• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2020 12:36
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2020 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2020 13:15

Detail zákazky Z202019239

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2020 12:36
  •    Predkladanie ponúk
    18.08.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.08.2020 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.08.2020 13:15

Základné údaje

Z202019239

OF-117915

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4918833

Objednávateľ

00596825

"FÉNIX"Zariadenie sociálnych služieb Levice

Komenského ul. 1033/29, Levice, 93401, SVK

Dodávateľ

31347827

Lohmann & Rauscher, s.r.o.

Jarošova 1, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

vyšetrovacie vinylové rukavice

rukavice, jednorázové rukavice

  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. vyšetrovacie vinylové rukavice
Funkcia
vyšetrovacie jednorázové rukavice potrebné k práci opatrovateľa, zdravotníckeho pracovníka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
balenie ks 100 200
Rukavice vinylové veľkosť S ks 4000
Rukavice vinylové veľkosť M ks 50000
Rukavice vinylové veľkosť L ks 6000
Rukavice vinylové veľkosť XL ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- nesterilné, bez púdru, bez latexu, hladký povrch
- musí byť zabezpečená optimálna ochrana pred vírusovými infekciami a chemikáliami
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovných dňochod 7,00 - 14,00 hod., dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými predpismi
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným názvom produktov do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody
Splatnosť faktúry od doručenia je 30 dní, faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu ako aj číslo objednávky, číslo z EKS , súčasťou faktúry je dodací list, podpísaný zástupcami oboch zmluvných strán. V prípade, že faktúra nespĺňa požadované náležitosti, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť bez zaplatenia v lehote splatnosti. Dňom doručenia opravenej faktúry začína plynúť nová lehota splatnosti v zmysle dohodnutých platobných podmienok. Kópia faktúry bude zaslaná v PDF formáte objednávateľovi na určenú mailovú adresu.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávok kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy. Objednávateľ požaduje dodanie nového tovaru, nepoužitého, v nepoškodenom originálnom balení.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok podľa potrieb objednávateľa - do 5 kalendárnych dní
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Názov Upresnenie
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy pred samotným plnením zmluvy predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 29 , Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 súbor položiek zákazky

7 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.08.2020 12:36

18.08.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.08.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 209
 182
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.08.2020 20:19 - Vstupná ponuka 7 200,00 € Cena s DPH
18.08.2020 08:22 - Najvýhodnejšia ponuka 7 080,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS