventilátor servo-i
Výrobné číslo: 31967
Prístroj č. 35 - Servoventilátor servo-i
Výrobné číslo: 36947
Prístroj č. 36 - Servoventilátor servo-i
Výrobné číslo: 36948
Prístroj č. 37 - Kontrapulzátor intraaortálny balónikový Datascope CS 300
Výrobné číslo: 118553B8
Prístroj č. 38 - Servoventilátor SERVO-U
Výrobné číslo: 28468
Do zmluvy vstupuje do: 01.03.2021 (uplynutie záručnej doby 28.02.2021)
Prístroj č. 39 - Servoventilátor SERVO-U
Výrobné číslo: 28469
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
1. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy do doby uplynutia lehoty plnenia zmluvy, pokiaľ nie je v zmluve uvedené inak.
2. Požaduje sa poskytovať službu najmä v nasledovnom rozsahu:
2.1 Servis systémov výrobcu značky MAQUET
2.1.1 Zahŕňa v sebe:
2.1.1.1 obnovenie softwaru prístroja,
2.1.1.2 inštaláciu užívateľského softwaru,
2.1.1.3 úpravu prístrojov pre zabezpečenie bezpečnej prevádzky podľa schválených zlepšovacích návrhov,
2.1.1.4 modifikácie prístrojov na dosiahnutie najvyššej úrovne kvality,
2.1.1.5 meranie odporu siete,
2.1.1.6 meranie vysokého napätia.
2.1.2 Požaduje sa, aby súčasťou poskytujúcich služieb bola služba umožňujúca objednávateľovi zasielať požiadavky na vykonanie servisných služieb online.
2.2 Údržba systémov výrobcu značky MAQUET
2.2.1 Zahŕňa v sebe:
2.2.1.1 činnosť, ktorou sa odstraňujú nežiadúce a odstrániteľné zmeny na veci, ku ktorým došlo v dôsledku ich používania,
2.2.1.2 výmenu opotrebovaných dielov.
2.2.2 Účelom údržby je zachovať spôsobilosť veci k jej užívaniu.
2.2.3 Údržba bude vykonávaná ako:
2.2.3.1 preventívna - podľa návodu výrobcu na vykonávanie preventívnej údržby prístroja,
2.2.3.2 predpísaná údržba - revízia (podľa návodu výrobcu),
2.2.3.3 pravidelná - periodická revízia pevne inštalovaných zariadení min. 1x ročne,
2.2.3.4 pravidelná odborná prehliadka a skúška so správou o jej vykonaní (prípadne prehliadka na požiadanie objednávateľa so správou o jej vykonaní).
2.2.4 Požaduje sa, aby zmluvné strany do 30 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy vypracovali Plán údržby, v ktorom sa dohodnú na termínoch pre preventívnu údržbu (jednotlivé termíny zmluvné strany dohodnú tak, aby bola zabezpečená ich kontinuita). Zmenu týchto termínov je možné uskutočniť len vzájomnou dohodou zmluvných strán, pričom takéto zmeny musia byť dohodnuté vždy včas, aby nebola narušená prevádzka objednávateľa.
2.3 Oprava systémov výrobcu značky MAQUET
2.3.1 Zahŕňa v sebe činnosť, ktorá vedie k odstráneniu vád.
2.3.2 Oprava bude vykonávaná ako:
2.3.2.1 oprava u objednávateľa - bežná oprava porúch prístrojov vykonávaná na pracovisku objednávateľa (za bežnú opravu sa nepovažuje generálna oprava),
2.3.2.2 oprava v priestoroch dodávateľa - dielenská oprava porúch prístrojov vykonávaná v priestoroch dodávateľa a na náklady dodávateľa.
2.3.3 Požaduje sa, aby v prípade vykonania opravy, na ktorú objednávateľ dodávateľa vopred upozorní, bola oprava vykonaná nasledovne:
2.3.3.1 nástup na výkon opravy do 24 hodín od prijatia hlásenia vady/poruchy v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 16:30 hod., okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak,
2.3.3.2 vykonanie samotnej opravy najneskôr do 48 hodín (2 dni) od nástupu na opravu v prac. dňoch v čase od 08:00 do 16:30 hod., okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak,
2.3.3.3 vykonanie samotnej opravy najneskôr do 192 hod. (8 dní) od nástupu na opravu v prac. dňoch v čase od 08:00 do 16:30 hod., v prípade ak na výkon opravy je potrebný náhrad. diel, súčiastka alebo iná vec, kt. obstaranie trvá viac ako 48 hod., okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak
2.4 Kontrola systémov výrobcu značky MAQUET:
2.4.1 Zahŕňa v sebe činnosť, ktorou sa zisťuje bezporuchová činnosť všetkých častí zariadenia a súlad aktuálnych parametrov s predpísanými parametrami.
2.4.2 Jedná sa o kontrolu predpísanú výrobcom jednotlivých parametrov zariadenia.
3. Požaduje sa poskytovať službu na pracovisku objednávateľa, pričom ak nie je možné službu na pracovisku vykonať, resp. je vhodnejšie realizovať ju na inom mieste (napr. na pracovisku dodávateľa), takáto činnosť sa vykoná na náklady dodávateľa na mieste určenom dodávateľom, ktoré však bude vopred oznámené objednávateľovi.
4. Požaduje sa vykonávať servisnú starostlivosť v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 16:30 hod, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
5. Dodávateľ je povinný oznámiť príchod pracovníkov na výkon pred začatím každého výkonu, a to kontaktnej osobe objednávateľa. Informácia o kontaktnej osobe objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi bezprostredne po uzatvorení zmluvy.
6. Požaduje sa, aby po ukončení konkrétnej činnosti servisnej starostlivosti si servisný pracovník nechal potvrdiť rozsah poskytnutej služby s uvedením dátumu poskytnutej služby u zodpovednej osoby objednávateľa. Jedna kópia takto potvrdenej služby ostáva k dispozícii objednávateľovi.
7. Požaduje sa službu podľa tejto zmluvy vykonávať v súlade so známymi a najnovšími technologickými poznatkami výrobcu systému.
8. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, pričom:
8.1 odmena je dohodnutá v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhláškou č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z.z. o cenách, ako cena za vykonávanie servisnej starostlivosti, pričom:
-  ide o paušálnu mesačnú odmenu vypočítanú ako:
C = (1 * VPMO1) + (6 * VPMO2) + (5 * VPMO3) + (1 * VPMO4)  , pričom:
C = predložená cena
VPMO1 = výška paušálnej mesačnej odmeny za poskytnutie servisnej starostlivosti pri prístrojoch č.1 - č.37 (obdobie 16 dní: 08/2020), ktorá sa vypočíta ako:
VPMO1 = VPMO2 / 31 * 16
31 = počet dní v mesiaci 08/2020
16 = počet dní z mesiaca 08/2020, počas ktorých sa požaduje poskytovať servisnú starostlivosť pri položkách č.1 - č.37
VPMO2 = výška paušálnej mesačnej odmeny za poskytnutie servisnej starostlivosti pri prístrojoch č.1 - č.37 (obdobie 6 mesiacov: 09/2020 - 02/2021)
VPMO3 = výška paušálnej mesačnej odmeny za poskytnutie servisnej starostlivosti pri prístrojoch č.1 - č.39 (obdobie 5 mesiacov: 03/2021 - 07/2021)
VPMO4 = výška paušálnej mesačnej odmeny za poskytnutie servisnej starostlivosti pri prístrojoch č.1 - č.39 (obdobie 15 dní: 08/2021), ktorá sa vypočíta ako:
VPMO4 = VPMO3 / 31 * 15
31 = počet dní v mesiaci 08/2021
15 = počet dní z mesiaca 08/2021, počas ktorých sa požaduje poskytovať servisnú starostlivosť pri položkách č.1 - č.39
8.2 v prípade poskytnutia servisnej starostlivosti počas trvania zmluvy v rozsahu kratšom ako kalendárny mesiac, je dodávateľ oprávnený fakturovať objednávateľovi iba alikvotnú časť paušálnej mesačnej odmeny podľa počtu kalendárnych dní poskytovanej služby v príslušnom kalendárnom mesiaci,
8.3 v prípade poskytnutia servisnej starostlivosti v rozsahu kratšom ako kalendárny mesiac (z dôvodu uzavretia zmluvy po 15.08.2020), je dodávateľ oprávnený fakturovať objednávateľovi iba alikvotnú časť paušálnej mesačnej odmeny podľa počtu kalendárnych dní poskytovanej služby v príslušnom kalendárnom mesiaci,
8.4 požaduje sa, aby prístroje č. 38 a 39 boli zahrnuté do poskytovanej služby v rámci predmetu zákazky (pozáručný servis) až deň po dni uplynutia záručnej doby, a to: 01.03.2021.
8.5 Odmena zahŕňa cestovné a všetky náklady spojené s činnosťou servisného pracovníka počas výkonu činnosti uvedených v bode 2.
9. Požaduje sa, aby dodávateľ vystavoval faktúry so splatnosťou do 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi (§340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodný zákonník) pričom:
9.1 prílohou faktúry je zmluvnými stranami potvrdený rozsah poskytnutej služby s uvedením dátumu jej poskytnutia (bod 6. ) v príslušnom kalendárnom mesiaci.
10. Dodávateľ berie na vedomie, že v prípade, ak dôjde zo strany Objednávateľa k vyradeniu niektorého z prístrojov počas trvania tejto zmluvy, je Dodávateľ oprávnený fakturovať Objednávateľovi len takú paušálnu mesačnú odmenu, ktorá je ponížená o sumu, ktorá zodpovedala vyradenému prístroju, a to vždy k mesiacu, ktorý nasleduje po mesiaci, v ktorom Objednávateľ písomne Dodávateľovi oznámil vyradenie daného prístroja.
11. Požaduje sa, aby počas trvania tejto zmluvy dodávateľ vykonával autorizovaný servis.
12. Požaduje sa, aby počas trvania zmluvy dodávateľ vykonával činnosti uvedené v tejto zmluve prostredníctvom osôb / servisných technikov s odborným vyškolením výrobcom prístroja.
13. Požaduje sa, aby dodávateľ mal počas trvania tejto zmluvy uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s poskytovaním služieb servisnej starostlivosti podľa tejto zmluvy s poistným krytím minimálne vo výške zmluvnej ceny za služby servisnej starostlivosti.
14. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
15.  Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutého finančného rozdielu výslednej ceny predmetu zákazky a obvyklej trhovej ceny predmetu zákazky v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 14. tejto časti.
16. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
17. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie informácie sú uvedené na webovom sídle verejného obstarávateľa.
18. Poskytovateľ je povinný podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z tejto zmluvy. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov.
18.1 Povinnosť zachovávať mlčanlivosť platí aj po skončení trvania zmluvy. V opačnom prípade objednávateľovi zodpovedá za škodu, ktorá objednávateľovi vznikla porušením tejto povinnosti.
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY:
1. Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky predloží dokumenty:
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu,
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania.
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKUMENTY - Pozáručný servis systémov výrobcu MAQUET",
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf.,
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a).
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť:
1.1 Vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 1 – „Kalkulácia ceny".
C. VYHODNOTENIE DOKUMENTOV a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY:
1. Objednávateľ vyhodnotí dokumenty z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky:
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto opisným formulárom a z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY,
b) objednávateľ môže elektronicky požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov.
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky:
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, elektronicky zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou,
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

16.08.2020 00:00 — 15.08.2021 23:59

1,00 služba

54 534,99

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.08.2020 15:25

14.08.2020 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.08.2020 15:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 358
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.08.2020 13:35 - Vstupná ponuka 54 534,99 € Cena bez DPH
12.08.2020 13:35 - Najvýhodnejšia ponuka 54 534,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS