• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2020 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2020 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 11:35

Detail zákazky Z202019211

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2020 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2020 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2020 11:35

Základné údaje

Z202019211

OF-218013

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4915040

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

35804262

NTT Slovakia s. r. o.

Jozefa Hagaru 9, Bratislava, 83151, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Telefónne aparáty

telefón

  • 32552100-8 - Telefónne prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. telefóny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Telefón stolový, tlačidlový, bez displeja, nastaviteľná hlasitosť ks 50
2. Telefón prenosný, bezdrôtový, aparát s jednoriadkovým displejom ks 50
3. Telefónny digitálny Alcatel Lucent 4019 alebo ekvivalent. Telefónny digitálny aparát, programovateľné tlačidlá  a ikony, abecedná klávesnica, LCD displej, možnosť volana účastníka podľa mena, podržanie hovoru, automatická odpoveď, presmerovanie hovoru, reproduktor na zdielanie hovoru, napájanie z dosky. Adaptér ku každému aparátu. ks 10
4. Telefónny IP -  Alcatel Lucent 4018 alebo ekvivalent. Telefónny aparát, programovateľné tlačidlá a ikony, abecedná klávesnica, LCD displej, možnosť volana účastníka podľa mena, podržanie hovoru, automatická odpoveď, presmerovanie hovoru, reproduktor na zdielanie hovoru, napájanie z dosky. Adaptér ku každému aparátu ks 40
6. Telefónny digitálny aparát - Alcatel 4039 alebo ekvivalent. Telefónny aparát, programovateľné tlačidlá a ikony, abecedná klávesnica, LCD displej, možnosť volana účastníka podľa mena, podržanie hovoru, automatická odpoveď, presmerovanie hovoru, reproduktor na zdielanie hovoru, displej s nastavením sklonu. Svetelná kontrolka blikajúceho hovoru. ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v elektronických objednávkach. Jednorázový nákup. 4 x objednávka = 4 miesta plnenia v Bratislave.
Objednávateľ požaduje dodať originálny ( predpísaný) tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní  odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) v elektronickej podobe objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike , resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie a pod.).
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus aparátu) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH, a cenu celkom bez DPH a s DPH.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovanách dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Záruka 24 mesiacov.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia elektronickej objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 14 dní.
Aparáty musia byť dodané nové - nepoužívané, nerepasované.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Limbová 5, Antolská 11, Mickiewiczova 13, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 skupina tovarov

9 035,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.08.2020 09:57

14.08.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.08.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 40
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.08.2020 11:12 - Vstupná ponuka 8 999,00 € Cena bez DPH
13.08.2020 15:59 - Najvýhodnejšia ponuka 8 950,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS