• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2020 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2020 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2020 14:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 14:45

Detail zákazky Z202019253

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2020 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2020 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2020 14:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 14:45

Základné údaje

Z202019253

OF-219174

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4915072

Objednávateľ

00610577

Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov

Hollého 14, Prešov, 08181, SVK

Dodávateľ

31350658

KEMA SK, s.r.o.

Kopčianska 37, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chladnička na lieky

chladnička

  • 39711130-9 - Chladničky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chladnička na lieky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 3
Objem liter 360 380
Udržiavanie teploty stupeň celzia 3 8
Police na lieky ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Funkcia bez výparníka
Smer otvárania dverí voliteľný
Ukazovateľ teploty digitálny
Výstup alarmov
Výstup RS 485 pre monitoring teplôt
Výstup na PC
dvere presklené - samozatváracie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Doprava na dohodnuté miesto dodania, vyloženie v mieste dodania, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zmluvy, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zmluvy. Všetky písomné doklady musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku.
Plnenie zmluvy nastane až po doručení oznámenia o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zmluvy dodávateľovi.
Dodávateľ je povinný vopred dohodnúť s objednávateľom preukázateľným spôsobom dátum a čas dodania predmetu zmluvy aspoň 5 pracovných dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť.
Miestom dodania predmetu zmluvy je sklad MTZ objednávateľa.
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný, nerepasovaný, v bezchybnom stave a ktorý zodpovedá všetkým platným právnym predpisom SR pre účely používania v zdravotníckom zariadení.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky zo vzniknutého záväzkového vzťahu na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase objednávateľa, ktorému musí predchádzať písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, inak je postúpenie neplatné.
Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy (pred realizáciou dodávky) na oddelenie verejného obstarávania objednávateľa, v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku, podrobný technický opis s údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia tovaru, výrobcu.
Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy (pred realizáciou dodávky) na oddelenie verejného obstarávania objednávateľa podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet predmetu zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky"sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
Názov Upresnenie
Záručná doba 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

28.08.2020 13:29

3,00 ks

7 016,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.08.2020 13:31

14.08.2020 13:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.08.2020 13:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 24
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.08.2020 16:19 - Vstupná ponuka 7 015,20 € Cena s DPH
13.08.2020 14:54 - Najvýhodnejšia ponuka 6 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS