36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
47839872
GETINGE Slovakia, s. r. o.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Pozáručný servis systémov výrobcu MAQUET
servis, prístroj
Služba
1. Položka č. 1 - Pozáručný servis systémov výrobcu MAQUET
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie pozáručnej starostlivosti počas obdobia 12 kalendárnych mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prístroj č. 1 - Prekladač pacientov Transmaquet | ks | 1 | ||
Prístroj č. 2 - Transporter 1146 | ks | 1 | ||
Prístroj č. 3 - Transporter 1146 | ks | 1 | ||
Prístroj č. 4 - Stlpik Alphamaquet 1150 | ks | 1 | ||
Prístroj č. 5 - Prac.plocha Alphamaquet 1150 | ks | 1 | ||
Prístroj č. 6 - Prac.plocha Alphamaquet 1150 | ks | 1 | ||
Prístroj č. 7 - Transporter 1146 | ks | 1 | ||
Prístroj č. 8 - Stlpik Alphamaquet 1150 | ks | 1 | ||
Prístroj č. 9 - Prac.plocha Alphamaquet 1150 | ks | 1 | ||
Prístroj č. 10 - Transporter 1146 | ks | 1 | ||
Prístroj č. 11 - Stlpik Alphamaquet 1150 | ks | 1 | ||
Prístroj č. 12 - Prac.plocha Alphamaquet 1150 | ks | 1 | ||
Prístroj č. 13 - Transporter 1146 | ks | 1 | ||
Prístroj č. 14 - Stlpik Alphamaquet 1150 | ks | 1 | ||
Prístroj č. 15 - Prac.plocha Alphamaquet 1150 | ks | 1 | ||
Prístroj č. 16 - Svietidlo operačné dvojramenné Powerled 700/500 | ks | 1 | ||
Prístroj č. 17 - KAMERA ZOOM PAL | ks | 1 | ||
Prístroj č. 18 - Svietidlo operačné dvojramenné Powerled 700/500 | ks | 1 | ||
Prístroj č. 19 - Svietidlo operačné dvojramenné Powerled 700/500 | ks | 1 | ||
Prístroj č. 20 - Svietidlo operačné dvojramenné Powerled 700/500 | ks | 1 | ||
Prístroj č. 21 - KAMERA ZOOM PAL | ks | 1 | ||
Prístroj č. 22 - Servoventilátor Servo-i | ks | 1 | ||
Prístroj č. 23 - Cardiohelp-i Systém | ks | 1 | ||
Prístroj č. 24 - Heater Unit HU35 kpl | ks | 1 | ||
Prístroj č. 25 - Kontrapulzačná intraaortálna balóniková pumpa CS300 | ks | 1 | ||
Prístroj č. 26 - Kontrapulzačná intraaortálna balóniková pumpa Cardiosave Hybrid | ks | 1 | ||
Prístroj č. 27 - Termoregulačná jednotka HCU 40 | ks | 1 | ||
Prístroj č. 28 - Kontrapulzačná intraaortálna balóniková pumpa Cardiosave Hybrid | ks | 1 | ||
Prístroj č. 29 - Cardiohelp-i Systém | ks | 1 | ||
Prístroj č. 30 - Servoventilátor SERVO-U | ks | 1 | ||
Prístroj č. 31 - Servoventilátor SERVO-U | ks | 1 | ||
Prístroj č. 32 - Servoventilátor servo-i | ks | 1 | ||
Prístroj č. 33 - Servoventilátor servo-i | ks | 1 | ||
Prístroj č. 34 - Servoventilátor servo-i | ks | 1 | ||
Prístroj č. 35 - Servoventilátor servo-i | ks | 1 | ||
Prístroj č. 36 - Servoventilátor servo-i | ks | 1 | ||
Prístroj č. 37 - Kontrapulzátor intraaortálny balónikový Datascope CS 300 | ks | 1 | ||
Prístroj č. 38 - Servoventilátor SERVO-U | ks | 1 | ||
Prístroj č. 39 - Servoventilátor SERVO-U | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prístroj č. 1 - Prekladač pacientov Transmaquet | |
Výrobné číslo: | 00035 |
Prístroj č. 2 - Transporter 1146 | |
Výrobné číslo: | 1843 |
Prístroj č. 3 - Transporter 1146 | |
Výrobné číslo: | 1844 |
Prístroj č. 4 - Stlpik Alphamaquet 1150 | |
Výrobné číslo: | 1998 |
Prístroj č. 5 - Prac.plocha Alphamaquet 1150 | |
Výrobné číslo: | 601 |
Prístroj č. 6 - Prac.plocha Alphamaquet 1150 | |
Výrobné číslo: | 2544 |
Prístroj č. 7 - Transporter 1146 | |
Výrobné číslo: | 1839 |
Prístroj č. 8 - Stlpik Alphamaquet 1150 | |
Výrobné číslo: | 1995 |
Prístroj č. 9 - Prac.plocha Alphamaquet 1150 | |
Výrobné číslo: | 2542 |
Prístroj č. 10 - Transporter 1146 | |
Výrobné číslo: | 1832 |
Prístroj č. 11 - Stlpik Alphamaquet 1150 | |
Výrobné číslo: | 1994 |
Prístroj č. 12 - Prac.plocha Alphamaquet 1150 | |
Výrobné číslo: | 2541 |
Prístroj č. 13 - Transporter 1146 | |
Výrobné číslo: | 1841 |
Prístroj č. 14 - Stlpik Alphamaquet 1150 | |
Výrobné číslo: | 1996 |
Prístroj č. 15 - Prac.plocha Alphamaquet 1150 | |
Výrobné číslo: | 2543 |
Prístroj č. 16 - Svietidlo operačné dvojramenné Powerled 700/500 | |
Výrobné číslo: | 11124 |
Prístroj č. 17 - KAMERA ZOOM PAL | |
Výrobné číslo: | 10442 |
Prístroj č. 18 - Svietidlo operačné dvojramenné Powerled 700/500 | |
Výrobné číslo: | 11123 |
Prístroj č. 19 - Svietidlo operačné dvojramenné Powerled 700/500 | |
Výrobné číslo: | 11122 |
Prístroj č. 20 - Svietidlo operačné dvojramenné Powerled 700/500 | |
Výrobné číslo: | 11167 |
Prístroj č. 21 - KAMERA ZOOM PAL | |
Výrobné číslo: | 10436 |
Prístroj č. 22 - Servoventilátor Servo-i | |
Výrobné číslo: | 46625 |
Prístroj č. 23 - Cardiohelp-i Systém | |
Výrobné číslo: | 90410556 |
Prístroj č. 24 - Heater Unit HU35 kpl | |
Výrobné číslo: | 90004220 |
Prístroj č. 25 - Kontrapulzačná intraaortálna balóniková pumpa CS300 | |
Výrobné číslo: | SI191077D1 |
Prístroj č. 26 - Kontrapulzačná intraaortálna balóniková pumpa Cardiosave Hybrid | |
Výrobné číslo: | CA241320B4 |
Prístroj č. 27 - Termoregulačná jednotka HCU 40 | |
Výrobné číslo: | 90440220 |
Prístroj č. 28 - Kontrapulzačná intraaortálna balóniková pumpa Cardiosave Hybrid | |
Výrobné číslo: | CA247634F4 |
Prístroj č. 29 - Cardiohelp-i Systém | |
Výrobné číslo: | 90411629 |
Prístroj č. 30 - Servoventilátor SERVO-U | |
Výrobné číslo: | 26675 |
Prístroj č. 31 - Servoventilátor SERVO-U | |
Výrobné číslo: | 26676 |
Prístroj č. 32 - Servoventilátor servo-i | |
Výrobné číslo: | 7001 |
Prístroj č. 33 - Servoventilátor servo-i | |
Výrobné číslo: | 26810 |
Prístroj č. 34 - Servoventilátor servo-i | |
Výrobné číslo: | 31967 |
Prístroj č. 35 - Servoventilátor servo-i | |
Výrobné číslo: | 36947 |
Prístroj č. 36 - Servoventilátor servo-i | |
Výrobné číslo: | 36948 |
Prístroj č. 37 - Kontrapulzátor intraaortálny balónikový Datascope CS 300 | |
Výrobné číslo: | 118553B8 |
Prístroj č. 38 - Servoventilátor SERVO-U | |
Výrobné číslo: | 28468 |
Do zmluvy vstupuje do: 01.03.2021 (uplynutie záručnej doby 28.02.2021) | |
Prístroj č. 39 - Servoventilátor SERVO-U | |
Výrobné číslo: | 28469 |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
1. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy do doby uplynutia lehoty plnenia zmluvy, pokiaľ nie je v zmluve uvedené inak. |
2. Požaduje sa poskytovať službu najmä v nasledovnom rozsahu: |
2.1 Servis systémov výrobcu značky MAQUET |
2.1.1 Zahŕňa v sebe: |
2.1.1.1 obnovenie softwaru prístroja, |
2.1.1.2 inštaláciu užívateľského softwaru, |
2.1.1.3 úpravu prístrojov pre zabezpečenie bezpečnej prevádzky podľa schválených zlepšovacích návrhov, |
2.1.1.4 modifikácie prístrojov na dosiahnutie najvyššej úrovne kvality, |
2.1.1.5 meranie odporu siete, |
2.1.1.6 meranie vysokého napätia. |
2.1.2 Požaduje sa, aby súčasťou poskytujúcich služieb bola služba umožňujúca objednávateľovi zasielať požiadavky na vykonanie servisných služieb online. |
2.2 Údržba systémov výrobcu značky MAQUET |
2.2.1 Zahŕňa v sebe: |
2.2.1.1 činnosť, ktorou sa odstraňujú nežiadúce a odstrániteľné zmeny na veci, ku ktorým došlo v dôsledku ich používania, |
2.2.1.2 výmenu opotrebovaných dielov. |
2.2.2 Účelom údržby je zachovať spôsobilosť veci k jej užívaniu. |
2.2.3 Údržba bude vykonávaná ako: |
2.2.3.1 preventívna - podľa návodu výrobcu na vykonávanie preventívnej údržby prístroja, |
2.2.3.2 predpísaná údržba - revízia (podľa návodu výrobcu), |
2.2.3.3 pravidelná - periodická revízia pevne inštalovaných zariadení min. 1x ročne, |
2.2.3.4 pravidelná odborná prehliadka a skúška so správou o jej vykonaní (prípadne prehliadka na požiadanie objednávateľa so správou o jej vykonaní). |
2.2.4 Požaduje sa, aby zmluvné strany do 30 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy vypracovali Plán údržby, v ktorom sa dohodnú na termínoch pre preventívnu údržbu (jednotlivé termíny zmluvné strany dohodnú tak, aby bola zabezpečená ich kontinuita). Zmenu týchto termínov je možné uskutočniť len vzájomnou dohodou zmluvných strán, pričom takéto zmeny musia byť dohodnuté vždy včas, aby nebola narušená prevádzka objednávateľa. |
2.3 Oprava systémov výrobcu značky MAQUET |
2.3.1 Zahŕňa v sebe činnosť, ktorá vedie k odstráneniu vád. |
2.3.2 Oprava bude vykonávaná ako: |
2.3.2.1 oprava u objednávateľa - bežná oprava porúch prístrojov vykonávaná na pracovisku objednávateľa (za bežnú opravu sa nepovažuje generálna oprava), |
2.3.2.2 oprava v priestoroch dodávateľa - dielenská oprava porúch prístrojov vykonávaná v priestoroch dodávateľa a na náklady dodávateľa. |
2.3.3 Požaduje sa, aby v prípade vykonania opravy, na ktorú objednávateľ dodávateľa vopred upozorní, bola oprava vykonaná nasledovne: |
2.3.3.1 nástup na výkon opravy do 24 hodín od prijatia hlásenia vady/poruchy v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 16:30 hod., okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, |
2.3.3.2 vykonanie samotnej opravy najneskôr do 48 hodín (2 dni) od nástupu na opravu v prac. dňoch v čase od 08:00 do 16:30 hod., okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, |
2.3.3.3 vykonanie samotnej opravy najneskôr do 192 hod. (8 dní) od nástupu na opravu v prac. dňoch v čase od 08:00 do 16:30 hod., v prípade ak na výkon opravy je potrebný náhrad. diel, súčiastka alebo iná vec, kt. obstaranie trvá viac ako 48 hod., okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak |
2.4 Kontrola systémov výrobcu značky MAQUET: |
2.4.1 Zahŕňa v sebe činnosť, ktorou sa zisťuje bezporuchová činnosť všetkých častí zariadenia a súlad aktuálnych parametrov s predpísanými parametrami. |
2.4.2 Jedná sa o kontrolu predpísanú výrobcom jednotlivých parametrov zariadenia. |
3. Požaduje sa poskytovať službu na pracovisku objednávateľa, pričom ak nie je možné službu na pracovisku vykonať, resp. je vhodnejšie realizovať ju na inom mieste (napr. na pracovisku dodávateľa), takáto činnosť sa vykoná na náklady dodávateľa na mieste určenom dodávateľom, ktoré však bude vopred oznámené objednávateľovi. |
4. Požaduje sa vykonávať servisnú starostlivosť v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 16:30 hod, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
5. Dodávateľ je povinný oznámiť príchod pracovníkov na výkon pred začatím každého výkonu, a to kontaktnej osobe objednávateľa. Informácia o kontaktnej osobe objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi bezprostredne po uzatvorení zmluvy. |
6. Požaduje sa, aby po ukončení konkrétnej činnosti servisnej starostlivosti si servisný pracovník nechal potvrdiť rozsah poskytnutej služby s uvedením dátumu poskytnutej služby u zodpovednej osoby objednávateľa. Jedna kópia takto potvrdenej služby ostáva k dispozícii objednávateľovi. |
7. Požaduje sa službu podľa tejto zmluvy vykonávať v súlade so známymi a najnovšími technologickými poznatkami výrobcu systému. |
8. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, pričom: |
8.1 odmena je dohodnutá v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhláškou č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z.z. o cenách, ako cena za vykonávanie servisnej starostlivosti, pričom: |
- ide o paušálnu mesačnú odmenu vypočítanú ako: |
C = (1 * VPMO1) + (6 * VPMO2) + (5 * VPMO3) + (1 * VPMO4) , pričom: |
C = predložená cena |
VPMO1 = výška paušálnej mesačnej odmeny za poskytnutie servisnej starostlivosti pri prístrojoch č.1 - č.37 (obdobie 16 dní: 08/2020), ktorá sa vypočíta ako: |
VPMO1 = VPMO2 / 31 * 16 |
31 = počet dní v mesiaci 08/2020 |
16 = počet dní z mesiaca 08/2020, počas ktorých sa požaduje poskytovať servisnú starostlivosť pri položkách č.1 - č.37 |
VPMO2 = výška paušálnej mesačnej odmeny za poskytnutie servisnej starostlivosti pri prístrojoch č.1 - č.37 (obdobie 6 mesiacov: 09/2020 - 02/2021) |
VPMO3 = výška paušálnej mesačnej odmeny za poskytnutie servisnej starostlivosti pri prístrojoch č.1 - č.39 (obdobie 5 mesiacov: 03/2021 - 07/2021) |
VPMO4 = výška paušálnej mesačnej odmeny za poskytnutie servisnej starostlivosti pri prístrojoch č.1 - č.39 (obdobie 15 dní: 08/2021), ktorá sa vypočíta ako: |
VPMO4 = VPMO3 / 31 * 15 |
31 = počet dní v mesiaci 08/2021 |
15 = počet dní z mesiaca 08/2021, počas ktorých sa požaduje poskytovať servisnú starostlivosť pri položkách č.1 - č.39 |
8.2 v prípade poskytnutia servisnej starostlivosti počas trvania zmluvy v rozsahu kratšom ako kalendárny mesiac, je dodávateľ oprávnený fakturovať objednávateľovi iba alikvotnú časť paušálnej mesačnej odmeny podľa počtu kalendárnych dní poskytovanej služby v príslušnom kalendárnom mesiaci, |
8.3 v prípade poskytnutia servisnej starostlivosti v rozsahu kratšom ako kalendárny mesiac (z dôvodu uzavretia zmluvy po 15.08.2020), je dodávateľ oprávnený fakturovať objednávateľovi iba alikvotnú časť paušálnej mesačnej odmeny podľa počtu kalendárnych dní poskytovanej služby v príslušnom kalendárnom mesiaci, |
8.4 požaduje sa, aby prístroje č. 38 a 39 boli zahrnuté do poskytovanej služby v rámci predmetu zákazky (pozáručný servis) až deň po dni uplynutia záručnej doby, a to: 01.03.2021. |
8.5 Odmena zahŕňa cestovné a všetky náklady spojené s činnosťou servisného pracovníka počas výkonu činnosti uvedených v bode 2. |
9. Požaduje sa, aby dodávateľ vystavoval faktúry so splatnosťou do 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi (§340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodný zákonník) pričom: |
9.1 prílohou faktúry je zmluvnými stranami potvrdený rozsah poskytnutej služby s uvedením dátumu jej poskytnutia (bod 6. ) v príslušnom kalendárnom mesiaci. |
10. Dodávateľ berie na vedomie, že v prípade, ak dôjde zo strany Objednávateľa k vyradeniu niektorého z prístrojov počas trvania tejto zmluvy, je Dodávateľ oprávnený fakturovať Objednávateľovi len takú paušálnu mesačnú odmenu, ktorá je ponížená o sumu, ktorá zodpovedala vyradenému prístroju, a to vždy k mesiacu, ktorý nasleduje po mesiaci, v ktorom Objednávateľ písomne Dodávateľovi oznámil vyradenie daného prístroja. |
11. Požaduje sa, aby počas trvania tejto zmluvy dodávateľ vykonával autorizovaný servis. |
12. Požaduje sa, aby počas trvania zmluvy dodávateľ vykonával činnosti uvedené v tejto zmluve prostredníctvom osôb / servisných technikov s odborným vyškolením výrobcom prístroja. |
13. Požaduje sa, aby dodávateľ mal počas trvania tejto zmluvy uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s poskytovaním služieb servisnej starostlivosti podľa tejto zmluvy s poistným krytím minimálne vo výške zmluvnej ceny za služby servisnej starostlivosti. |
14. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
15. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutého finančného rozdielu výslednej ceny predmetu zákazky a obvyklej trhovej ceny predmetu zákazky v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 14. tejto časti. |
16. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
17. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie informácie sú uvedené na webovom sídle verejného obstarávateľa. |
18. Poskytovateľ je povinný podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z tejto zmluvy. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov. |
18.1 Povinnosť zachovávať mlčanlivosť platí aj po skončení trvania zmluvy. V opačnom prípade objednávateľovi zodpovedá za škodu, ktorá objednávateľovi vznikla porušením tejto povinnosti. |
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY: |
1. Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky predloží dokumenty: |
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu, |
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania. |
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKUMENTY - Pozáručný servis systémov výrobcu MAQUET", |
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf., |
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a). |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť: |
1.1 Vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 1 – „Kalkulácia ceny". |
C. VYHODNOTENIE DOKUMENTOV a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí dokumenty z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto opisným formulárom a z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY, |
b) objednávateľ môže elektronicky požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, elektronicky zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
16.08.2020 00:00 — 15.08.2021 23:59
1,00 služba
54 534,99
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.08.2020 15:25
14.08.2020 15:30
14.08.2020 15:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.08.2020 13:35 - Vstupná ponuka | 54 534,99 | € | Cena bez DPH |
12.08.2020 13:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 54 534,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: